Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
- Data zamieszczenia: 2010-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
ul. Sadowa 6A 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
REGON: 47206842300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku A i B Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Długa 49 dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wyremontowaniu pomieszczeń w budynku A i B Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Długa 49 dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości Zakres robót obejmuje następujące prace: budynek A: przygotowanie powierzchni ścian do malowania, malowanie ścian i płyt sufitów podwieszanych, malowanie farbą olejną podokienników i elementów metalowych, wymianę samoprzylepnych znaków ostrzegawczych, budynek B: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie ścian i sufitów, malowanie farbą olejną podokienników i elementów metalowych, przygotowanie podłoża i ułożenie tynku mineralnego na klatce schodowej, montaż parapetów, wymianę samoprzylepnych znaków ostrzegawczych. Roboty budowlane będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 17, dopuszcza się możliwość wykonywania prac na klatce schodowej w budynku B w soboty w godz. 7 - 15, kolejność i technologia wykonywania prac w poszczególnych pomieszczeniach w uzgodnieniu z Naczelnikiem Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) wyniesienia mebli z pomieszczeń, w których będą prowadzone prace remontowe i złożenia ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) zabezpieczenia na własny koszt i własnymi siłami okien, drzwi, podłóg oraz mebli na stałe zamieszczonych w pomieszczeniach, w których będą prowadzone prace remontowe przed ich zniszczeniem, c) zapewnienie we własnym zakresie sprzątania, składowania i wywozu odpadów - Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku prac remontowych były uprzątnięte każdorazowo z ciągów komunikacyjnych do godz. 7:30 rano, a także: d) prowadzenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracownikom oraz innym użytkownikom obiektu, z uwagi na prowadzenie prac w czynnym obiekcie użyteczności publicznej - Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane prowadzone były w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu, 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru prac objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Informacje do planu BIOZ, Załącznik do SIWZ Nr 9, 2) (SST) - Szczegółowe Specyfikacje Technicznych - B-04.51.10 Demontaż i rozbiórka elementów budynku, Załącznik do SIWZ Nr 10, 3) (SST) - Szczegółowe Specyfikacje Technicznych - B-04.54.11 Tynkowanie, Załącznik do SIWZ Nr 11, 4) (SST) - Szczegółowe Specyfikacje Technicznych - B-04.54.40 Roboty malarskie, Załącznik do SIWZ Nr 12, 5) (SST) - Szczegółowe Specyfikacje Technicznych - B-00.00.00 Wymagania ogólne, Załącznik do SIWZ Nr 13. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2016-06-23 - Roboty konserwacyjne w budynkach w Tomaszowie Mazowieckim i w Nowym Glinniku numer sprawy 39/ZP/16
Dodano: 2016-04-15 - Remont okresowy w budynku II Oddziału ZUS w Łodzi
Dodano: 2015-10-22 - Wykonanie malowania wewnętrznego w budynkach Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Tryb. przy ulicy Armii Krajowej 9 oraz Inspektoratu ZUS w Skierniewicach przy Alei Niepodległości 5
Dodano: 2015-08-19 - Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.
Dodano: 2015-08-10 - Roboty budowlane w obiekcie Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi przy ul. Zachodniej 93
Dodano: 2015-06-29 - Wykonanie remontu korytarza w obrębie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Dodano: 2015-05-20 - Oznakowanie poziome dróg powiatowych
Dodano: 2015-05-08 - Remont elewacji zachodniej na nieruchomości przy ul. Kopernika 33 w Łodzi w ramach programu Miasto Kamienic
Dodano: 2014-09-25