Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku nr 1, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 5, konserwacja i naprawa w budynku nr 9 oraz wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane (etap II) na terenie koszar w Lublińcu.

Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 46 14 371 , fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
    ul. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 46 14 371, fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku nr 1, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 5, konserwacja i naprawa w budynku nr 9 oraz wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane (etap II) na terenie koszar w Lublińcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynku nr 1, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 5, konserwacja i naprawa w budynku nr 9 oraz wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane (etap II) na terenie koszar w Lublińcu, w podziale na 4 zadania: Zadanie nr 1: Remont pomieszczeń budynku nr 1 (parter i I piętro) na terenie JW. 4101 w Lublińcu. Zadanie nr 2: Konserwacja pomieszczeń budynku nr 5 na terenie JW. 4101 w Lublińcu. Zadanie nr 3: Konserwacja i naprawa pomieszczeń w budynku magazynowym nr 9 na terenie JW. 4101 w Lublińcu Zadanie nr 4: Wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane na terenie JW. 4101 w Lublińcu - ETAP II. Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 2 oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 3 w zakresie zadania nr 2: przedmiar - Załącznik nr 4 oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 5 w zakresie zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 6 oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 7 w zakresie zadania nr 4: przedmiar - Załącznik nr 8, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 9 oraz projekt wykonawczy Załącznik nr 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452590007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w zakresie zadania nr 1: 6 500,00 PLN w zakresie zadania nr 2: 1 500,00 PLN w zakresie zadania nr 3: 1 800,00 PLN w zakresie zadania nr 4: 11 000,00 PLN Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 12.05.2014.r. do godz.: 09.00. Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 23 1010 1212 0063 3413 9120 0000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 14/WOG/2014

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach