Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynkach nr 1, nr 6, nr 7, znajdujących się na ulicy Poznańskiej 11/13 w Toruniu

Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 547 068 , fax. 566 529 619
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
    Poznańska 11/13
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 547 068, fax. 566 529 619
    REGON: 10365890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynkach nr 1, nr 6, nr 7, znajdujących się na ulicy Poznańskiej 11/13 w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeniach, w budynkach nr 1, nr 6, nr 7, znajdujących się na ulicy Poznańskiej 11/13 w Toruniu. Zamówienie podzielone jest na części. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Część 1 – Remontu pomieszczeń internatu w budynku nr 6 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 Zakres prac obejmuje: Remont w pomieszczeniach mieszkalnych internatu: • Wymiana istniejącej wykładziny na wykładzinę homogeniczną Remont w łazience męskiej: • Malowanie ścian z gruntowaniem • Wymiana kabiny prysznicowej • Wymiana drzwi – 3 szt. • Zmiana lokalizacji kratek wentylacyjnych w toaletach • Montaż nawietrzaka higrosterowanego w oknie Remont w łazience damskiej: • Malowanie ścian z gruntowaniem, Remont korytarza internatu: • Malowanie ścian z gruntowaniem • Wymiana istniejącej wykładziny na wykładzinę homogeniczną prace należy wykonać w następującej kolejności: 1- wymiana wykładzin w pokojach, 2- remont korytarza, remont łazienek. Zamawiający zaleca rozpoczęcie wymiany wykładzin od pokojów nr 6 i 7. . Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia 24.08.2020r. • zakończenie do dnia 05.09.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 1a - Uproszczony projekt remontu pomieszczeń internatu w budynku nr 6 w Toruniu Załącznik nr 1b - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne-Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 1c - Specyfikacje techniczne – roboty malarskie-Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 1d - Specyfikacje techniczne –pokrywanie podłóg wykładziny zgrzewane-Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 1e – Przedmiar - Remont w budynku nr 6 (l.p. 1.1-1.4) Część 2 – Remont pomieszczeń i korytarza w budynku nr 7 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 (pomieszczenia MCIZ) Zakres prac obejmuje: • malowanie ścian oraz obniżenie istniejących odbojnic • wymianę wykładziny dywanowej prace należy wykonać w następującej kolejności: 1- malowanie, 2- wymiana wykładzin. Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia 07.09.2020r. • zakończenie do dnia 22.09.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 2a - Uproszczony projekt remontu pomieszczeń – Malowanie ścian w budynku nr 7 w Toruniu Załącznik nr 2b - Uproszczony projekt remontu pomieszczeń – Wymiana wykładziny w budynku nr 7 w Toruniu Załącznik nr 2c - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne Remont w budynku nr 7 - Malowanie ścian Załącznik nr 2d - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne Remont w budynku nr 7 - Wymiana Wykładzin Załącznik nr 2e - Specyfikacje techniczne – roboty malarskie-Remont w budynku nr 7 - Malowanie ścian Załącznik nr 2f - Specyfikacje techniczne – montaż wykładzin-Remont w budynku nr 7 - Wymiana Wykładzin Załącznik nr 2g – Przedmiar - Remont w budynku nr 7 Malowanie ścian Załącznik nr 2h – Przedmiar - Remont w budynku nr 7 Wymiana wykładzin Część 3 – Remontu korytarza w budynku nr 1 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 (pomieszczenia BWK, CEiPM) Zakres prac obejmuje: Część I korytarza: • Malowanie ścian z gruntowaniem • Wymiana lampy sufitowej • Wymiana włączników • Pomalowanie cokołów • Pomalowanie sufitów Część II korytarza: • Malowanie ścian z gruntowaniem • Wymiana istniejącego parkietu na płytki ceramiczne Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia 14.09.2020r. • zakończenie do dnia 25.09.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 3a - Uproszczony projekt remontu korytarza w budynku nr 1 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 Załącznik nr 3b - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne Remont w budynku nr 1 Załącznik nr 3c - Specyfikacje techniczne – roboty malarskie Remont w budynku nr 1 Załącznik nr 3d - Specyfikacje techniczne – roboty płytkarskie Remont w budynku nr 1 Załącznik nr 3e - Specyfikacje techniczne – montaż opraw elektrycznych Remont w budynku nr1 Załącznik nr 3f – Przedmiar - Remont w budynku nr 1 Część 4 – Remont wiatrołapu przed budynkiem nr 6 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 Zakres prac obejmuje: • Wymiana paneli nieprzeziernych • Wymiana skrzydeł drzwiowych • Wymiana szyb na bezpieczne Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia 24.08.2020r. • zakończenie do dnia 24.09.2020r Załącznik nr 4a - Uproszczony projekt remontu pomieszczeń internatu w budynku nr 6 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 Załącznik nr 4b - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne-Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 4c - Specyfikacje techniczne – montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 1e - Przedmiar - Remont w budynku nr 6 (l.p.1.5) Kolorystyka materiałów przeznaczonych do robót (farby, wykładziny) powinna być zgodna z opisem zawartym w projekcie. Ostatecznie kolor użytych materiałów zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed ich zastosowaniem. Prace mogą być prowadzone równocześnie przez kilku wykonawców w przypadku gdy, różne części zamówienia będą realizowane przez różnych wykonawców. Wszelkie prace związane z remontem należy wykonać na podstawie i zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-wykonawczą będącą w posiadaniu Zamawiającego, która szczegółowo określa zakres prac oraz rodzaj użytych do nich materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada kompetencje lub uprawnienia do wykonywania działalności zawodowej związanej z wykonaniem przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach