Przetargi.pl
Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 17 - Sztab w 42. Bazie Lotnictwa Szkolnego.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    Sadków 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
    REGON: 142676316
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 17 - Sztab w 42. Bazie Lotnictwa Szkolnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Roboty ogólnobudowlane: - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych i drewnianych; - montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych; - montaż drzwi do magazynu broni w ilości 3 szt., zgodnych z ,,Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych” – Szt. Gen. 1686/2017; - montaż drzwi ppoż. EI 30; - wykucie z muru krat okiennych stalowych o pow. ponad 2 m ²; - montaż krat okiennych zewnętrznych do magazynu broni w ilości 4 szt., zgodnych z ,,Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych” – Szt. Gen. 1686/2017; - zerwanie posadzki tworzyw sztucznych lub paneli; - wykonanie na pomieszczeniach posadzek z płytek gres drewnopodobnych o wym. 60x20 cm. na zaprawie klejowej wraz z cokolikami 12,5 cm. - płytki kl.V /R-10; - wykonanie na korytarzach posadzek z płytek gres o wym. 60x60 cm. na zaprawie klejowej wraz z cokolikami 15 cm; kl.V /R-10; - montaż listew progowych aluminiowych wykańczających; - wymiana parapetów okiennych na parapety z konglomeratów kamiennych o szer. 55 cm. i grub. 3 cm; - zabezpieczanie podłóg folią ochronną; - gruntowanie powierzchni sufitów i ścian preparatem uni-grunt; - przyklejenie narożników ochronnych w ościeżach drzwiowych w okiennych; - wykonanie gładzi dwuwarstwowych na powierzchni sufitów i ścian; - dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi; - wykonanie lamperii z tynku cienko-warstwowego typu marmolit ; - dwukrotne malowanie farbami olejnymi rur stalowych do 50 mm. - zabudowa istniejącej instalacji kanalizacyjnej sufitem podwieszonym; - ścianki HPL grub. 20 mm. – przegrody w sanitariatach; II. Roboty sanitarne: - demontaż armatury grzewczej co; - wykonanie nowych poziomów instalacji c.o. - wykonanie przyłączy instalacji grzewczej z rur stalowych; - montaż urządzeń grzewczych – grzejniki kolumnowe aluminiowe oraz armatury – zawory z głowicą termostatyczną, zawory powrotowe, (grzejniki zawieszać we wnękach podokiennych symetrycznie); - kucie i zaprawianie bruzd pionowych i poziomych w celu skrycie odcinków rur zasilających i powrotowych; - wymiana odcinków rur stalowych o połączeniach spawanych; - wykucie wnęk w ścianach oraz obsadzenie skrzynek z drzwiczkami stalowymi malowanymi proszkowo w ścianach pod zawory spustowe. - próby ciśnieniowe szczelności instalacji co w budynku; III. Roboty elektryczne: - demontaż instalacji, osprzętu oraz opraw oświetleniowych; - demontaż tablic bezpiecznikowych; - wykonanie bruzd i przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu elektrycznego; - montaż przewodów wtynkowych, puszek, łączników, gniazd, opraw oświetleniowych oraz innego osprzętu elektrycznego; - montaż tablic rozdzielczych łącznie z osprzętem modułowym; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej; - sprawdzenie działania samoczynnego wyłączenia zasilania – wyłącznika różnicowoprądowego; IV. Prace porządkowe: - rozliczenie materiałów z demontażu; - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja odpadów; V. Charakterystyka podłóg: - płytki podłogowe korytarz 60x60, kl. ścieralności V; kl. antypoślizgowa R 10; - płytki podłogowe pomieszczenia 60x20, kl. ścieralności V; kl. antypoślizgowa R 10; Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarach robót. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w następującej kolejności: • I etap – remont instalacji c.o., od dnia wprowadzenia na budowę do dnia 15.10.2018 r. • II etap – remont pomieszczeń na potrzeby bOT, od dnia wprowadzenia na budowę do dnia 31.10.2018 r. • III etap – remont pomieszczeń na potrzeby archiwum, od dnia 02.11.2018 r. do dnia 30.11.2018 r. • IV etap – wykonanie tynku cienkowarstwowego w pom. oficera dyżurnego. od dnia 15.11.2018 r. do dnia 20.11.2018 r. • Termin zakończenia zadania – do dnia 30.11.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość 16 227,28 złotych brutto. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego – gdy dotyczy; 4. Potwierdzenie wniesienia wadium; 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 10 do SIWZ – gdy dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach