Przetargi.pl
Remont pomieszczeń przychodni wraz z wymianą instalacji c.o. i c.w.u w Krzepicach

Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, 11 Listopada 5 C
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343172206
  • Data zamieszczenia: 2022-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
    11 Listopada 5 C
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343172206
    REGON: 000304243
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozklobuck.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń przychodni wraz z wymianą instalacji c.o. i c.w.u w Krzepicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy remontu pomieszczeń przychodni wraz z wymianą instalacji c.o. i c.w.u w Krzepicach, przy ul. Częstochowska 1 i obejmuje następujący zakres prac :- prace wyburzeniowe- prace przygotowawcze,- prace polegające na ułożeniu powierzchni ścian i podłóg z płytek ceramicznych,- prace polegające na gipsowaniu powierzchni ścian,- prace malarskie, - montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej.- montaż i demontaż podejść dopływowych,- montaż i demontaż części rurociągów kanalizacyjnych,- montaż i demontaż części rurociągów instalacji wodnych zimna woda,- montaż i demontaż rurociągów instalacji wodnych ciepła woda i cyrkulacja,- montaż i demontaż przyborów sanitarnych.- montaż i demontaż orurowania instalacji centralnego ogrzewania,- montaż i demontaż części grzejników- wymiana zaworów przy grzejnikach na nowe termostatyczne i odcinające,- montaż i demontaż części instalacji elektrycznej,- wywóz i utylizacji gruzu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.W celu potwierdzenie spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu w zakresie :a. Wiedza i doświadczenie wykonawcy , w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na wykonaniu min. 2 robót budowlanych w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia .Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością co najmniej 2 roboty porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. obejmującej prace związane z remontem pomieszczeń oraz wymianą wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. /brutto/każda.b. Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji Zamówienia ( odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona - dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi co najmniej uprawnienia) :- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub osoba której kwalifikacje do wykonywania danego rodzaju działalności nabyte w innych państwach zostały uznane w drodze odpowiedniej procedury,- kierownik robót wewnętrznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub osoba której kwalifikacje do wykonywania danego rodzaju działalności nabyte w innych państwach zostały uznane w drodze odpowiedniej procedury,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach