Przetargi.pl
Remont pomieszczeń (piwnic budynku, 4 pokoi biurowych oraz budynku garażowo - gospodarczego) Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6645800 , fax. 085 6513783
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku
    ul. Zwycięstwa 2 2
    15-703 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6645800, fax. 085 6513783
    REGON: 01751157500029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń (piwnic budynku, 4 pokoi biurowych oraz budynku garażowo - gospodarczego) Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń piwnic budynku, 4 pokoi biurowych oraz budynku garażowo - gospodarczego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2 1. Remont piwnic i 4 pomieszczeń biurowych: A. Branża budowlana 1) roboty rozbiórkowe i pomocnicze - rozebranie ścianki działowej wys.2,4m pomieszczenia 02-04 piwnica - rozbiórka drewnianych podłóg (pom. 02-04 piwnica) i ściany z płyty pilśniowej w pom.022, - rozbiórka boazerii i drewnianej, zabudowy półek wnękowych pom 08, - rozbiórka glazury na ścianach, - rozbiórka starych wykładzin lub linoleum w piwnicy, - wykucie ościeżnic drzwiowych 70/200, 80/200, 90/200 - 24szt, - skucie posadzek - lastryko, terakota lub betonowej, - rozbiórka wykładziny w pom. 108,109 na I piętrze - demontaż baterii i zlewów - 4szt, - roboty pomocnicze, np. przenoszenie akt na czas remontu, inne drobne rozbiórki (kratki wentylacyjne, wpust podłogowy, uchwyt stalowy, krata w 1 oknie itp.). - transport gruzu z terenu rozbiórki, 2) roboty okładzinowe a) ułożenie gresu i glazury - warstwy wyrównawcze pod posadzkę gr. 20 mm, - warstwy wyrównujące z masy samopoziomującej gr.5 mm, - ułożenie posadzki z terakoty płytki 30x30 cm metodą kombinowaną - ułożenie cokolika o wysokości 10cm, - ułożenie okładziny schodów (2 zejścia do piwnicy), - ułożenie cokolika wys. 10cm na schodach z przygotowaniem podłoża, - ułożenie glazury na ścianie przy zlewach, - montaż progów drewnianych w przypadku różnic poziomów. b) okładziny z płyt gipsowo-kartonowych - obudowy z płyt g-k wodoodpornych gr.12,5mm otworów okiennych, - otworów po szafkach elektrycznych, - otworów po grzejnikach, - zabudowy innych drobnych otworów, c) wykładzina dywanowa w pok.108 i 109 I piętro, - wykonanie posadzek dywanowych w pomieszczeniach biurowych - montaż listew wykończeniowych, - zamontowanie listew w progach - 3szt. d) sufit podwieszony w pok.108 i 109 I piętro oraz pok. 6 i 6A parter - demontaż istniejących paneli sufitów podwieszonych, - ostrożne podwieszanie i ułożenie istniejących przewodów instalacyjnych w uzgodnieniu z użytkownikiem budynku, - montaż okładziny z płyt niepalnych EN 13501-1, format płyt 600*600 mm grubość 18mm. Uwaga: zakres robót dotyczy jedynie wymiany paneli sufitowych, bez wymiany stelażu. 3) tynk wewnętrzny - wykonanie tynków wewnętrznych, - zabezpieczenie grzybobójcze ścian. 4) malowanie i szpachlowanie - przygotowanie podłoży pod roboty malarskie, - odgrzybianie wgłębne murów - ok. 60m2, - jednokrotne szpachlowanie ścian i sufitów, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów, - osadzenie kratek wentylacyjnych 14x28cm bez żaluzji, - malowanie lamperii farbą olejną do wys.1,5m, - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej (pom.108-109), - dwukrotne malowanie farbami olejnymi uprzednio malowanych powierzchni metalowych pełnych (drzwi metalowe w schronie, ościeżnice metalowe, 2 stalowe dwuteowniki), - jednokrotne malowanie farbą olejną rur c.o. żeliwnych, - niezbędne prace malarskie związane z remontem, - roboty porządkowe. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po przedstawieniu wzornika kolorów od producenta. 5) montaż drzwi wewnętrznych - dostawa i montaż ościeżnic fabrycznie wykończonych - okleinowanych do drzwi typowych, - dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych okleinowanych z otworami wentylacyjnymi (jak do łazienki), - dostawa i montaż szyldów i klamek, wszystkie drzwi zamykane na klucz - 3 komplety kluczy, - montaż drewnianej obudowy we wnęce pom. 08 - 2 szt. 6) montaż parapetów wewnętrznych - demontaż parapetów lastryko w pom. biurowych i piwnicznych, - dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurowego gr. 2 - 4 cm w pom. biurowych. 7) roboty sanitarne - demontaż zlewozmywaków i baterii - 4 szt., - demontaż nieczynnych rur sanitarnych i ich zabezpieczenie, - montaż nowych umywalek i baterii - 2 szt., - montaż szafki na hydrant - 1szt., - podłączenia umywalek i baterii do kanalizacji - 2szt., - malowanie rur żeliwnych i innych elementów sanitarnych, - izolacja rurociągów, osłony na rurach wod. - kan. i c.o. B. Branża elektryczna a) roboty demontażowe - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - demontaż/montaż istniejących rozdzielnic elektrycznych, - demontaż/montaż istniejących opraw oświetleniowych, - demontaż/montaż osprzętu instalacyjnego, - demontaż/montaż instalacji uziemiającej. b) instalacja elektryczna wnętrzowa - wykonanie bruzd do montażu podtynkowego przewodów i osprzętu, - montaż instalacji elektrycznej w listwach instalacyjnych, - montaż bednarki uziemiającej na wspornikach, - montaż drzwiczek wtynkowych w TW, - montaż osprzętu elektrycznego, - montaż opraw oświetleniowych, - pomiary i badania instalacji oraz ochrony przeciwporażeniowej, 1. Remont budynku garażowo-gospodarczego: A. Branża budowlana 1) roboty rozbiórkowe i pomocnicze - rozbiórka kratki ściekowej, - wymiana klamek z szyldami w drzwiach do pomieszczeń magazynowych - 4szt., - transport gruzu z terenu rozbiórki, 2) roboty okładzinowe - gres - warstwy wyrównawcze pod posadzkę gr. 20-50 mm, - ułożenie posadzki z gresu mrozoodpornego, płytki 30x30 cm metodą kombinowaną, - ułożenie cokolika o wysokości 10cm, - konserwacja stalowego kątownika w progu garażu -dwukrotne malowanie farbą antykorozyjną do metalu. 3) malowanie i szpachlowanie - przygotowanie podłoży pod roboty malarskie - 245,81m2, - naprawa pęknięć ścian - siatka, tynk uzupełniający - 10m2, - jednokrotne szpachlowanie ścian i sufitów, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów, - osadzenie kratek wentylacyjnych 14x28 bez żaluzji - 2szt. - malowanie lamperii farbą olejną do wys.1,5m w garażach, - niezbędne prace malarskie związane z remontem, - naprawa elewacji przy garażach po osadzeniu bram wjazdowych - 4,20m2, - roboty porządkowe. B. Branża elektryczna 1) roboty demontażowe - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - 50 mb, - demontaż istniejących opraw oświetleniowych - 7 szt., - demontaż osprzętu instalacyjnego - 15 szt. 2) instalacja elektryczna wnętrzowa - montaż instalacji elektrycznej w listwach instalacyjnych - 50 mb, - montaż osprzętu elektrycznego - 25 szt., - montaż opraw oświetleniowych - 8 szt., - pomiary i badania instalacji oraz ochrony przeciwporażeniowej - 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. I.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadania porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej, każde o wartości min. 100 000 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt I muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. IDW. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.2. IDW. Informacja musi potwierdzać spełnienie wymaganego warunku w zakresie doświadczenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I. 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty, o których mowa w pkt II i III, powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2). V. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VI. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt I.1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt I.2) albo odpowiadające im określone w pkt II i III, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt I.3) mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach