Przetargi.pl
Remont pomieszczeń nr 109, 209,210,203/204 w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń nr 109, 209,210,203/204 w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń nr 109,210,209,203/204 Wydziału Inżynierii Środowiska w zakresie: 1. robót budowlanych: -rozbiórek -okładzin ścian płytami gipsowo-kartonowymi -wymiany stolarki drzwiowej na stolarkę typ techniczny EI -30 - wymiany okładzin stropów z płyt gip.-kart. - cyklinowania i lakierowania posadzek - malowania ścian i sufitów, grzejników, itp. - dostawy i montażu żaluzji pionowych - zabudowy meblowej węzła sanitarnego 2. robót wod-kan.: -wymiany rurociągów ,podejść -wymiany baterii umywalkowych -wymiany umywalki na zlewozmywak ze stali nierdzewnej 3. robót elektrycznych ( wg. dokumentacji projektowej) - wymiany oświetlenia - wymiany gniazd ,wyłączników - wymiany instalacji elektrycznej - uzupełnienia sieci komputerowej -badania i pomiarów inst. elektrycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa składająca się z przedmiaru, rysunków i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp. Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dostarczy dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2 Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z pózn.zm) w specjalnościach: kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownik robót branży elektrycznej - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych kierownik robót branży sanitarnej - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,wod -kan przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 3 Wykonawca winien być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności tj. musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. ws. rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817), potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ 2 kosztorys ofertowy wyliczony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 3 opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5 dokument potwierdzający posiadanie uprawnień/pełnomocnictwo osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 6 wykaz osób - Załącznik nr 4 do SIWZ 7 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy 8 wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 5 do SIWZ wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 9 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp- załącznik nr 6 do SIWZ 10 oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach