Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Sali wybudzeń zlokalizowanej w budynku F szpitala wraz z wykonaniem wielobranżowego projektu wykonawczego prac remontowych dla potrzeb SPSK im prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku przy ul. Konarskiego 13 - DZP/15/2013

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Sali wybudzeń zlokalizowanej w budynku F szpitala wraz z wykonaniem wielobranżowego projektu wykonawczego prac remontowych dla potrzeb SPSK im prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku przy ul. Konarskiego 13 - DZP/15/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń sali wybudzeń zlokalizowanej w budynku F szpitala wraz z wykonaniem wielobranżowego projektu wykonawczego prac remontowych dla potrzeb SPSK im prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku przy ul. Konarskiego 13 Opis przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie i w sposób określony w opisie zakresu robót i informacyjno-opisowym przedmiarze robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Prawa budowlanego oraz normami i sztuką budowlaną. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami realizacyjnymi zadania i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym (włącznie z ze wszystkimi projektami wykonawczymi i pomiarami wykonanych instalacji). Załączone do specyfikacji przetargowej zakres robót na wm zadanie mają charakter opisu funkcjonalno-użytkowego i należy traktować je wyłącznie jako zestaw informacji potrzebnych do sporządzenia projektu wykonawczego i skalkulowania wartości oferty. Zakres robót Zakres robót został opisany w załączniku nr 7 do swiz -specyfikacji technicznej stanowiącym opis funkcjonalno-użytkowy Gwarancja 60 miesięcy od odbioru końcowego robót dla wszystkich zadań oraz na zastosowane materiały i urządzenia. Wykonawca powinien przy odbiorze końcowym przedstawić szczegółowy opis warunków gwarancji, dostarczyć karty gwarancyjne. Wykonawca powinien jednoznacznie określić sposób powiadamiania o awarii. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterkę w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia. Odbiory Wykonywane lub wykonane roboty będą polegać następującym etapom odbioru, dokonywanych przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, komisję powołaną przez Zamawiającego w obecności i przy udziale Wykonawcy: Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu Do podstawowych obowiązków wykonawcy należy zgłaszanie do odbioru roboty ulegające zakryciu lub roboty zanikające. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonywany przez inspektora nadzoru w obecności wykonawcy w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamownia ogólnego postępu robót. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie. Odbiór końcowy robót Obiór końcowy robót zostanie przeprowadzony na warunkach ustalonych w umowie na wykonanie zamówienia publicznego. W niniejszej specyfikacji podaje się główne czynności, które w związku z odbiorem należ do Wykonawcy: pisemne zawiadomienie o zakończeniu robót w pomieszczeniu i gotowości do odbioru, przygotowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej. Odbiór będzie przeprowadzony komisyjnie przez Inspektora nadzoru, przedstawicieli Inwestora w obecności i udziale Wykonawcy. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu pięciu dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia przez Inwestora. Poszczególne roboty powinny być odebrane, jeżeli wszystkie roboty zostały wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, projektem wykonawczym, sztuką budowlaną, a także dostarczone dokumenty są kompletne i prawidłowe. Jeżeli chociażby jeden wynik był negatywny roboty nie mogą być odebrane. Do odbioru końcowego wymagane jest przedłożenie przez wykonawcę wymaganych umową dokumentów w szczególności: a) przedłożenie oświadczenia o zakończeniu prac i gotowości do odbioru b) przedłożenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonanych prac z projektem a w przypadku odstępstw od projektu o zakresie odstępstw c) przedłożenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonanych prac z obowiązującymi przepisami i normami d) przedłożenie oświadczenia o jakości i dopuszczeniu do użytkowania zastosowanych materiałów wraz ze stosownymi atestami i aprobatami e) deklaracji zgodności na wszystkie zastosowane materiały f) wykonawca dołączy aprobaty techniczne i atesty na wbudowane materiały, oraz karty gwarancyjne na zamontowany sprzęt i urządzenia potwierdzone parafą o wbudowaniu przez Kierownika Budowy, g) protokołów pomiarowych potwierdzających sprawność oraz skuteczność poszczególnych instalacji h) oświadczeń kierownika budowy o sprawności i zdatności do użytkowania poszczególnych instalacji i) przedstawienie dokumentacji powykonawczej (2 egzemplarze) j) harmonogramu przeglądów oraz prac konserwacyjnych zainstalowanych urządzeń i instalacji leżących po stronie użytkownika obiektu, a koniecznych do wykonania w celu zachowania udzielonej gwarancji Zatwierdzenie-odbiór dokumentacji projektowej Projekt podlega zatwierdzeniu: w zakresie zgodności z przepisami i wiedzą techniczną przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie zgodności z wymaganiami opisu funkcjonalno-użytkowego przez przedstawiciela Zamawiającego Projekt wykonawczy będzie przekazany Zamawiającemu w 4 egz. a także w wersji elektronicznej (wersja edytowalna i wersja w formacie PDF). Projekt wymaga uzgodnienia przez rzeczoznawców branżowych Dokumentacja powykonawcza Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą robót remontowych. Dokumentacja powykonawcza będzie przekazana Zamawiającemu w 2 egz. Płatności Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całego zadania, dostarczeniu kompletnej dokumentacji powykonawczej i podpisaniu końcowego protokołu odbioru robót. Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Wartość robót należy określić na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego Opisu przedmioty zamówienia. Koszty wszystkich robót nie ujętych w ww. dokumentach, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe lub ograniczałoby funkcjonalności w zakresie umożliwiającym wykorzystanie pomieszczeń należy uwzględnić w ofercie. Termin realizacji: Przekazanie pomieszczeń: Do 3 dni po podpisaniu umowy. 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 1 miesiąc od daty podpisania umowy 2. Wykonanie robót remontowych 3 miesiące od zaakceptowania przez zamawiającego projektu. Łącznie nie więcej niż 4 miesiące od daty podpisania umowy UWAGA!!!! Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie szpitalnym. Nie później niż w terminie 4 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram prac z uwzględnieniem etapowania robót. Harmonogram będzie stanowił załącznik do Umowy. ZEBRANIE WYKONAWCÓW Zamawiający przewiduje zebranie Wykonawców, które odbędzie się 11 lutego 2013 o godz. 14:00 w Dziale Technicznym. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i wszystkie te uwarunkowania powinny zostać uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 996,00 (słownie: siedem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oddzielonej kopercie, tak aby zamawiający mógł zweryfikować zabezpieczenie złożonej oferty przed otwarciem ofert. Zamawiający zaleca, aby kopię gwarancji załączyć bezpośrednio do oferty. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie Nr 84 8006 0000 0088 0194 2000 0009 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ (DZP/15/2013) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, sytuacje, w których wykonawca może stracić oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie, nie później niż w dniu podpisania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. lub następujących formach w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie Nr 84 8006 0000 0088 0194 2000 0009 z podaniem w tytule wpłaty zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczy sprawy numer (DZP/15/2013) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż w pieniądzu, projekt dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych SPSK pokój nr 5 najpóźniej dzień przed planowanym terminem podpisania umowy w celu zaakceptowania przez Zamawiającego. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1i 2 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci 70 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona w wysokości 30 % zabezpieczenia pełnić będzie rolę zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady Kwota ta zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. Zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku, a gdy chodzi o wady budynku - po upływie lat trzech, licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia z treści dokumentu winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach