Przetargi.pl
Remont pomieszczeń stołówki i kuchni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Rudnej

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Rudnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 849 73 10 , fax. 76 849 73 10
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Rudnej
    ul. Kolejowa 5 5
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 76 849 73 10, fax. 76 849 73 10
    REGON: 39106699300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń stołówki i kuchni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Rudnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Remont pomieszczeń stołówki i kuchni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Rudnej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa - stanowiące odpowiednio załączniki nr: 8, 9 i 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3400 zł (słownie: trzy tysiące czterysta zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach