Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitarnych na Oddziale Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Puliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitarnych na Oddziale Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, wg opisu jn. • ZADANIE nr 1 / „Remont pomieszczeń sanitarnych na Oddziale Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej” Zakres zadaniowy odnoszący się do przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane opisane w kosztorysię inwestorskim (ślepym) (załącznik nr I do umowy – zad. 1) oraz określony w pozostałych załącznikach (na stronie internetowej zamawiającego) w formie elektronicznej – w folderze plików o nazwie: Zad. 1 CHIRURGIA URAZOWO - ORTOPEDYCZNA W.wym. folder plików w swojej zawartości posiada 3 pliki o nazwie, kolejno: 1. Kosztorys inwestorski-ślepy – Ortopedia - łazienki (do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą jako zad. nr 1); 2. Rzut II piętra – Oddział ortopedii - łazienki; 3. Zestawienie drzwi. Komplet dokumentacji – w formie papierowej – zawierający opis przedmiotu zamówienia, w zakresie zadań jw., znajduje się u zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: w ter-minie określonym w rozdziale XI – SIWZ. Wartość wadium: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100 zł). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto zamawiającego nr: 23 8642 1155 2015 1500 5283 0004; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcze-nie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 2. Zamawiający zwróci wadium z uwzględnieniem zapisów treści art. 46 ustawy Pzp. Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu na konto ZAMAWIAJĄCEGO
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ. 2. KOSZTORYS INWESTORSKI – sporządzony przez wykonawcę na podstawie druku Kosztorysu inwestorskiego tzw. ślepego – wg wzoru stanowiącego załącznik do projektu umowy wg SIWZ. Obowiązuje złożenie 1 wypełnionego kosztorysu, z którego to wartości należy podać w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie lub ,,koszulce’’, a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem – rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 4. Dokument wg treści załącznika nr 6 do SIWZ tj.: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, BEZ ZAŁĄCZANIA DOWODÓW określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartość każdej z wymienionych w wykazie robót – nie może być mniejsza niż – 100.000,00 zł (sto tysięcy 00/100 zł) [BRUTTO]. Szczegóły wypełnienia wykazu określa dodatkowo treść załącznika nr 6 SIWZ. 5. Dokument dotyczący wykonawcy składającego ofertę: z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, a tym samym składania oświadczenia woli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach