Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, sprawa nr 10/Dkw/2020

Areszt Śledczy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-131 Bydgoszcz, ul. Wały Jagiellońskie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5855252, 5855312, , fax. 525 855 300
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Bydgoszczy
    ul. Wały Jagiellońskie 4
    85-131 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5855252, 5855312, , fax. 525 855 300
    REGON: 91393218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, sprawa nr 10/Dkw/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontu w pomieszczeniach położonych na terenie Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, z podziałem na 3 części: Cześć 1 – remont pomieszczeń medycyny pracy W skład przedmiotowego zamówienia wchodzi wykonanie remontu istniejących pomieszczeń Medycyny Pracy znajdujących się na terenie Aresztu Śledczego w Bydgoszczy w budynku Medycyny Pracy. Remont będzie obejmował pomieszczenia znajdujące się na pierwszym piętrze należące obecnie do Medycyny Pracy. Celem remontu jest umiejscowienie Laboratorium w obecnej lokalizacji Medycyny Pracy. Roboty obejmują: wymiana stolarki drzwiowej, usunięcie istniejących wykończeń ściennych i podłogowych, tynkowanie ścian wraz z wykończeniem gładzią bądź płytkami, montaż ścianek działowych murowanych bądź z konstrukcji lekkiej, a także wykonanie wykończeń podłogowych w postaci podłogi szwedzkiej bądź gresu. Wykonanie nowej instalacji sanitarnej wraz z niezbędnymi przyłączami. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej oraz wentylacji. Kolorystyka wykończeń ściennych i podłogowych ustalana z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ wraz z Załącznikami nr 11.1 – 11.2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – stanowiący integralną część niniejszej siwz. Część 2 – remont pomieszczeń laboratorium W skład przedmiotowego zamówienia wchodzi wykonanie remontu istniejących pomieszczeń Laboratorium znajdujących się na terenie Aresztu Śledczego w Bydgoszczy w budynku Medycyny Pracy. Remont będzie obejmował pomieszczenia po lewej stronie od wejścia do budynku od strony zachodniej(obecnie Laboratorium). Celem remontu jest zmiana przeznaczenia pomieszczeń Laboratorium i dostosowanie ich do potrzeb Medycyny Pracy. Zakres prac obejmuje wykonanie remontu w 13 pomieszczeniach obecnego Laboratorium. Remont w wyżej wymienionych pomieszczeniach dotyczyć będzie wymiany stolarki drzwiowej, usunięcie istniejących wykończeń ściennych i podłogowych, tynkowanie ścian wraz z wykończeniem gładzią bądź płytkami, wykonanie nowych ścianek działowych murowanych bądź typu lekkiego, a także wykonanie wykończeń podłogowych w postaci podłogi szwedzkiej bądź gresu. Wykonanie nowej instalacji sanitarnej wraz z niezbędnymi przyłączami. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej oraz wentylacji. Kolorystyka wykończeń ściennych i podłogowych ustalana z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 12 do SIWZ wraz z Załącznikami nr 12.1 – 12.2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – stanowiący integralną część niniejszej siwz. Część 3 – remont pomieszczeń szpitala W skład przedmiotowego zamówienia wchodzi wykonanie remontu 2 istniejących pomieszczeń, położonych na parterze w Pawilonie mieszkalnym C budynku przy ulicy Wały Jagiellońskie 4 w Bydgoszczy. Głównym celem remontu (modernizacji) jest dostosowanie cel mieszkalnych do potrzeb osób z zaburzeniami psychoruchowymi. Zakres prac obejmuje wykonanie remontu w dwóch pomieszczeniach oraz prace teletechniczne i instalacyjne. Związany będzie z wykonaniem następujących robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana grzejników, usunięcie istniejących wykończeń ścian i podłóg, tynkowanie ścian wraz z wykończeniem gładzią bądź płytkami, wykonanie instalacji sanitarnej wraz z niezbędnymi przyłączami. Wykonanie instalacji elektrycznej i instalacji wodnokanalizacyjnej. Zastosowanie rozwiązań wandaloodpornych w celi , w kąciku sanitarnym, montaż sanitariatów ze stali nierdzewnej wandaloodpornej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 13 do SIWZ wraz z Załącznikiem nr 13.1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – stanowiący integralną część niniejszej siwz. Uwaga! Dotyczy wszystkich 3 części: Przedmiot umowy będzie realizowany na obiekcie czynnym z obowiązkowym systemem przepustkowym. Każda osoba zatrudniona przy realizacji tego zadania musi uzyskać zgodę na wejście na teren Aresztu Śledczego w Bydgoszczy. W tym celu Wykonawca przedstawia raport z wykazem osób zatrudnionych przy realizacji zadania. System pracy od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 16:00. 1.2 Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja techniczna (rzuty, zdjęcia pomieszczeń przeznaczonych do remontu), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), które szczegółowo przedstawione zostały w załącznikach: w załączniku do części 1 tj. Załącznik nr 11 wraz z załącznikami nr 11.1 – 11.2, w załączniku do części 2 tj. Załącznik nr 12 wraz z załącznikami nr 12.1 – 12.2 oraz do części 3 tj. Załącznik nr 13 wraz z załącznikiem nr 13.1 – stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 1.3 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 2. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia. 2.1 Wykonawca w okresie realizacji umowy będzie dysponował niezbędnym sprzętem, wyposażeniem oraz maszynami budowlanymi umożliwiającymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. 3. Warunki realizacji zamówienia. 3.1 Wykonawca we własnym zakresie będzie dokonywał zamówień oraz zakupu niezbędnych materiałów budowlanych spełniających wymagania określone w obowiązujących przepisach w ilościach zapewniających prawidłową realizację umowy oraz w czasie umożliwiającym terminową realizację przedmiotu zamówienia. Właściwe składowanie materiałów oraz ich zabezpieczenie i transport na plac budowy leży w gestii wykonawcy. 3.2 Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie na którym realizowane będą roboty. Zamawiający przewiduje wizję z Wykonawcami w dniu 16.07.2020r. (dotyczy wszystkich 3 części) w zakresie oględzin miejsca realizacji przedmiotu zamówienia na terenie Aresztu Śledczego w Bydgoszczy przy ul. Wały Jagiellońskie 4 i tak: Część 1 – godz. od 12:00 do 12-30, Część 2 – godz. od 13:00 do 13:30, Część 3 – godz. od 11:00 do 11:30. Zainteresowani Wykonawcy powinni do dnia 16.07.2020r. do godziny 10:00 złożyć pisemny (e-mail, osobiście, poczta) wniosek o zamiarze udziału w wizji lokalnej ze wskazaniem części, wg wzoru ( załącznik nr 9 do SIWZ) i przedłożyć na adres: Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz, e-mail: dkw_as_bydgoszcz@sw.gov.pl Zamawiający nie przewiduje się wyznaczania dodatkowych terminów. Osoby ubiegające się o wejście na teren jednostki muszą posiadać dowód osobisty lub inny dokument tożsamości celem weryfikacji danych osobowych. 3.3 Wykonawca ma obowiązek na bieżąco utrzymywać porządek i czystość oraz prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP. 3.4 W czasie realizacji zamówienia Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących n/w czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 3.5 Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności w zakresie realizacji robót budowlanych i wykończeniowych, b) czynności w zakresie realizacji robót instalacyjnych (sanitarnych i elektrycznych), c) czynności w zakresie robót rozbiórkowych, przygotowawczych i porządkowych. Wymagania dotyczące zatrudnienia w/w osób zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy reguluje m. in.: sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa art. 29 ust. 3a ustawy, sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań. 3.6 Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Uzna warunek za spełniony na podstawie: podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane w ofercie: Formularz ofertowy – wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania przez zamawiającego: Wykonawcy bez wezwania przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazują zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ. WYKONAWCY POSIADAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.2 a, b i c: - ppkt 3.2 a, b i c – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo ze zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.2 a, b i c: - zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. (podana numeracja dotyczy zapisów w siwz)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach