Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni - w ramach postępowania (sprawy) nr: ZP 271-N1/01/II/2012

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Wyczółkowskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7732046 , fax. 075 7732046
  • Data zamieszczenia: 2012-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
    ul. Wyczółkowskiego 15 15
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7732046, fax. 075 7732046
    REGON: 23002192300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozbogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni - w ramach postępowania (sprawy) nr: ZP 271-N1/01/II/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, związane z remontem pomieszczeń Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni, zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 16 w Bogatyni. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 odrębne CZĘŚCI, tj.: 1) Wymiana stolarki drzwiowej pomieszczeń Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni - CZĘŚĆ NR 1; 2) Wykonanie posadzki z wykładziny podłogowej PCV oraz roboty tynkarskie i malarskie w pomieszczeniach Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni - CZĘŚĆ NR 2. 3. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określają: 1) Plany, rysunki i inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakres robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania - załącznik nr IV.1-2 do SIWZ; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWOiR), zawierającej w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, z uwzględnieniem specyfiki i wymagań odnoszących się do funkcji pomieszczeń szpitalnych, których w/w roboty budowlane dotyczą - załącznik nr V do SIWZ; 3) Przedmiary robót, zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych - załączniki nr VI.1 i VI.2 do SIWZ. 4. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, stanowiącymi - załączniki do SIWZ. Uwaga: w przypadku wystąpienia rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót - prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót budowlanych: 1) roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) Wszystkie materiały (i elementy) budowlane użyte do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem muszą spełniać wymogi określone dla materiałów stosowanych do obiektów użyteczności publicznej w szczególności obiektów ochrony zdrowia (szpitali). 6. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków: 1) zapewni właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy - miejsca remontu, 2) przestrzegać będzię rzepisów BHP i p.poż. oraz ponosić będzie wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewni prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy - uprzątnie remontowane pomieszczenia, 7) przeprowadzi prace rozbiórkowe konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 7. Zaleca się, aby Wykonawca: 1) dokonał wizji lokalnej w miejscach, gdzie będą prowadzone roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, w celu zapoznania się z warunkami technicznymi i organizacyjnymi, specyficznymi dla szpitala - roboty budowlane będą wykonywane w pomieszczeniach funkcjonującego szpitala, 2) zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny kosztu realizacji zamówienia - ustalenia ceny ofertowej. 8. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny ofertowej lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Jeżeli w SIWZ lub w jej załącznikach przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w odniesieniu do określonych materiałów, technologii, urządzeń, itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, technologii , urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości, na wykonany przedmiot zamówienie, na okres nie krótszy niż 5 lat. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający żąda, aby oferta Wykonawcy była zabezpieczona wadium w wysokości: a) 1.000 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN) w odniesieniu do Części nr 1 niniejszego zamówienia; b) 1.000 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN) w odniesieniu do Części nr 2 niniejszego zamówienia. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 3. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz.: 10:00 dnia 16.04.2012 r. A. Forma wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zm.). a) Wadium wnoszone w pieniądzu: Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu O/Bogatynia, numer konta: 37 8392 0004 3900 1906 2000 0020 (z adnotacją: Tytuł wpłaty Wadium w postępowaniu nr: ZP271-N1/01/II/2012). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie pieniężnej, to dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku przelania wadium drogą elektroniczną, Zamawiający wymaga załączenia do oferty wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. b) Wadium wnoszone w formie gwarancji Zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych wadium ma na celu zabezpieczenie interesów zamawiającego. Złożenie wadium w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. W związku z powyższym w wypadku wnoszenia wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winne one uwzględniać wszystkie sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych wraz ze zobowiązaniem gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowej (nie podlegającej weryfikacji), płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, nieodwołalnej wypłaty całej kwoty wymaganego wadium w okresie ważności gwarancji/poręczenia. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, to Wykonawca musi oryginał dokumentu złożyć do depozytu w siedzibie Zamawiającego (w kasie przy ul. Wyczółkowskiego 15; 59-920 Bogatynia), a kopię tego dokumentu - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, winien Wykonawca złożyć wraz z ofertą. B. Zwrot wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust.1-4 Ustawy Pzp. C. Zatrzymanie wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. Niewniesienie wadium w w/w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art.24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozbogatynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach