Przetargi.pl
Remont pomieszczeń usytuowanych w budynku Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 85 133 , fax. 32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 85 133, fax. 32 47 85 350
    REGON: 27625535800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń usytuowanych w budynku Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie remontu pomieszczeń usytuowanych w budynku Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój – zgodnie z dokumentacją projektową. Budynek ten zlokalizowany jest przy Al. Józefa Piłsudskiego 60 w Jastrzębiu-Zdroju. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Roboty ogólnobudowlane w zakresie remontu pomieszczeń:  Roboty rozbiórkowe;  Roboty wykończeniowe w zakresie: sufitów, ścian, posadzek;  Roboty montażowe w zakresie wymiany stolarki drzwiowej;  Roboty montażowe w zakresie zabudowy meblowej;  Roboty montażowe elementów dekoracyjnych; Roboty instalacji sanitarnych wewnętrznych w zakresie remontu pomieszczeń:  Przebudowa wewnętrznej instalacji wodnej do celów bytowych do istniejącego pionu;  Przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejącego pionu;  Wymiana i zmiana lokalizacji kaloryfera w pom. garderoby;  Wymiana klimatyzatora na zabudowany; Roboty instalacji elektrycznych w zakresie remontu pomieszczeń:  Wymiana instalacji elektrycznej na nową,  Wymiana opraw oświetleniowych na nowe,  Montaż i uruchomienie systemu sterowania oświetleniem,  Wszelkie podwieszenia oraz konstrukcje wsporcze wchodzące w skład zakresu Wykonawcy robót instalacyjnych,  Wykonanie wszelkich otworów w stropach i ścianach a także uszczelnienie tych otworów przy przejściach przez różne strefy ogniowe masami o odpowiedniej odporności ogniowej,  Wykonanie przebić w dachu dla prowadzenia instalacji elektrycznych wraz i ich obróbką i uszczelnieniem,  Wykonanie niezbędnych pomiarów dla poszczególnych typów instalacji oraz przedłożenia wyników tych pomiarów do odbiorów instalacji  Wykonanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, osprzętu czy innych rozwiązań systemowych, jak również dokumentacji powykonawczej celem dokonania odbioru tych prac. Roboty instalacji okablowania strukturalnego, sieci komputerowej i telefonicznej w zakresie remontu pomieszczeń:  Wykonanie sieci komputerowej i telefonicznej z wykorzystaniem istniejącego okablowania, Rozbiórki i demontaże: DEMONTAŻ WYPOSAŻENIA  demontaż wyposażenia oraz przewóz w miejsce wskazane przez Inwestora lub utylizacja, ROZBIÓRKA W ZAKRESIE ŚCIAN  wyburzenie ścianki działowej w garderobie,  poszerzenie otworu drzwiowego, poprzez wycięcie tarczą diamentową, ROZBIÓRKA OKŁADZIN ŚCIENNYCH  zerwanie starych tapet,  demontaż kasetonów z powierzchni sufitów, ROZBIÓRKA POSADZEK  rozebranie wykładzin zmywalnych,  rozebranie posadzek z paneli laminowanych, DEMONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ  demontaż stolarki drzwiowej – zdjęcie skrzydeł,  wykłucie z muru ościeżnic drzwiowych,  demontaż wewnętrznych parapetów, DEMONTAŻ INSTALACJI SANITARNYCH  demontaż kaloryfera,  demontaż armatury wraz z przyłączem do istniejącego pionu,  demontaż istniejącej klimatyzacji, DEMONTAŻ INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I TELETECHNICZNYCH  demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,  demontaż opraw oświetleniowych,  demontaż zużytego osprzętu natynkowego instalacji teletechnicznej, WYWÓZ I UTYLIZACJA MATERIAŁÓW ODPADOWYCH  załadunek i wywóz materiałów odpadowych (gruzu) na składowisko Wykonawcy i utylizacja,  załadunek i wywóz złomu do skupu. Dostawa wyświetlacza dotykowego: Dostawa wraz z kompletem akcesoriów umożliwiających montaż, instalacja i uruchomienie zaawansowanego monitora interaktywnego służącego do prezentacji informacji w postaci graficznej, wyświetlania prezentacji i informacji z innych systemów informatycznych, wyposażony w komputer OPS do przeprowadzania prezentacji (wyświetlacz LCD z ekranem o przekątnej 65” i rozdzielczości 3840 x 2160 - Ultra HD). Szczegółowy zakres zawarty został w kosztorysach ślepych – przedmiarach – stanowiących załącznik nr 9 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) SIWZ, tj. według załącznika nr 2 i załącznika nr 3 – dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego określonych w art. 22a ustawy PZP, 3) kosztorys uproszczony obejmujący wszystkie pozycje ujęte w przedmiarze robót wg załącznika nr 9. Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Wersję szczegółową kosztorysu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Podstawy wyceny, wskazane przez Zamawiającego w kosztorysie ślepym (np. pozycja z KNR), mają charakter pomocniczy i stanowią propozycję wyceny zakresu robót opisanego w danej pozycji. Wykonawca ma możliwość zmiany podstaw wyceny lub/i zmianę norm nakładów rzeczowych danej pozycji. Nie dopuszcza się pominięcia jak i dopisania którejkolwiek pozycji kosztorysowej przedmiaru robót. Wykonawca winien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – według załącznika nr 5 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach