Gmina Mrągowo ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 412 924 , fax. 897 412 924
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrągowo
ul. Królewiecka
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 412 924, fax. 897 412 924
REGON: 51074276400000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH I BIUROWYCH WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY MRĄGOWO ZLOKALIZOWANYM NA DZIAŁCE NR 265/6 OBRĘB MIASTO MRĄGOWO PRZY UL.KRÓLEWIECKIEJ 60A” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH I BIUROWYCH WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY MRĄGOWO ZLOKALIZOWANYM NA DZIAŁCE NR 265/6 OBRĘB MIASTO MRĄGOWO PRZY UL.KRÓLEWIECKIEJ 60A” 2.ZAKRES ZAMÓWIENIA: Zamówienie pn. „REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH I BIUROWYCH WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY MRĄGOWO ZLOKALIZOWANYM NA DZIAŁCE NR 265/6 OBRĘB MIASTO MRĄGOWO PRZY UL.KRÓLEWIECKIEJ 60A” , dotyczy obiektu objętego ścisłą prawną ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt 1 ustawy z dnia 23 października 2003r. o ochronie i opiece nad zabytkami , na podstawie decyzji W-M WKZ z dnia 23 października 2008r. pod numerem A-4513 wpisującej obiekt do rejestru zabytków nieruchomych województwa Warmińsko-Mazurskiego – Pozwolenie nr 613/2019 z dnia 31.07.2009r. Znak : IZNR(AK)-414/17-116/09 oraz Pozwolenie 3218/2019 z dnia 05.04.2019r. zanak: IZNR.5142.247.2019.PM Warmińsko-mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zakres robót związanych z remontem pokoi podpiwniczenia i parteru z wymianą stolarki okiennej obejmuje: ROBOTY ROZBIÓRKOWE: W ramach robót rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty : Demontaż istniejącej stolarki okiennej Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych Kucie bruzd dla przewodów Rozebranie ścianek z cegieł Odbicie istniejących tynków wewnętrznych ROBOTY BUDOWLANE STANU SUROWEGO W ramach prac stanu surowego przewiduje się następujące roboty : Uzupełnienie istniejących ścianek z cegły Wykonanie ścianek z płyt gipsowo- kartonowych na stelażu ROBOTY WYKOŃCZENIOWE. W ramach prac wykończeniowych przewiduje się następujące roboty : Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki Montaż stolarki okiennej wraz podokiennikami Montaż stolarki drzwiowej Wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokolikami Ułożenie gładzi gipsowych Malowanie krat i balustrad farbami olejnymi Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi Zamawiający informuje, że Szczegółowy zakres oraz parametry zamówienia określają: - Projekt budowlany pn. „Remont pomieszczeń piwnicznych i biurowych w urzędzie gminy Mrągowo wraz z wymianą stolarki okiennej, drewnianej na działce nr 265/6 obr.5 m. Mrągowo” ” - Zał. do SIWZ nr 11. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- Zał. do SIWZ nr 12 . -Decyzja Nr 162/2019Mrg z dnia 10 maja 2019r. znak: AB 6740.1.47.2019 Starosty Powiatu Mrągowskiego – Pozwolenie na budowę oraz Pozwolenia W-M Konserwatora Zabytków.- Zał. do SIWZ nr 13. -Przedmiar robót- Zał. do SIWZ Nr 14 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania nie podleganiu wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego Informacji z otwarcia ofert z wykazem złożonych ofert, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy PZP, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH I BIUROWYCH WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY MRĄGOWO ZLOKALIZOWANYM NA DZIAŁCE NR 265/6 OBRĘB MIASTO MRĄGOWO PRZY UL.KRÓLEWIECKIEJ 60A”
Dodano: 2019-06-17 - Przebudowa łącznika między blokami nr 38 i 40 przy ul. Zielonej w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2017-08-24 - Przebudowa łącznika między blokami nr 38 i 40 przy ul. Zielonej w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2017-03-20