Gmina Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
- Data zamieszczenia: 2014-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
ul. Wyzwolenia 25 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
REGON: 07218230900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POMIESZCZEŃ STAREJ STOLARNI Z PRZEZNACZENIEM NA CELE SPOŁECZNO - KULTURALNE W BYSTREJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Remont pomieszczeń starej stolarni z przeznaczeniem na cele społeczno- kulturalne w Bystrej. 2. Zadanie obejmuje remont części pomieszczeń budynku oznaczonego jako segment B w dokumentacji po byłych warsztatach ślusarsko - stolarskich. Planowany remont ma na celu adaptację pomieszczeń na Izbę Regionalną z przeznaczeniem na funkcje społeczno- kulturalne. Zakres prac obejmuje roboty budowlane związane z: a) rozbiórką posadzek, ścian i elementów ścian, b) wykonaniem instalacji elektrycznej, c) wykonaniem instalacji sanitarnych w tym: instalacja zimnej wody, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja grzewcza, d) wykonaniem posadzek cementowych i okładzin z płytek ceramicznych, e) wykonaniem tynków i okładzin ściennych, f) wykonaniem robót malarskich, g) odnowienie stolarki okiennej i drzwiowej. 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. Remont pomieszczeń starej stolarni z przeznaczeniem na cele społeczno- kulturalne w Bystrej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: ugwwilkowice.peup.pl. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty załącznika nr 6 - wykazu materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych oraz stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy: a) oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierowania budową wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby inżynierów budownictwa ; b) kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń z właściwych izb Inżynierów budownictwa osób które będą pełnić funkcje kierowników robót,; c) kosztorys opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rezygnacji z wykonania danego zakresu robót. 7. Z uwagi na specyfikę prac przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji w terenie. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gwwilkowice.peup.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT SIECI KOMPUTEROWEJ WRAZ Z ZASILANIEM W BUDYNKU URZĘDU GMINY W DĘBOWCU
Dodano: 2016-07-27 - Monitoring osiedla Adama
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa Parku Aktywności Basen - Stara Bykowina o boisko do piłki nożnej
Dodano: 2016-07-27 - Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. I. Krasickiego 17 oraz części oświetlenia
Dodano: 2016-07-26 - wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych polegających na usunięciu kolizji kabli zasilających istniejący budynek szpitalny z nowo budowanym budynkiem oraz dostosowanie instalacji pożarowej do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-07-25 - Projekt i modernizacja instalacji elektrycznej wraz z remontem korytarzy w Gimnazjum nr 10 przy ul. Urbanowicza 4 w Chorzowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-20 - Rozbudowa oświetlenia zewnętrznego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja części sieci oświetleniowej w Częstochowie
Dodano: 2016-07-14 - Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej
Dodano: 2016-07-06