Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Stefanii Sempołowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2158978 , fax. 042 2158978
- Data zamieszczenia: 2010-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Stefanii Sempołowskiej
ul. Jana Pawła II 16 16
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2158978, fax. 042 2158978
REGON: 00021369300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp13pabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POMIESZCZEŃ SANITARIATÓW MĘSKICH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 13 W PABIANICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach 3 sanitariatów męskich zlokalizowanych w budynku szkoły - ul. Jana Pawła II nr 16 w Pabianicach 2. W ramach realizacji prac należy wykonać: a) Prace rozbiórkowe w zakresie: - rozebranie ścianek działowych drewnianych, - zerwanie posadzki z masy lastrykowej, - ługowanie, zeskrobanie oraz zmycie powłok malarskich ścian i sufitów, b) Prace montażowe w zakresie: - wykonanie ścianek działowych oraz zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych, - wykonanie nowej warstwy wyrównawczej, - ułożenie płytek na posadzce, - licowanie ścian płytkami, - wykonanie nowych powłok malarskich, - wymiana (demontaż i montaż) stolarki drzwiowej, - wymiana (demontaż i montaż) instalacji wodociągowej (piony, podejścia, zawory, baterie, umywalki), - wymiana (demontaż i montaż) instalacji kanalizacji sanitarnej (piony, podejścia, ustępy), - wymiana (demontaż i montaż) instalacji elektrycznej (okablowanie, oświetlenie). 3. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysach nakładczych i przedmiarach oraz dokumentacji technicznej budowlano - instalacyjnej. 4. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowaną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 -miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. 6. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót(częściowy lub końcowy), b. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c. podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 7. Kody CPV: - 45.21.42.10-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych - 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z ww czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp13pabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OCIEPLENIE ELEWACJI, WYMIANA OKIEN, WYMIANA NAWIERZCHNI BETONOWYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2015-05-08 - REMONT BUDYNKU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM W WOLBORZU
Dodano: 2015-04-15 - Malowanie budynku SP im. Jana Długosza w Rzgowie.
Dodano: 2015-03-10 - Remont budynku B i D w Szkole Podstawowej Nr 1 w Zgierzu, ul. Piłsudskiego 1 - część II
Dodano: 2014-10-20 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 190 przy ul. Malczewskiego 37/47 w Łodzi wraz z przebudową basenu.
Dodano: 2014-10-15 - REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GOLESZACH
Dodano: 2014-05-30 - Roboty budowlane w Zespole Szkół Publicznych w Mąkolicach gm. Głowno wraz z wymianą pokrycia dachu i dociepleniem budynku
Dodano: 2014-02-26 - Wymiana okien i drzwi oraz drobne prace remontowe na obiekcie Szkoły Podstawowej nr 44 i Publicznego Gimnazjum nr 22 w Łodzi ul. Kusocińskiego 100
Dodano: 2013-11-19 - Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Górze św. Małgorzaty
Dodano: 2013-08-22 - Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Górze św. Małgorzaty
Dodano: 2013-08-02