Przetargi.pl
"Remont pomieszczeń w budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie"

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont pomieszczeń w budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń piwnic, parteru i I piętra oraz klatki schodowej w budynku nr 6 znajdującym się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie. 3.2. Stan istniejący: Budynek nr 6 to budowla z 1918 roku w dobrym stanie technicznym wymagająca okresowego remontu pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych z powodu wyeksploatowania elementów wykończeniowych i stolarki drzwiowej oraz , w ramach tego remontu, dostosowania pomieszczeń do aktualnych wymogów zgodnie z jego przeznaczeniem biurowo-sztabowym. Pierwszy etap prac remontowych wewnątrz budynku, polegający na wyremontowaniu węzłów sanitarnych przeprowadzono w 2019 roku. 3.3. Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. roboty rozbiórkowe; 2. roboty murarskie; 3. wymiana posadzek; 4. wymiana okładzin ścian; 5. tynkowanie i malowanie ścian i stropów; 6. naprawa i uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej; 7. remont instalacji c.o.; 8. remont instalacji elektrycznej; 9. wywiezienie z placu budowy gruzu. 3.4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1; b) Przedmiary robót – załącznik nr 2; c) Kosztorysy inwestorskie – załącznik nr 3; d) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 4. 3.5. Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót” – zał. nr 8 do SIWZ oraz w „Przedmiarze robót” - zał. nr 7 do SIWZ. 3.6. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.7. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 1989 Nr 30, poz.163 z późn. zmianami). Uwaga! Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty. W pozostałych pozycjach kosztorysowych należy zastosować takie same materiały i sprzęt lub o parametrach równoważnych bądź wyższych. 3.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – stanowiąca załącznik nr 9 do umowy), na okres zgodnie z wyborem wskazanym w drugim kryterium (SIWZ część nr I pkt 14). Uwaga! Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym dlatego Wykonawca uzgodni z Użytkownikiem wspólny harmonogram wyłączeń dróg i miejsc parkingowych z użytkowania dla wykonania robót remontowych objętych Umową. Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy o numerze: NBP O/Kraków - 63 1010 1270 0051 4813 9120 2000 z dopiskiem: Wadium przetargowe – Remont pomieszczeń w budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie” 3/INFR/20
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 9 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej.  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.  pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy);  oryginał gwarancji wadialnej jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach