Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju

Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Polna 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6880797 w.34 , fax. 0-84 6867486
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju
    ul. Polna 3 3
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 0-84 6880797 w.34, fax. 0-84 6867486
    REGON: 00012434000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslbilgoraj.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna podległa administracji rządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont 9 sal sypialnych na parterze, skrzydło A, w budynku internatu ZSL w Biłgoraju. W zakres robót wchodzą: - rozebranie ścianek; -wykonanie posadzek z płytek Gres, listwy przyścienne; - wymiana stolarki drzwiowej; -przecieranie istniejących tynków; -malowanie emulsyjne i olejne; zgodnie z kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454311008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1500.00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp tzn: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a)Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 robotę budowlaną w obiekcie użyteczności publicznej o wartości brutto min. 50000.00 zł., odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; b)Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Wykonawca musi dysponować w celu wykonania zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia (w okresie nie krótszym niż 5 lat) do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada Polisę wraz z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące ubezpieczenie szkód powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania oraz ubezpieczenie szkód wyrządzonych przy wykonywaniu zobowiązania przez podwykonawców ubezpieczonego (o ile zamierza on wykonywać zamówienie przy pomocy podwykonawców) na kwotę nie mniejszą niż 100000.00zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z ofertą. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w siwz: 1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w siwz, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)Wykaz wykonanych robót budowlanych, w obiektach użyteczności publicznej, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50000.00 zł. każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, wg wzoru określonego w siwz. d)Oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wg wzoru określonego w siwz. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty (ważne na dzień otwarcia ofert) potwierdzające posiadanie uprawnień (w okresie nie krótszym niż 5 lat) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wskazanej wyżej specjalności, czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995roku) oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie dysponował takimi osobami. 2.Polisę wraz z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące ubezpieczenie szkód powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania oraz ubezpieczenie szkód wyrządzonych przy wykonywaniu zobowiązania przez podwykonawców ubezpieczonego (o ile zamierza on wykonywać zamówienie przy pomocy podwykonawców), na kwotę nie mniejszą niż 100000.00 zł. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100000.00 zł. 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. wg wzoru określonego w siwz. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zslbilgoraj.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach