Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24 24
31-155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń nr 109, 209,210,203/204 w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń nr 109,210,209,203/204 Wydziału Inżynierii Środowiska w zakresie: 1. robót budowlanych: -rozbiórek -okładzin ścian płytami gipsowo-kartonowymi -wymiany stolarki drzwiowej na stolarkę typ techniczny EI -30 - wymiany okładzin stropów z płyt gip.-kart. - cyklinowania i lakierowania posadzek - malowania ścian i sufitów, grzejników, itp. - dostawy i montażu żaluzji pionowych - zabudowy meblowej węzła sanitarnego 2. robót wod-kan.: -wymiany rurociągów ,podejść -wymiany baterii umywalkowych -wymiany umywalki na zlewozmywak ze stali nierdzewnej 3. robót elektrycznych ( wg. dokumentacji projektowej) - wymiany oświetlenia - wymiany gniazd ,wyłączników - wymiany instalacji elektrycznej - uzupełnienia sieci komputerowej -badania i pomiarów inst. elektrycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa składająca się z przedmiaru, rysunków i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp. Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dostarczy dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2 Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z pózn.zm) w specjalnościach: kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownik robót branży elektrycznej - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych kierownik robót branży sanitarnej - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,wod -kan przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 3 Wykonawca winien być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności tj. musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. ws. rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817), potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ 2 kosztorys ofertowy wyliczony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 3 opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5 dokument potwierdzający posiadanie uprawnień/pełnomocnictwo osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 6 wykaz osób - Załącznik nr 4 do SIWZ 7 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy 8 wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 5 do SIWZ wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 9 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp- załącznik nr 6 do SIWZ 10 oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont posadzki przemysłowej w magazynie Rozlewni Wody Mineralnej w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Remont remizy OSP Lubinka
Dodano: 2015-07-06 - wykonanie robót remontowo-budowlano-montażowych
Dodano: 2015-06-16 - SZPITAL PRZYJAZNY OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM - ETAP I
Dodano: 2014-02-18 - Roboty budowlane - Etap I w Hali produkcyjnej i magazynowej przy ul. Ujastek 7 w Krakowie
Dodano: 2013-11-08 - Wykonanie posadzki w dolnej hali maszyn Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2008/2013
Dodano: 2013-07-29 - Remont parkietu sportowego na hali sportowej w Sułkowicach przy gimnazjum ul. Sportowa
Dodano: 2013-05-27 - Modernizacja budynku remizy OSP Skrzydlna
Dodano: 2011-06-28 - Roboty budowlane dla Zespołu Szkół im. K.E.N w Tymbarku
Dodano: 2011-06-02 - Prace konserwacyjne, malarskie i posadzkarskie pomieszczeń kancelaryjnych nr 4, 10, 11, 12, 100, 104, 103, 102 w Bielsku Białej, ul. Bardowskiego 3
Dodano: 2010-07-26