Przetargi.pl
Remont pomieszczeń ratusza miejskiego - wymiana wew. instalacji elektrycznej - etap I

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń ratusza miejskiego - wymiana wew. instalacji elektrycznej - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku ratusza miejskiego w Nowogardzie przy pl. Wolności 1. Zakres prac obejmuje wymianę instalacji elektrycznej poddasza, II piętra i I piętra budynku wraz z tablicami TP1, TP2 oraz wymianę tablic TL, TG i Ti (przeniesienie istniejącej) na parterze budynku. Montażu wymagają również wyłączniki p.poż. Nowa instalacja prowadzona ma być w bruzdach, bruzdy należy zaprawić na gładko, z dwukrotnym szpachlowaniem i pomalowaniem ścian w kolorze pomieszczenia. 4.2. Zakresem remontu objęte są pomieszczenia biurowe znajdujące się na I piętrze 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11 wraz z montażem opraw oświetleniowych i wymianą tablicy TP1, II piętrze budynku, oznaczone w projekcie nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13 i poddaszu, wymiana tablicy TP 2 - bez montażu opraw oświetleniowych. Parter budynku wymiana tablic TG, TL, przeniesienie tablicy Ti. Prace remontowe odbywać się będą w czynnym obiekcie, w którym jest prowadzona bieżąca działalność. Przed przystąpieniem do wykonywania prac należy przedstawić szczegółowy harmonogram realizacji prac w celu tymczasowej reorganizacji pracy poszczególnych wydziałów mieszczących się w remontowanych pomieszczeniach. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 2 800 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach