Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Pawilonu 6 na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego, wydzielonych pomieszczeń SOR, Oddziału Neurologicznego i dachu pawilonu 3, wydzielonych pomieszczeń I Oddziału Chorób Wewnętrznych i Przychodni Specjalistycznej oraz instalacji centralnego ogrzewania w Pawilonie 1, NUMER SPRAWY EP/33/2019

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Kasprzaka 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Pawilonu 6 na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego, wydzielonych pomieszczeń SOR, Oddziału Neurologicznego i dachu pawilonu 3, wydzielonych pomieszczeń I Oddziału Chorób Wewnętrznych i Przychodni Specjalistycznej oraz instalacji centralnego ogrzewania w Pawilonie 1, NUMER SPRAWY EP/33/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont Szpitala Wolskiego”, w tym: Zadanie 1 Remont pomieszczeń Pawilonu 6 na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego. W ramach zadania przewiduje się: 1) wymianę glazury i terakoty oraz armatury w sanitariatach 2) wymianę drzwi, w tym na drzwi o podwyższonej odporności akustycznej 3) wstawienie dodatkowych drzwi 4) wymiana fartuchów przyumywalkowych oraz umywalek z armaturą w gabinetach 5) demontaż oświetlenia bocznego 6) wymianę opraw oświetlenia górnego w gabinetach oraz uzupełnienie lamp i świetlówek na korytarzu i klatce schodowej 7) uzupełnienie ubytków tynku oraz malowanie ścian i sufitów (gabinety, korytarz oraz klatka schodowa do II p.) 8) demontaż okładziny w przedsionku i klatce schodowej 9) ułożenie instalacji logicznej, telefonicznej i elektrycznej (gniazda) 10) malowanie kaloryferów oraz założenie zaworów termostatycznych 11) założenie obustronnej kontroli dostępu od strony środkowej części Pawilonu 12) przeniesienie hydrantu. Zadanie 2 Wykonanie prac remontowych obejmujących: remont pomieszczeń SOR, remont Pawilonu 3 oraz remont Pawilonu 1 . W ramach zadania przewiduje się: 1. Remont pomieszczeń SOR 1.1. Remont podjazdu dla karetek, w tym: a) wymianę uszkodzonych płytek terakoty oraz wymianę rusztów w systemie odwodnienia liniowego. b) naprawę ścian i sufitu poprzez uzupełnienie ubytków tynków, remont cokołu z tynku mozaikowego oraz malowanie ścian i konstrukcji stalowej na suficie, a także zamknięcie kanału maskującego na suficie. c) Remont komory dekontaminacji, w tym wymianę uszkodzonego mechanizmu otwierania drzwi i montaż kurtyny powietrznej oraz malowanie pomieszczenia i zabezpieczenie ściany przy łóżku odbojnicą z PCV. d) Remont ścian na korytarzu SOR (ok. 115 m2), w tym usunięcie pęknięć ścian, uzupełnienie ubytków tynków, wymiana uszkodzonych narożników z PCV na metalowe trwale mocowane do ściany, wymiana płytek na jednej ze ścian korytarza ok. 15 m2, a także malowanie sufitów i ścian, e) Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na magazyn dla SOR, w tym odnowienie pomieszczenia w zakresie malowania ścian, sufitu i drzwi oraz usunięcia umywalki wraz z podłączeniem. f) Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe, w tym usunięcie natrysku wraz z brodzikiem, demontaż ścianki działowej, usunięcie płytek ściennych oraz naprawę ścian i sufitu poprzez uzupełnienie ubytków tynków i malowanie g) Remont pomieszczeń piwnicznych należących do SOR, w tym: 1.2. Remont dwóch łazienek w zakresie przystosowania pomieszczeń piwnicznych na szatnie dla pracowników SOR z węzłem sanitarnym oraz remont węzła sanitarnego dla potrzeb pracowników SOR tj. wyrównanie ścian i maskowanie rur, ułożenie glazury i terakoty, wstawienie ścianek systemowych HPL, wyposażenie w biały montaż natrysk + miska klozetowa + umywalka, malowanie ścian i sufitu, wstawienie drzwi 1.3. Remont dwóch pomieszczeń magazynowych w zakresie przystosowania pomieszczeń piwnicznych na magazyn dla SOR tj. wyrównania oraz malowania ścian i sufitu, ułożenia terakoty, 1.4. ułożenie podłogi z terakoty na korytarzu. 2. Remont Pawilonu 3 2.1. Remont dachu w Pawilonie 3, w tym doraźne naprawy zniszczonego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z uzupełnieniem bądź częściową wymianą lub naprawę obróbek blacharskich oraz orynnowania i rur spustowych. 2.2. Remont instalacji przyzywowej, w tym: remont i uzupełnienie instalacji przyzywowej na parterze i I p. Oddziału Neurologicznego dla stanowisk łóżkowych w salach chorych oraz znajdujących się w pobliżu WC męskim, WC damskim i WC dla niepełnosprawnych. Montaż urządzeń będzie realizowany w istniejących panelach przyłóżkowych oraz w przypadku braku paneli przyłóżkowych na ścianach, zamontowane w estetycznych maskownicach. Instalację należy poprowadzić natynkowo w korytkach przyjmując szacunkową ilość przewodu do ułożenia na poziomie 500 mb. Centralki dyżurnej instalacji przyzywowej powinny mieć możliwość rozbudowy do min. 50 punktów. 3. Remont przychodni w pawilonie nr 1 3.1. Remont części pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej 3.2. Remont gabinetu zabiegowego w zakresie: usunięcia starej glazury, wyrównania ścian, ułożenia nowej glazury, zabezpieczenia przed przedwczesnym zniszczeniem ścian, usunięcia pęknięć ścian, uzupełnienia ubytków tynków, malowania sufitu i ścian 3.3. Remont korytarza w zakresie zabezpieczenia przed przedwczesnym zniszczeniem ścian, usunięcia pęknięć ścian, uzupełnienia ubytków tynków, malowania sufitu i ścian, wymiany uszkodzonych narożników PCV na metalowe mocowane trwale. 3.4. Remont wiatrołapu w zakresie usunięcia wilgoci ze ścian i sufitu, usunięcia pęknięć ścian, uzupełnienia ubytków tynków, malowanie sufitu i ścian oraz wymiany drzwi 3.5. Remont tarasu nad wiatrołapem w zakresie skucia płytek, odgrzybienia, ułożenia izolacji przeciwwilgociowej, malowania podłoża (np. Posadzka Sikafloor-400 N Elastic+RAL lub równoważne), wymiany lub naprawy obróbek blacharskich i wymiany lub naprawy orynnowania i rur spustowych. 4. Remont I Oddziału Chorób Wewnętrznych 4.1. Remont sal chorych w zakresie poszerzenia otworów drzwiowych wymiany drzwi 4.2. Remont instalacji centralnego ogrzewania w Pawilonie 1, w tym wymiana głównych odcinków zasilania i powrotu instalacji centralnego ogrzewania w związku z jej postępującą korozją i pojawiającymi się coraz częściej przeciekami oraz przeniesienia odcinka instalacji i przeprowadzenia jej pod stropem. Szczegółowy zakres prac określają kosztorysy przedmiarowe załączone do niniejszej SIWZ. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, po uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Działu Technicznego – Wiesławem Kuzio tel. (+48) 22 39 84 715, 664 032 043 w dniach poniedziałek – piątek w godz. 7.30 – 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 4) Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP. 5) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 6) Kosztorysy ofertowy opracowany w formie szczegółowej w oparciu o kosztorysy przedmiarowe załączony do niniejszej SIWZ (załącznik nr 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach