Gmina Lubrza ogłasza przetarg
- Adres: 66-218 Lubrza, ul. Świebodzińska 68
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3813021 , fax. 68 3813021
- Data zamieszczenia: 2014-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
ul. Świebodzińska 68 68
66-218 Lubrza, woj. lubuskie
tel. 68 3813021, fax. 68 3813021
REGON: 97077046800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W MIEJSCOWOŚCI MOSTKI 17 W GMINIE LUBRZA WRAZ Z WYKONANIEM PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W MIEJSCOWOŚCI MOSTKI 17 W GMINIE LUBRZA WRAZ Z WYKONANIEM PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. Istniejące pomieszczenia Ośrodka przeznaczone do remontu znajdują się na parterze budynku nr 17 w m. Mostki. Pomieszczenia ośrodka posiadają oddzielne wejście niekolidujące z wejściem do części mieszkalnej budynku. Obiekt zbudowany w okresie przed rokiem 1945 w technologii tradycyjnej. W latach siedemdziesiątych parter budynku przebudowano na ośrodek zdrowia. Ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa oraz posadzki pochodzą z tamtego okresu. W późniejszym czasie wykonano centralne ogrzewane oraz ułożono posadzkę z płytek lastriko w poczekalni i w sanitariatach. Część budynku objęte opracowaniem posiada następujące parametry: Powierzchnia zabudowy: 145,30m2 Powierzchnia użytkowa: 171,59m2 Kubatura: 845,00m3 Zamówienie obejmuje wykonanie w szczególności opracowanie następujących robót: 1. Branża architektoniczno - budowlana: - wymiana istniejącej stolarki drzwiowej; - wymiana istniejącej stolarki okiennej; - remont pomieszczeń; - podjazd dla osób niepełnosprawnych; w zakresie wyszczególnionym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ 2.Branża elektryczna : - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtyczkowych na parterze budynku; - wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej w piwnicy. - wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej; - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej; w zakresie wyszczególnionym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ 3.Branża sanitarna: - wymiana istniejącej instalacji zimnej i ciepłej wody; - wymiana istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej; - wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania oraz kotła na paliwo stałe: Zamawiający dostarczy Wykonawcy następujące materiały: a) kocioł miałowy typu KWM 16 Zębiec o mocy 16 kW - 1 szt.; b) grzejniki dwupłytowe typu Purmo o wymiarach 60x140x6 cm (wys. x długość x szerokość) - 8 szt.; Zamawiający oświadcza, iż powyższe materiały są używane i znajdują się w stanie technicznym dobrym, pozwalającym na ich montaż w lokalizacji określonej w dokumentacji projektowej. Ponadto Zamawiający zwalnia Wykonawcę z udzielenia gwarancji na materiały określonej w punkcie 3.7 niniejszej specyfikacji, w zakresie zastosowania przy budowie wyżej wymienionych materiałów. Zaleca się, aby Wykonawca przed upływem terminu na złożenie ofert w ramach wizji lokalnej zapoznał się szczegółowo ze stanem technicznym ww. urządzeń. Roboty branży sanitarnej należy wykonać w zakresie wyszczególnionym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Z uwagi na to, że realizacja robót odbywać się będzie na czynnym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót przez cały okres realizacji zamówienia. Prace należy wykonywać sukcesywnie, w taki sposób aby nadmiernie nie utrudnić funkcjonowania obiektu. 3. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania Umowy dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót objętych niniejszym zamówieniem. 4. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia i utylizacji materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania zgodnie z ustawą o odpadach, swoim staraniem oraz na swój koszt i niebezpieczeństwo. 5. W cenie wykonania zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania i utrzymania zaplecza budowy, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót, przestrzegania przepisów BHP, usunięcie materiałów rozbiórkowych i odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, koszty badań i sprawdzeń i inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy w SIWZ lub jakimkolwiek załączniku do niej, w związku z opisem przedmiotu zamówienia, zostanie wskazany znak towarowy, nazwa własna towaru, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego o parametrach technicznych nie gorszych niż wynikające z dokumentacji postepowania (SIWZ wraz z załącznikami). Wskazane parametry techniczne należy traktować jako parametry minimalne, co oznacza że dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. 6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubrza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09