Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 02456 Warszawa, ul. Czereśniowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 716 100 , fax. 225 716 101
- Data zamieszczenia: 2017-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Czereśniowa 98
02456 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 716 100, fax. 225 716 101
REGON: 674282000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie przy ulicy Czereśniowej 98, 02-456 Warszawa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń sanitarnych w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie przy ulicy Czereśniowej 98, 02-456 Warszawa. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej, na podstawie której zostaną wykonane roboty budowlane, zgodnie z opracowaną dokumentacją. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: wykonania dokumentacji projektowej (koncepcja i wizualizacja), zgodnie z wymaganiami Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), uzgodnienia dokumentacji projektowej z Zamawiającym, w tym uzgodnienie wszystkich materiałów i urządzeń potrzebnych do wykonania prac opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym, wykonanie robót budowlanych, opracowanie dokumentacji powykonawczej. W ramach robót budowlanych przewidziane są do wykonania następujące prace: a) roboty demontażowe, w tym m.in: demontaż istniejących sufitów kasetonowych i podwieszanych (ok. 80 m2), demontaż urządzeń sanitarnych – umywalki (20 kompletów), z szafkami podumywalkowymi, muszle klozetowe (20 szt.), pisuary (10 szt.), demontaż drzwi (52 m2), rozbiórka fragmentów ścianek wewnętrznych (ok. 5 m3), skucie glazury na ścianach (pow. ok. 290 m2), skucie płytek podłogowych (pow. ok. 84 m2), demontaż elementów świetlnych, demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur żeliwnych (60 m), z podejściami do urządzeń sanitarnych, demontaż przewodów wodociągowych (60 m), z podejściami wody, demontaż „starych” przewodów c.o. (60 m), wywóz gruzu (ok. 9 m3); b) roboty montażowe, w tym m.in.: sufit podwieszany (ok. 84 m2), instalacja elektryczna, z montażem opraw oświetleniowych, nowe instalacje: kanalizacyjna i wodna, oraz wentylacyjna, montaż urządzeń sanitarnych – umywalki (21 szt.), muszle klozetowe (22 szt.), pisuary (10 szt.), montaż baterii, obudowa szybów instalacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych ( ok. 16 m2), nowe posadzki (pow. ok. 84 m2), ułożenie płytek na ścianach (pow. ok. 310 m2), zabudowa kabin wc z płyt HPL (74 m2), zabudowa umywalek – szafki (10 kompletów), montaż podgrzewaczy wody, montaż drzwi z samozamykaczami (ok. 38 m2); c) pomieszczenie dla niepełnosprawnych: rozbiórka ścian z cegły (2,5 m3), ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych (ok. 8 m2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, do reprezentowania wszystkich Wykonawców, lub inny dokument (np. umowa o współdziałaniu), z którego wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023."
Dodano: 2024-04-04 - 134 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Macierzanki 4 m 2 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-19 - Remont i aranżacja wnętrz Biblioteki dla Dzieci i Młodzieży nr 25
Dodano: 2024-03-14 - 134 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Macierzanki 4 m 2 w Warszawie.
Dodano: 2024-02-23 - Prowadzenie bieżącej konserwacji budowlanej wraz z usuwaniem bieżących awarii, wykonywanie napraw w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja Sali Gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Bożej Woli. Zadanie realizowane ze środków spółki CPK z zakresu wsparcia placówek oświaty.
Dodano: 2024-01-15 - "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023."
Dodano: 2024-01-03 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy wiatrołapu w budynku Wydziału Farmaceutycznego WUM, znak sprawy: AEZ/S-170/2023
Dodano: 2023-12-13 - Modernizacja Sali Gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Kaskach. Zadanie realizowane ze środków spółki CPK z zakresu wsparcia placówek oświaty.
Dodano: 2023-12-03 - Modernizacja Sali Gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Bożej Woli. Zadanie realizowane ze środków spółki CPK z zakresu wsparcia placówek oświaty.
Dodano: 2023-11-26