Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku nr sprawy DZP/49/2014

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku nr sprawy DZP/49/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku Zakres zamówienia obejmuje odnowienie następujących pomieszczeń SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku: Oddział XII (sale chorych nr od 1 do 11, korytarz oddziałowy wraz z punktem pielęgniarskim oraz hol przed widną, a także łazienki oddziałowe), Oddział II (sale chorych nr od 3 do 16, korytarz oddziałowy wraz z punktem pielęgniarskim, a także łazienki oddziałowe), Oddział VI (sale chorych nr od 1 do 6, sala wzmożonego dozoru, izolatka nr 1 i 2, korytarz oddziałowy wraz z punktem pielęgniarskim, a także łazienki oddziałowe), Oddział VII (sale chorych nr od 1 do 6, izolatka, korytarz oddziałowy wraz z punktem pielęgniarskim, a także łazienki oddziałowe), Oddział 1B (pokój socjalny i gabinet pielęgniarki oddziałowej) Oddział XIV (sala chorych nr 6, a także łazienki oddziałowe) Oddział V (sale chorych nr 7 i 8) Oddział IV (sale chorych nr 7 i 8, a także łazienki oddziałowe) Oddział III (sale chorych nr 7 i 8, a także łazienki oddziałowe) Oddział 1A (łazienki oddziałowe) centrali telefonicznej sala dydaktyczna Wśród niżej wymienionych pomieszczeń (sal jedno i dwuosobowych) przewidziano również malowanie ścian i sufitów w przylegających małych łazienkach. Dotyczy to następujących sal: Oddział XII sale nr 5,7,9,10 i 11, Oddział II sale nr 3,6,7,10, 13 i 15 Oddział III sale nr 7 i 8, Oddział IV sale nr 7 i 8, Oddział V sale nr 7 i 8, Oddział VI sale nr 3,4 i izolatki nr 1 i 2, Oddział XIV sala nr 6 Odział VII izolatka Zakres prac w łazienkach dla wymienionych pomieszczeń uwzględniono w załączonym przedmiarze robót etap I. Roboty budowlane będą wykonywane przy funkcjonującym obiekcie. Gwarancja Wymagany okres gwarancji na przedmiot Umowy: min. 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. Wykonawca powinien przy odbiorze końcowym przedstawić szczegółowy opis warunków gwarancji. Wykonawca powinien jednoznacznie określić sposób powiadamiania o zgłaszaniu reklamacji. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do siwz: załącznik nr 6 do siwz - specyfikacja szczegółowa oraz załącznik nr 7 dokumentacja techniczna Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości 5 799,00 (słownie: pięć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych) 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie nr rachunku 84 8006 0000 0088 0194 2000 0009, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu - DZP/49/2014 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2)innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach