Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie przy ulicy Czereśniowej 98, 02-456 Warszawa.

Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 02456 Warszawa, ul. Czereśniowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 716 100, , fax. 225 716 101
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Czereśniowa 98
    02456 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 716 100, , fax. 225 716 101
    REGON: 674282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie przy ulicy Czereśniowej 98, 02-456 Warszawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń sanitarnych w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie przy ulicy Czereśniowej 98, 02-456 Warszawa. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej, na podstawie której zostaną wykonane roboty budowlane, zgodnie z opracowaną dokumentacją. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: wykonania dokumentacji projektowej (koncepcja i wizualizacja), zgodnie z wymaganiami Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), uzgodnienia dokumentacji projektowej z Zamawiającym, w tym uzgodnienie wszystkich materiałów i urządzeń potrzebnych do wykonania prac opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym, wykonanie robót budowlanych, opracowanie dokumentacji powykonawczej. W ramach robót budowlanych przewidziane są do wykonania następujące prace: a) roboty demontażowe, w tym m.in: demontaż istniejących sufitów kasetonowych i podwieszanych (ok. 80 m2), demontaż urządzeń sanitarnych – umywalki (20 kompletów), z szafkami podumywalkowymi, muszle klozetowe (20 szt.), pisuary (10 szt.), demontaż drzwi (52 m2), rozbiórka fragmentów ścianek wewnętrznych (ok. 5 m3), skucie glazury na ścianach (pow. ok. 290 m2), skucie płytek podłogowych (pow. ok. 84 m2), demontaż elementów świetlnych, demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur żeliwnych (60 m), z podejściami do urządzeń sanitarnych, demontaż przewodów wodociągowych (60 m), z podejściami wody, demontaż „starych” przewodów c.o. (60 m), wywóz gruzu (ok. 9 m3); b) roboty montażowe, w tym m.in.: sufit podwieszany (ok. 84 m2), instalacja elektryczna, z montażem opraw oświetleniowych, nowe instalacje: kanalizacyjna i wodna, oraz wentylacyjna, montaż urządzeń sanitarnych – umywalki (21 szt.), muszle klozetowe (22 szt.), pisuary (10 szt.), montaż baterii, obudowa szybów instalacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych ( ok. 16 m2), nowe posadzki (pow. ok. 84 m2), ułożenie płytek na ścianach (pow. ok. 310 m2), zabudowa kabin wc z płyt HPL (74 m2), zabudowa umywalek – szafki (10 kompletów), montaż podgrzewaczy wody, montaż drzwi z samozamykaczami (ok. 38 m2); c) pomieszczenie dla niepełnosprawnych: rozbiórka ścian z cegły (2,5 m3), ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych (ok. 8 m2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, do reprezentowania wszystkich Wykonawców, lub inny dokument (np. umowa o współdziałaniu), z którego wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach