Przetargi.pl
Remont pomieszczeń oficera dyżurnego oraz pomieszczeń i sanitariatów drugiego piętra w budynku nr 17 – Sztab na terenie kompleksu wojskowego w m. Radom

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26603 Radom, ul. Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9
    26603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń oficera dyżurnego oraz pomieszczeń i sanitariatów drugiego piętra w budynku nr 17 – Sztab na terenie kompleksu wojskowego w m. Radom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRAC I. Roboty ogólnobudowlane: - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych i drewnianych; - montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych – drzwi wejściowe do poszczególnych pokoi dostarcza Inwestor pozostałe Wykonawca; - rozebranie różnych ścianek działowych ; - budowa ścianek GR -gipsowo kartonowych na rusztach metalowych - budowa węzła sanitarnego przy pomieszczeniu dyżurnego oficera; - zerwanie posadzki tworzyw sztucznych lub paneli - wykonanie izolacji pod panele z płyt ecco; - wykonanie podłóg z paneli podłogowych deska UF915 QUICK STEP kl. 32 w pokojach ; - wykonanie na korytarzach posadzek z płytek gres o wym. 60x60 cm. na zaprawie klejowej wraz z cokolikami 15 cm-płytki PARADYŻ; kl.V /R-10; - wykonanie ścianek systemowych HPL grub. 18 mm; - licowanie ścian węzłów sanitarnych płytkami glazurowanymi o wym. 30x60 cm; - wymiana parapetów okiennych na parapety z konglomeratu; - gruntowanie powierzchni sufitów i ścian preparatem uni-grunt; - wykonanie gładzi dwuwarstwowych na powierzchni sufitów i ścian; - dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi; - wykonanie lamperii z tynku cienko-warstwowego typu marmolit ; - dwukrotne malowanie farbami olejnymi rur stalowych do 200 mm. II. Roboty sanitarne: - demontaż instalacji wod-kan i co; - demontaż armatury sanitarnej, - demontaż armatury grzewczej co; - wykonanie instalacji wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych; - wykonanie instalacji kanalizacyjnej z PCV, - wykonanie przyłączy instalacji grzewczej z rur stalowych; - montaż urządzeń sanitarnych; - montaż urządzeń grzewczych co (grzejniki zawieszać we wnękach podokiennych symetrycznie); III. Roboty elektryczne: - demontaż instalacji, osprzętu oraz opraw oświetleniowych; - demontaż tablic bezpiecznikowych; - wykonanie bruzd i przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu elektrycznego; - montaż przewodów wtynkowych, puszek, łączników, gniazd, opraw oświetleniowych oraz innego osprzętu elektrycznego; - montaż tablic rozdzielczych łącznie z osprzętem modułowym; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej; - sprawdzenie działania samoczynnego wyłączenia zasilania – wyłącznika różnicowoprądowego; IV. Prace porządkowe: - rozliczenie materiałów z demontażu; - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja papy i gruzu. III. Charakterystyka podłóg: panele podłogowe typ deska UF915 QUICK STEPP kl. 32 wraz z cokolikami systemowymi; płytki podłogowe korytarz 60x60 Paradyż kl. ścieralności V; kl. antypoślizgowa R 10 ; Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarach robót. ODBIÓR ROBÓT Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - montaż stolarki drzwiowej; - przygotowanie powierzchni do malowania; - wykonanie izolacji poziomych i pionowych powierzchni wewnętrznych; - wykonanie nowych posadzek i licowanie ścian płytkami; - malowanie ścian i sufitów; - wykonanie nowych podejść wodociągowo kanalizacyjnych; - wykonanie instalacji c. o.- montaż grzejników; - wykonanie instalacji elektrycznej; - montaż urządzeń i armatury sanitarnej; - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; - pomiar szczelności instalacji centralnego ogrzewania; - pomiary instalacji elektrycznej. UWAGI KOŃCOWE Na wszystkie materiały Wykonawca obowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej – zgodnie z ustawa o wyrobach budowlanych [ Dz. U. Nr 92 poz. 881 z 2004 roku z późniejszymi zmianami]. Przy wykonywaniu prac należy przestrzegać ogólnych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych [ Dz. U. Nr 47 poz. 401]. Wszystkie roboty należy wykonać w sposób nieuciążliwy dla użytkownika, rejon prac po zakończeniu robót należy uporządkować. Wszystkie koszty związane z wykonaniem prac tymczasowych i towarzyszących Wykonawca powinien uwzględnić w cenach jednostkowych robót podstawowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość 18 172,32 zł brutto. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach