Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ ORAZ BUDOWA POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Przedszkole Miejskie Nr 3 w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, os. Bronisława Chącińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 798 27 07
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie Nr 3 w Łukowie
    os. Bronisława Chącińskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 0-25 798 27 07
    REGON: 71000540400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm3.lukow.przedszkolna.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ ORAZ BUDOWA POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont poszczególnych pomieszczeń na parterze i piętrze w Przedszkolu Miejskim nr 3 w Łukowie oraz wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych. Zakres zamówienia obejmuje: - rozbiórkę istniejących ścianek działowych w kuchni mlecznej na parterze i zmywalni na piętrze wraz z demontażem istniejącej stolarki drzwiowej, - rozbiórkę obudowy szachtu windowego windy towarowej na parterze i piętrze wraz z demontażem windy; - rozbiórkę oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w pomieszczeniach zmywalni, kuchni oraz pomieszczeniu intendenta; - rozbiórkę posadzek wraz z podłożami w kuchni mlecznej na parterze, korytarzu przy kuchni i na klatce schodowej oraz rozbiórkę w kuchni , zmywalni i korytarzu przy zmywalni na piętrze oraz dodatkowo w pomieszczeniu intendenta na piętrze; - zabetonowanie otworu w stropie po rozebranej windzie; - wykonanie nowej ścianki działowej z płytek gazobetonowych w zmywalni piętra i parteru - wykonanie wentylacji do zmywalni z istniejącego komina; - wykonanie nowych podłoży i posadzek w przedmiotowych pomieszczeniach; - wykonanie nowych oblicowań ściennych na pełna wysokość w zmywalniach i kuchni; - montaż nowej stolarki drzwiowej w zmywalniach oraz kuchni na piętrze wraz z poszerzeniem otworu do skrzydła "90"; - montaż nowych drzwi antywłamaniowych w pom. intendenta wraz z poszerzeniem otworu do skrzydła "90"; - montaż nowych drzwi stalowych w pomieszczeniu magazynowym na piętrze wraz z poszerzeniem otworu do skrzydła "90"; - wykonanie nowych wymalowań ściennych i sufitowych wraz z miejscową naprawą tynków i gładzi gipsowych (pęknięcia, zarysowania itp) w przedmiotowych pomieszczeniach oraz dodatkowo w pomieszczeniu sali zabaw sąsiadującej ze zmywalnią na parterze; - wykonaniu nowych oblicowań schodowych oraz montaż nowych balustrad schodowych ze stali nierdzewnej; - wykonanie nowych wymalowań ściennych i sufitowych na klatce schodowej; - rozbiórka istniejących betonowych z okładziną lastrykową schodów zewnętrznych wejścia głównego; - wykonanie nowych schodów wejściowych i pochylni dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej i palisady betonowej; - montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych typu CV 22 i rur centralnego ogrzewania; - demontaż instalacji wod-kan w przedmiotowych pomieszczeniach; - wykonanie nowych instalacji wod-kan w pomieszczeniu zmywalni na parterze oraz w pomieszczeniu zmywalni i kuchni na piętrze; - montaż nowych odpływów posadzkowych z niskim syfonem; - montaż zdemontowanych wcześniej umywalek z bateriami oraz zlewów i basenów gastronomicznych; - montaż zdemontowanych wcześniej kuchni gazowej, taboretów gazowych, zmywarek i innych urządzeń; - dostawa i montaż elektrycznego pieca piekarniczego konwekcyjnego z nawilżaniem 4x600x400mm, zasilanie 3-faz. sterowanie manulane, moc 6400W, napięcie 400V, w zestawie 4 blachy 600x40; - dostawa i montaż elektrycznego przechylnego kotła warzelnego o poj. 30L, wym. ok. 71x46x89cm - dostawa i montaż - Szafy / szt 2 po 90 cm lub jedna szer 180 cm/ na akta w systemie zabudowy z drzwiami roletowymi meblowymi i ściankami bocznymi o głębokości 45-50cm. Szafa z półkami przestawnymi, zamkiem na wkładkę oraz uchwytem drzwiowym szerokość łączna 180 cm, wysokość 290 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy zawartym w Tomie II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł.(słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE Nr 60 9206 0009 7103 0397 2000 0020; z dopiskiem Wadium na remont pomieszczeń w Przedszkolu Miejskim Nr 3. 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 18.2.1. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach