Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych 116 Szpitala Wojskowego w Opolu, nadzór inwestorski

116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 449 60 61 , fax. 77 449 60 51
  • Data zamieszczenia: 2014-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Wróblewskiego 46 46
    45-759 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 449 60 61, fax. 77 449 60 51
    REGON: 53156361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych 116 Szpitala Wojskowego w Opolu, nadzór inwestorski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Remont pomieszczeń oddziału chorób wewnętrznych na IV piętrze w 116 Szpitalu Wojskowym w Opolu. Informacje ogólne. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w dwóch n/w etapach: pierwszy etap obejmuje roboty na jednej połowie IV piętra przy użytkowanej drugiej części piętra, drugi etap będzie obejmował roboty na pozostałej części IV piętra przy użytkowaniu wyremontowanej części piętra. Zadanie 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na wykonanie robót budowlanych zadania 1 do momentu protokolarnego odbioru. 1.Usługa nadzoru inwestorskiego będzie realizowana w oparciu o art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) z uwzględnieniem szczegółowych wytycznych Zamawiającego. 2.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do reprezentowania Zamawiającego przed autorem projektu i Wykonawcą robót w trakcie realizacji robót i w okresie udzielonych gwarancji, w sposób zapewniający ochronę interesów Zamawiającego. 3.Usługi wchodzące w zakres zamówienia realizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia upływu odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu udzielonych gwarancji. 4.Ofertę na sprawowania pełnego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, ma uwzględniać nadzór nad wszystkimi pracami niezbędnymi do zakończenia inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 27 000,00 zł. Zadanie nr 2: 100,00 zł. do terminu składania ofert. Z treści dokumentu powinno wynikać jakiego postępowania i zadania wadium dotyczy. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy: 36 1130 1219 0026 3006 1820 0006; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia: a)jest nieodwołalne i bezwarunkowe, umożliwiające wypłatę sumy gwarancyjnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, b)jest ważne do czasu upływy terminu związania ofertą, c)określa Zamawiającego, d)zawiera stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę w konkretnym postępowaniu oraz, że w przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z warunków wskazanych w gwarancji, na rzecz Zamawiającego przekazana zostanie gwarantowana kwota, e)treść ściśle odpowiada przesłankom wymienionym w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4.Wadium zwracane będzie zgodnie z art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy. 5.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginał dokumentu należy dołączyć w taki sposób, by nie stanowił trwałej zawartości oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.116szpital.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach