Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitariatów w bud. A i w bud. nr 15 KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitariatów w bud. A i w bud. nr 15 KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont pomieszczeń sanitariatów w budynku nr 15 i ”A” KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 obejmujący wykonanie robót budowlano-remontowych, instalacji wod.-kan i elektrycznej. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie I. Remont sanitariatów pomieszczeń Referatu Konwojowego w budynku nr 15 – w osi 4÷5, w tym :  wykonanie sufitów podwieszonych  wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej  przebudowę sanitariatów z dostosowaniem ich do aktualnie obowiązujących przepisów wraz z wymianą wszystkich instalacji wewnętrznych i białej armatury  remont i wymianę posadzek  remont i malowanie tynków wewnętrznych  wymianę instalacji C.O. wraz z grzejnikami  wymiana instalacji wod-kan  wymiana instalacji elektrycznej w części budynku zajmowanej przez Wydział Konwojowy w osi 4 - 5  rozbudowę wentylacji grawitacyjnej (o wspomaganie mechaniczne wywiewu) w obiekcie zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami  poszerzenie otworów drzwiowych do wymiarów zgodnych z obowiązującymi przepisami  wywóz gruzu wraz z utylizacją Zadanie II. Remont węzła sanitarnego w przyziemiu bud. A (przy strzelnicy) KWP, w tym: W sanitariacie : 1) roboty rozbiórkowe : dotyczy istniejących ścianek działowych, okładzin ściennych i częściowo podłogowych ( lastrico), urządzeń sanitarnych, instalacji wod.-kan. oraz elektrycznej wraz z osprzętem, demontaż grzejników radiatorowych, poszerzenia otworów drzwiowych 2) roboty ogólnobudowlane:  wykonanie nowych ścianek działowych, okładzin ścian i obudów z płyt gips.-kart.  wykonanie ścianek systemowych aluminiowych w kolorze białym z drzwiami do kabin z zamkami typu łazienkowego, drzwi aluminiowych z samozamykaczami, kratkami nawiewnymi ( wejściowych i do przedsionka ),  wykonanie izolacji z płynnej foli i taśmy, wykonanie nowej wylewki cementowej,  wykonanie tynków ścian, wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych z płytek średniowymiarowych , kolor płytek jasny na wysokość 2,00 m,  wykonanie blatu pod wpuszczaną umywalkę wraz z obłożeniem blatu płytkami,  wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego z płyt z włókien mineralnych 60 x 60,  malowanie emulsyjne ścian powyżej okładziny z płytek w w sanitariatach oraz ściany części korytarza wraz z sufitem tej części korytarza ( część korytarza długości 6,40 m) 3) roboty instalacyjne w zakresie: instalacji wodnej, kanalizacyjnej wraz z białym montażem i elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana grzejników i części instalacji c.o. W prysznicach: 1) roboty rozbiórkowe : dotyczy poszerzenia otworu drzwiowego ( wejście z korytarza), rozbiórki ścianek działowych ( kabiny), skucia płytek ściennych, urządzeń sanitarnych, instalacji wod.-kan. oraz elektrycznej wraz z osprzętem, demontaż grzejników radiatorowych, 2) roboty ogólnobudowlane:  wykonanie drzwi aluminiowych wejściowych z samozamykaczem i kratką nawiewną oraz ścianek działowych alumin. ( kabina wc i prysznicowe)  wykonanie izolacji z płynnej foli i taśmy, wykonanie nowej wylewki cementowej,  wykonanie tynków ścian, wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych z płytek średniowymiarowych , kolor płytek jasny na wysokość 2,00 m,  wykonanie blatu pod wpuszczaną umywalkę wraz z obłożeniem blatu płytkami,  wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego z płyt z włókien mineralnych 60 x 60,  malowanie emulsyjne ścian powyżej okładziny z płytek , emulsyjne malowanie ściany części korytarza wraz z sufitem tej części korytarza (część korytarza długości 6,40 m). 3) roboty instalacyjne w zakresie: instalacji wodnej, kanalizacyjnej wraz z białym montażem i elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana grzejników i części instalacji c.o. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 8. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 9. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 10. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożył Zamawiającemu listę osób, które wykonywały będą prace w ramach działań Wykonawcy lub podwykonawcy, z podaniem następujących danych (imię i nazwisko, pesel) oraz listę pojazdów niezbędnych do realizacji prac (z podaniem nr rejestracyjnych). Wymóg powyższy wynika z faktu, że prace mają być realizowane na czynnym obiekcie policji, do którego niektórych części dostęp mogą mieć tylko osoby wcześniej ustalone. W przypadku potrzeby wykonywania prac przez nowe (dodatkowe) osoby, Wykonawca zobowiązany jest z wyprzedzeniem poinformować o tym fakcie Zamawiającego, dokonując stosownej aktualizacji listy osób. 11. Wymagany termin realizacji umowy:  Zadanie I – remont sanitariatów pomieszczeń Referatu Konwojowego w bud. Nr 15, w terminie do 45 dni od daty zwarcia umowy  Zadanie II – remont węzła sanitarnego w przyziemiu bud. A (przy strzelnicy), w terminie do 40 dni od daty zwarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, a dowody w oryginale bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa odrębne oświadczenie. W przypadku jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach