Przetargi.pl
Remont pomieszczeń obiektu B Komendy Miejskiej w Siedlcach, ul. Starowiejska 66 - nr sprawy 114/13

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń obiektu B Komendy Miejskiej w Siedlcach, ul. Starowiejska 66 - nr sprawy 114/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń obiektu B Komendy Miejskiej w Siedlcach ul. Starowiejska 66. W zakresie robót budowlanych sklasyfikowanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych oraz wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca (załącznik do SIWZ) oraz przedmiary robót (załącznik do SIWZ). Podstawa opracowania. Zlecenie Inwestora, obowiązujące normy i przepisy, Zakres robót remontowych. Wykonanie remontu budynku wg projektu technicznego. Montaż kolektorów słonecznych i wykonanie instalacji solarnej do podgrzewania cieplej wody użytkowej. Wykonanie wszystkich robót zawartych w projekcie technicznym z wyłączeniem docieplenia ścian płytami styropianowymi. Wykonanie docieplenia stropodachu. Opis obiektu. Podstawa opracowania. zlecenie Inwestora obowiązujące normy i przepisy. Opis obiektu stan istniejący Ilość kondygnacji 3 nadziemne, całkowite podpiwniczenie Powierzchnia zabudowy 924,3 m2 Powierzchnia użytkowa 2 409,0 m2 Kubatura 8 792,0 m3 Wysokość budynku 11,5 m Szerokość budynku 27,82 m Długość budynku 29,62 m Współczynnik kształtu AV 0,32 Obiekt budowlany zlokalizowany jest Siedlcach przy ul. Starowiejskiej 66. Obiekt budowlany w konstrukcji prefabrykowanej o trzech kondygnacjach nadziemnych w całości podpiwniczony. Fundamenty żelbetowe, konstrukcja nośna żelbetowa. Stropy z płyt żelbetowych prefabrykowanych kanałowych. Schody żelbetowe okładane lastriko. Stropodach wentylowany z płyt korytkowych na ściankach ażurowych, kryty papą. W trakcie użytkowania obiektu przeprowadzono drobne remonty niektórych pomieszczeń polegające na położeniu na ścianach ,podłogach, okładzin z płytek ceramicznych. Obiekt był termomodernizowany. Stolarka okienna wymieniona na PCV i zewnętrzna drzwiowa na aluminium. Obiekt budowlany nie jest wpisany do ewidencji zabytków. Zakres robót remontowych.W szczególności zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: rozebranie ścianek działowych oraz wykonanie nowoprojektowanych (tylko na I i II piętrze),na pozostałych kondygnacjach tylko z zakresie WC i pomieszczeń socjalnych rozebranie wykładzin posadzkowych oraz frezowanie posadzek (tylko na I i II piętrze),na pozostałych kondygnacjach tylko z zakresie WC i pomieszczeń socjalnych rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i wykładzin dywanowych (tylko na I i II piętrze),na pozostałych kondygnacjach tylko z zakresie WC i pomieszczeń socjalnych wykucie z muru ościeżnic i nadproży stalowych (tylko na I i II piętrze), na pozostałych kondygnacjach tylko z zakresie WC i pomieszczeń socjalnych demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnątrz obiektu (tylko na I i II piętrze), na pozostałych kondygnacjach tylko drzwi wejściowe do WC i pomieszcz. socjalnych demontaż części krat (tylko na I i II piętrze), demontaż starych kratek wentylacyjnych oraz montaż nowych (tylko na I i II piętrze), na pozostałych kondygnacjach tylko z zakresie nowych pionów wentylacyjnych przebicia nowych pionów wentylacyjnych oraz ich wykonanie,przebicia w ścianach nowych otworów drzwiowych, wraz z wykonaniem nadproży (tylko na I i II piętrze), na pozostałych kondygnacjach tylko z zakresie WC i pomiesz. socjalnych zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych (tylko na I i II piętrze), na pozostałych kondygnacjach tylko z zakresie WC i pomieszczeń socjalnych demontaż wentylatorowni w piwnicy demontaż wyposażenia instalacyjnego (tylko na I i II piętrze), usunięcie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych z obiektu oraz ich wywóz roboty tynkowe (uzupełnienie tynków wewnętrznych kat.III, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych, ochrona narożników kątownikiem, tynki natryskowe) (tylko na I i II piętrze),roboty malarskie (gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, oczyszczenie, przygotowanie i malowanie istniejących krat i drzwi do pomieszczeń dla osób zatrzymanych) (tylko na I i II piętrze), warstwy wyrównawcze samopoziomujące pod posadzki (tylko na I i II piętrze), na pozostałych kondygnacjach tylko z zakresie WC posadzki z płytek, wykładzin PCV i dywanowych (tylko na I i II piętrze), na pozostałych kondygnacjach tylko z zakresie płytek w WC wykonanie sufitów podwieszonych (tylko na I i II piętrze),wykonanie systemowych ścianek aluminiowych (tylko na I i II piętrze),wykonanie blatów umywalkowych w całym budynku zabudowy płytami G-K pionów sanitarnych, w tym wentylacyjnych w całym budynku na kondygnacjach wyłączonych z podstawowych robót budowlanych (piwnica i parter) trzeba puszczone w ścianie rury wstępnie obrobić zaprawą, a tła grzejników obrobić na gotowo, by uniknąć ich ponownego zdejmowania niezależnie od powyższych zapisów, poza zakresem robót budowlanych objętych niniejszym remontem są również prace w WC ach w piwnicy, które projektowane są w miejscu obecnego pomieszczenia węzła cieplnego, które nie jest objęte remontem. instalacje elektryczne: wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, ułożenie przewodów, zaprawienie bruzd, przygotowanie podłoża pod osprzęt, montaż puszek i łączników, przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, montaż opraw oświetleniowych, wymiana wyłącznika podtynkowego (tylko na I i II piętrze), ale tablice piętrowe i ich zasilanie należy wykonać w komplecie również w piwnicy i na parterze),spuszczenie wody z instalacji, wymiana armatury i urządzeń sanitarnych, demontaż grzejników i zaworów grzejnikowych do późniejszego powtórnego montażu, wymiana hydrantów, rurociągów c.o. i wod.-kan. demontaż naczynia wzbiorczego systemu otwartego, demontaż instalacji wentylacji mechanicznej, zamurowanie otworów powstałych na skutek usunięcia przewodów wentylacji, pozostawienie terenowej czerpni powietrza, montaż zaworów odcinających, termostatycznych cyrkulacji montaż nowego naczynia wzbiorczego systemu zamkniętego,montaż zdemontowanych wcześniej grzejników, zaworów grzejnikowych i podpionowych odcinających,płukanie instalacji i wykonanie prób szczelności . Próby i odbiory należy przeprowadzić zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w STWiOR. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zaleceniami producentów materiałów i urządzeń, sztuką budowlana, odpowiednimi normami oraz przepisami BHP oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r w sprawie Warunków Technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami. Materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu robót, koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, przygotowania obiektu budowlanego i wymaganych dokumentów odbiorowych. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie,zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. Zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót w okresie trwania realizacji zawartej umowy tj. od rozpoczęcia aż do odbioru końcowego robót,wykonać wygrodzenie obszaru robót, przejścia w zasięgu robót zabezpieczyć i wyraźnie oznakować, prace nie mogą zakłócać ruchu na drogach i chodnikach publicznych, a ewentualne utrudnienia ruchu na terenie Komendy Powiatowej Policji muszą być zawsze uzgodnione z administratorem obiektu, sposób wygrodzenia terenu robót i terenu Komendy oraz ewentualnego zaplecza robót Wykonawca uzgodni z administratorem obiektu budowlanego, ekipy wykonawcy będą mogły przebywać na obiekcie po uprzednim uzyskaniu od administratora obiektu budowlanego zgody zarówno na pobyt jak i na wjazd na parking,Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy w celu informacyjnym. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 lat (60 miesięcy) gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wysokość wadium: 18 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto podając w tytule przelewu numer postępowania przetargowego na które Wykonawca składa ofertę. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy-Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach