Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GOŁYMINIE-OŚRODKU UZYTKOWANYCH PRZEZ PRZEDSZKOLE I DZIECI KLAS 0

Gmina Gołymin-Ośrodek ogłasza przetarg

  • Adres: 06-420 Gołymin-Ośrodek, ul. Szosa Ciechanowska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 23 671 60 20 , fax. 0 23 671 60 93
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołymin-Ośrodek
    ul. Szosa Ciechanowska 8 8
    06-420 Gołymin-Ośrodek, woj. mazowieckie
    tel. 0 23 671 60 20, fax. 0 23 671 60 93
    REGON: 13037809000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GOŁYMINIE-OŚRODKU UZYTKOWANYCH PRZEZ PRZEDSZKOLE I DZIECI KLAS 0
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynkach Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku użytkowanych przez przedszkole i dzieci klas 0. Remont dotyczy : pomieszczeń sanitarnych i socjalnych oddziału przedszkolnego, wymiany zniszczonych i nierównych posadzek w: sali przedszkolnej, szatni, stołówce, ciągu komunikacyjnym oraz klasach 0. Zakres zamówienia (robót budowlanych): -Wymiana zniszczonych podłóg z tworzyw sztucznych wraz z warstwą wyrównującą - m2 209,60 -Wymiana zniszczonych podłóg z terakoty na gres z przygotowaniem podłoża - m2 269,23 -Remont posadzki w sali przedszkolnej polegającej na rozbiórce podłoża betonowego, ustabilizowaniu gruntu, wykonanie nowych warstw podbudowy, ułożenie posadzki z klepki - m2 68,80 -Ułożenie płytek glazury w sanitariatach - m2 97,68 -Roboty malarskie towarzyszące w/w robotom - m2 389,00 -Wymiana instalacji wodociągowej w sanitariatach - mb 58 -Wymiana osprzętu i przyborów sanitarnych: - umywalki - szt. 9 - brodziki - szt. 2 - ustępy - szt. 9 - zlewozmywaki - szt.9 -Wymiana mieszaczy ciepłej wody - szt.2 -Wymiana zniszczonych skrzydeł drzwiowych - szt. 4 -Wymiana zniszczonych przegród ustępowych - kpl. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 4000,00 złotych. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 43 Ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1656 ze zmianami) oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych) 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy PZP 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 3. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego) oraz aktualne ubezpieczenie OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z kserokopiami tych dokumentów. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, protokoły odbioru robót) 5. Wykaz kadry inżynieryjno - technicznej odpowiedzialnej za realizację zamówienia Wykonawca musi obowiązkowo dołączyć do oferty uprawnienia, proponowanego przez Wykonawcę kierownika robót budowlanych do kierowania i nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1656 ze zmianami) oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych) 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy PZP 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 3. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego) oraz aktualne ubezpieczenie OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z kserokopiami tych dokumentów. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, protokoły odbioru robót) 5. Wykaz kadry inżynieryjno - technicznej odpowiedzialnej za realizację zamówienia Wykonawca musi obowiązkowo dołączyć do oferty uprawnienia, proponowanego przez Wykonawcę kierownika robót budowlanych do kierowania i nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub jakim dysponuje Wykonawca ) 7. Oświadczenie dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej firmy z podaniem obrotów i zysków za rok obrotowy 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8. Oświadczenie dotyczące posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru 10. Wypełniony formularz cenowy - kosztorys ofertowy) 11. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggolymin.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach