Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ PROREKTORATU W BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. WASZYNGTONA 4/8 W CZĘSTOCHOWIE

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Waszyngtona
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 784 100, , fax. 343 784 202
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 42468
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 784 100, , fax. 343 784 202
    REGON: 149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ PROREKTORATU W BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. WASZYNGTONA 4/8 W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont pomieszczeń prorektoratu i sąsiadującego z nim węzła sanitarnego w budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie zlokalizowanego w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Demontaż istniejących obudów i boazerii, drzwi , ścianek działowych , posadzek, armatury i urządzeń sanitarnych, instalacji wod-kan i elektrycznej w zakresie przewidzianym w projektach. Montaż nowych ścianek i obudów karton-gips, naprawa istniejących tynków ścian i stropów lub skucie i wykonanie nowych. Skucie istniejących podkładów , wykonanie nowej wylewki , ułożenie projektowanych płytek gres wraz z cokołem wg projektu. Wykończenie ścian – montaż boazerii MDF, ułożenie płytek ceramicznych oraz malowanie wg projektu Wykończenie stropów – montaż stropów podwieszanych i obudów karton-gips oraz malowanie wg projektu. Wykonanie instalacji wod-kan z włączeniem do istniejącej w węźle sanitarnym i aneksie kuchennym z montażem urządzeń i armatury wg projektu. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej , montaż opraw oświetleniowych i osprzętu wg projektu. Wykonanie elementów wykończeniowych – montaż drzwi , żaluzji okiennych, obudów grzejników i parapetów, kratek wentylacyjnych, wentylatorów kanałowych, grzejników łazienkowych, luster itp. 3. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45410000-4, 45431200-9, 45431100-8, 45442100-8, 45421131-1, 45450000-6. 4. Zamawiający przekazuje w załączeniu: dokumentację projektową, specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami o których mowa w punkcie poprzedzającym oraz obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia. 6. Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować, by przedmiot określony w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 7. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie (budynku). Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia robót i dostosowania sposobu ich prowadzenia w związku z użytkowaniem budynku w trakcie prowadzenia robót. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania robót, bez których przedmiot zamówienia, określony w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w niniejszej SIWZ nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny zawartej w ofercie. 9. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 10. Termin wykonania całości zamówienia: do 6 tygodni od dnia przekazania terenu prowadzenia robót. Dzień wykonania całości przedmiotu zamówienia to dzień dokonania odbioru końcowego. Warunkiem dokonania odbioru końcowego robót jest bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia potwierdzone protokołem odbioru końcowego. 11. Rękojmia i gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia (roboty budowlane i użyte materiały). Termin rękojmi i gwarancji rozpoczyna bieg od podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego. 12. Wykonawca zobowiązany jest w ramach gwarancji do usuwania wad (usterek) powstałych/ ujawnionych w okresie gwarancji, do wykonywania własnym staraniem i na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń, wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami producentów oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych. 13. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące czynności w zakresie prac remontowo – budowlanych i instalacyjnych objętych przedmiotem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę jako jego pracownicy, tj. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 14. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności – zgodnie z załączonym wzorem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 23 1750 1035 0000 0000 1301 1378 z adnotacją: wadium w postępowaniu nr rej. KZ-371/51/17 Wskazane jest by Wykonawca załączył do oferty kopię polecenia przelewu. 5. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się dzień uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium w pieniądzu za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniądz, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia nie krótszy niż okres związania ofertą e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń lub warunków. 10. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w miejscu składania ofert, tj.: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8 pok. 32, 42 – 200 Częstochowa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach