Dom Dziecka w Stalowej Woli ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna 6
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8420201 , fax. 015 8420201
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka w Stalowej Woli
ul. Podleśna 6 6
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 8420201, fax. 015 8420201
REGON: 83023359800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytaorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku Domu Dziecka w Stalowej Woli ul. Podleśna 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje remont pomieszczeń w budynku domu dziecka tj: roboty malarskie,wymianę drzwi ,układanie glazury, roboty instalacyjne sanitarne ,remont podłóg, instalacje elektryczną . Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, Prawem Budowlanym i obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty i certyfikaty na materiały budowlane , na dzień odbioru robót i podpisywania protokołu odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust 1,2. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zapewnią 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty liczony od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru. b) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej co najmniej 100 000 zł potwierdzone referencjami stwierdzającymi ich należyte wykonanie. c) dysponują co najmniej 1 pracownikiem ( kierownik budowy, kierownik robót ) posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będący członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia nie spełnienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania-Załącznik nr 3 e) referencje od poprzednich Zamawiających potwierdzających, że w/w roboty zostały wykonane należycie f) uprawnienia budowlane kierownika budowy, kierownika robót ( planowanych do zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia) o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa- Załącznik nr 4. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 1 b),c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez konsorcjum/spółkę cywilną warunki określone w rozdziale V muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy oferty wspólnej .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : powiatstalowa.bip.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie robót remontowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
Dodano: 2016-07-22 - Remonty budynków komunalnych w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-06-09 - Zabezpieczenie antykorozyjne muru zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 865 Jarosław - Bełżec km 0+270 - 0+390 m. Jarosław
Dodano: 2016-05-24 - Poprawa efektywności energetycznej budynku WIOŚ w Rzeszowie poprzez wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na energooszczędną oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych
Dodano: 2016-04-14 - wykonanie robót remontowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
Dodano: 2015-05-05 - Remont sieci wentylacji oraz instalacji elektrycznych, wymiana wykładzin i malowanie pokoi w domach studenckich Uniwersytetu Rzeszowskiego przy ul. Cichej 4A.
Dodano: 2015-03-12 - wykonanie robót remontowych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12 oraz wymianę stolarki drzwiowej w garażach sądowych przy ul. Wolności 3
Dodano: 2014-10-10 - Wykonanie zadania: Roboty remontowe w pomieszczeniach Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 9
Dodano: 2014-05-28 - Wykonanie remontu sali w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli na zajęcia Klubu Integracji Społecznej w związku z realizacją projektu pn. Program Rewitalizacji Społecznej /Od rewitalizacji do integracji/
Dodano: 2014-01-31 - Remont Świetlicy Wiejskiej w Chotyńcu
Dodano: 2013-11-25