Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku A i B Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Długa 49 dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2010-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku A i B Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Długa 49 dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wyremontowaniu pomieszczeń w budynku A i B Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Długa 49 dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości Zakres robót obejmuje następujące prace: budynek A: przygotowanie powierzchni ścian do malowania, malowanie ścian i płyt sufitów podwieszanych, malowanie farbą olejną podokienników i elementów metalowych, wymianę samoprzylepnych znaków ostrzegawczych, budynek B: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie ścian i sufitów, malowanie farbą olejną podokienników i elementów metalowych, przygotowanie podłoża i ułożenie tynku mineralnego na klatce schodowej, montaż parapetów, wymianę samoprzylepnych znaków ostrzegawczych. Roboty budowlane będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 17, dopuszcza się możliwość wykonywania prac na klatce schodowej w budynku B w soboty w godz. 7 - 15, kolejność i technologia wykonywania prac w poszczególnych pomieszczeniach w uzgodnieniu z Naczelnikiem Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) wyniesienia mebli z pomieszczeń, w których będą prowadzone prace remontowe i złożenia ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) zabezpieczenia na własny koszt i własnymi siłami okien, drzwi, podłóg oraz mebli na stałe zamieszczonych w pomieszczeniach, w których będą prowadzone prace remontowe przed ich zniszczeniem, c) zapewnienie we własnym zakresie sprzątania, składowania i wywozu odpadów - Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku prac remontowych były uprzątnięte każdorazowo z ciągów komunikacyjnych do godz. 7:30 rano, a także: d) prowadzenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracownikom oraz innym użytkownikom obiektu, z uwagi na prowadzenie prac w czynnym obiekcie użyteczności publicznej - Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane prowadzone były w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu, 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru prac objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Informacje do planu BIOZ, Załącznik do SIWZ Nr 9, 2) (SST) - Szczegółowe Specyfikacje Technicznych - B-04.51.10 Demontaż i rozbiórka elementów budynku, Załącznik do SIWZ Nr 10, 3) (SST) - Szczegółowe Specyfikacje Technicznych - B-04.54.11 Tynkowanie, Załącznik do SIWZ Nr 11, 4) (SST) - Szczegółowe Specyfikacje Technicznych - B-04.54.40 Roboty malarskie, Załącznik do SIWZ Nr 12, 5) (SST) - Szczegółowe Specyfikacje Technicznych - B-00.00.00 Wymagania ogólne, Załącznik do SIWZ Nr 13.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach