Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-200 Miechów, ul. Sienkiewicza 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 041 3830040 w. 19 , fax. 041 3832378
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Sienkiewicza 25 25
32-200 Miechów, woj. małopolskie
tel. 041 3830040 w. 19, fax. 041 3832378
REGON: 00052394000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń parteru istniejącego budynku ośrodka zdrowia w Nasiechowicach oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: 1. Demontaż wyposażenia sanitarnego 2. Roboty rozbiórkowe i murarskie 3. Podłoża pod posadzki 4. Roboty wodno-kanalizacyjne i c.o. 5. Stolarka drzwiowa i okienna 6. Tynki, posadzki, okładziny ścian 7. Roboty malarskie 8. Roboty elektryczne Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: przedmiarów robót, i STWiOR. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zabezpieczenie terenu budowy 2. Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jego bezpośrednim otoczeniem, a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania oferty. Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł. Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 1. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem (operacja bezgotówkowa) na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 8591 0007 0200 0013 8080 0014.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ,daty , miejsca wykonania oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno budowlanej - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - sanitarnej w zakresie instalacji wod-kan wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci - konstrukcyjno budowlanej - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - sanitarnej w zakresie instalacji wod-kan , o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5) dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, o których mowa w części IV pkt. 2 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem ,wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych do grzania wody (z możliwością oddawania nadwyżki wyprodukowanej energii elektrycznej do sieci) dla domów jednorodzinnych w Gminie Ochotnica Dolna
Dodano: 2016-07-26 - Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, położonego przy ul. Zamoyskiego 23 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-29 - Remont remizy strażackiej OSP Żelichów i budowa przy budynku pochylni dla niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-27 - Remont z wykonaniem wentylacji mechanicznej izolatek na II i III P Pawilonu M II
Dodano: 2016-06-15 - Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Ciężkowicach
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wewnętrznej instalacji wody w budynku mieszkalnym, pawilonie B, w Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach, w zakresie pionów i podejść pod przybory
Dodano: 2016-06-02 - Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, położonego przy ul. Mostowej 8 w Krakowie
Dodano: 2016-05-20 - Remont budynku przy ul. 29 Listopada 16 w Chrzanowie
Dodano: 2016-05-13 - Wymiana i remont instalacji elektrycznej wraz z dokumentacją i pomiarami w budynku Szkoły Podstawowej nr 5
Dodano: 2016-05-04 - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej Nr I w Woli Rzędzińskiej
Dodano: 2016-04-29