Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7523951, 7524657 , fax. 075 7523951
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze
al. Jana Pawła II 7 7
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7523951, 7524657, fax. 075 7523951
REGON: 00327131400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.jelenia-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu miasta
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń segmentu mieszkalnego (przedpokój, dwa pokoje i łazienka) w Domu Pomocy Społecznej /Pogodna Jesień/ w Jeleniej Górze, przy ul. Leśnej 3/5. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakładany remont pokoi, przedpokoju i łazienki segmentu mieszkalnego, poza normalnym okresowym odnowieniem pomieszczeń, ma posłużyć do poprawienia funkcji i podniesienia standardu wykończenia. W związku z powyższym, należy przebudować ściankę dzielącą pokoje mieszkalne, dostosowując ją w kształcie do nowych szaf wnękowych. Na ściance wykonać nowe tynki, a całe pomieszczenia przemalować farbą emulsyjną. Pozostałe tynki miejscami pogrubić i wyrównać. Starą wykładzinę podłogową PCV wymienić należy na nową, rulonową, obiektową, homogeniczną z wyłożeniem 10 cm na ściany i na wyrównanym podłożu. Drzwi wejściowe do pokoi i łazienki wymienić na nowe. Skrzydła drzwiowe płytowe /90/, laminowane w kolorze /jabłoń/ lub /wiśnia/ z trzema szybami do pokoi i z jedną szybą oraz wentylacją do łazienki. Ościeżnice drewniane, regulowane w kolorze jak skrzydła. Z robót elektrycznych należy wykonać nowe wypusty na wyłączniki oświetlenia wraz z oprzewodowaniem i pomiarami. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w niniejszej specyfikacji, tj.: Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5) spełniają wymagania przedstawione w dalszej części specyfikacji,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie wiarygodności i wystarczających kwalifikacji dla potrzeb zawarcia umowy, Wykonawcy przedstawią : oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.), tj.: 1) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnymi zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jelenia-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont II piętra budynku koszarowego 24 kompleks 7788 w Świętoszowie JW. 2399.
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu przy Al. Wyzwolenia 20-24
Dodano: 2016-04-15 - Remont pokoi biurowych na parterze oraz modułów mieszkalnych, korytarzy na V i VI piętrze oraz kuchni i zsypów na wszystkich piętrach w D.S. Dwudziestolatka usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-08 - Remont korytarzy i modułów mieszkalnych na III i IV piętrze w D.S. Słowianka usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-08 - Roboty budowlane polegające na remoncie wewnętrznej reprezentacyjnej przestrzeni budynku Wrocławskiego Teatru Lalek przy pl. Teatralnym 4 we Wrocławiu.
Dodano: 2015-09-15 - KONSERWACJA POWŁOK MALARSKICH POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH, WĘZŁÓW SANITARNYCH, KLATEK SCHODOWYCH I PIWNIC W BUDYNKACH NR 4 I 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W OLEŚNICY PRZY UL. WILEŃSKIEJ 14; NR SPRAWY: INFR/510/2015
Dodano: 2015-08-26 - Remont pomieszczeń I piętra budynku administracyjnego oraz parteru w ambulatorium Pogotowia Ratunkowego przy ul. Ziębickiej 34-38 we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-21 - Adaptacja budynku przy ul Grunwaldzkiej 4 na Żłobek Nr 1 oraz adaptacja budynku przy ul. Bohaterów Getta 3 na Żłobek Nr 2 w Kłodzku wraz z zakupem wyposażenia.
Dodano: 2015-07-03 - Adaptacja budynku przy ul Grunwaldzkiej 4 na Żłobek nr 1 oraz adaptacja budynku przy ul. Bohaterów Getta 3 na Żłobek Nr 2 w Kłodzku wraz z zakupem wyposażenia.
Dodano: 2015-06-15 - NAPRAWA TYNKÓW SUFITÓW BUDYNKU MZS NR 3 PRZY UL. SŁOWACKIEGO W BOLESŁAWCU
Dodano: 2015-05-28