Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ SANITARIATÓW MĘSKICH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 13 W PABIANICACH

Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Stefanii Sempołowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2158978 , fax. 042 2158978
  • Data zamieszczenia: 2010-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Stefanii Sempołowskiej
    ul. Jana Pawła II 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2158978, fax. 042 2158978
    REGON: 00021369300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp13pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ SANITARIATÓW MĘSKICH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 13 W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach 3 sanitariatów męskich zlokalizowanych w budynku szkoły - ul. Jana Pawła II nr 16 w Pabianicach 2. W ramach realizacji prac należy wykonać: a) Prace rozbiórkowe w zakresie: - rozebranie ścianek działowych drewnianych, - zerwanie posadzki z masy lastrykowej, - ługowanie, zeskrobanie oraz zmycie powłok malarskich ścian i sufitów, b) Prace montażowe w zakresie: - wykonanie ścianek działowych oraz zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych, - wykonanie nowej warstwy wyrównawczej, - ułożenie płytek na posadzce, - licowanie ścian płytkami, - wykonanie nowych powłok malarskich, - wymiana (demontaż i montaż) stolarki drzwiowej, - wymiana (demontaż i montaż) instalacji wodociągowej (piony, podejścia, zawory, baterie, umywalki), - wymiana (demontaż i montaż) instalacji kanalizacji sanitarnej (piony, podejścia, ustępy), - wymiana (demontaż i montaż) instalacji elektrycznej (okablowanie, oświetlenie). 3. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysach nakładczych i przedmiarach oraz dokumentacji technicznej budowlano - instalacyjnej. 4. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowaną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 -miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. 6. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót(częściowy lub końcowy), b. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c. podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 7. Kody CPV: - 45.21.42.10-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych - 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z ww czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp13pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach