GMINA KAMIEŃ POMORSKI ogłasza przetarg
- Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA KAMIEŃ POMORSKI
ul. Stary Rynek 1
72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
REGON: 811685585 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienpomorski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej w m. Buniewice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są wszystkie roboty branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, zagospodarowania terenu umożliwiające wykonanie prac na zadaniu pn. „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia kotłowni na świetlicę wiejską w m. Buniewice 14 – roboty wykończeniowe, III etap, dz. nr 86/2 gmina Kamień Pomorski”.2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia:1) Roboty przygotowawcze – zabezpieczenie terenu budowy2) Roboty remontowe konstrukcji świetlika z wymianą okien3) Obróbki dekarskie na dachach poniżej świetlika. D1 i D2.4) Remont posadzki w pom. 01 wg. rys. 20, 21 – Dokumentacja do realizacji, rozbiórkaposadzki cementowej z wykonaniem nowych warstw pod posadzkowych5) Roboty wykończeniowe ścian i sufitów6) Zadaszenie nad drzwiami zewnętrznymi7) Montaż stolarki drzwiowej8) Wykonanie dojścia z wykończeniem schodów zewnętrznych, podestu-spocznika9) Wywóz i utylizacja gruzu budowlanego10) Kanalizacja sanitarna: podejścia i montaż armatury sanitarnej.11) Instalacyjne roboty elektryczne12) Instalacja niskoprądowa - strukturalna.13) Instalacja odgromowa.14) Wentylacja pomieszczeń za pomocą wywietrzaków cylindrycznych i wentylacji wyciągowej w pomieszczeniach wg. rys. nr 22, 23.15) Wyposażenie remontowanych pomieszczeń sanitarnych.3. Wykonawca, przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kosztorys ofertowy.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy nie wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a niezbędne do właściwego, wymaganego przez obowiązujące przepisy techniczno-budowlane, normy i zasady wiedzy budowlanej wykonania zadania.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na okresy 1 miesięczne.7. Wykonawca we własnym zakresie musi się dowiedzieć, gdzie i w jakiej odległości będzie mógł składować urobek nieprzydatny do ponownego wbudowania. 8. Projekt budowlano przedmiar robót, STWiOR, decyzje i umowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi, które należy analizować w sposób rzeczowy i staranny i kompleksowy.9. Zaleca się odwiedzenie miejsca budowy celem sprawdzenia warunków przyszłego placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca musi ująć także odtworzenie elementów nie wyszczególnionych w dokumentacji, które mogą zostać naruszone w trakcie prac.10. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów.11. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.).12. Wykonawca we własnym zakresie: zorganizuje czasowe zaplecze budowy, zapewni dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy,13. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody, energii elektrycznej wraz z obsługą geodezyjną w tym powykonawczą inwentaryzację, obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym).14. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: dozór budowy i ochronę mienia, realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych, utrudnienia związane z realizacją zadania.15. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wskazanymi w dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz w STWiOR na własny koszt Wykonawcy.16. Na co najmniej pięć dni przed dniem odbioru końcowego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację powykonawczą podpisaną przez kierownika budowy i zatwierdzoną przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru17. Po zrealizowaniu przedmiotu umowy Wykonawca przekazuje Dokumentację powykonawczą sporządzoną w 1 egz. w formie papierowej oraz w 1 gez w formie elektronicznej (np. płyta CD), która winna zawierać w szczególności: oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót objętych umową oraz o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, protokoły badań i sprawdzeń, pomiary i ekspertyzy wynikające z zapisów Specyfikacji Technicznych poszczególnych branż protokoły z odbiorów technicznych robót ulegających zakryciu, projekt powykonawczy (jeżeli zajdzie taka potrzeba) uwzględniający dokonane zmiany w trakcie budowy, potwierdzone przez kierownika budowy, projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego wraz ze szczegółowym zestawieniem tych zmian, oraz jeżeli wymagają tego odrębne przepisy uzyskaną zgodę organu uprawnionego do zatwierdzania zmian, certyfikaty, deklaracje i/lub aprobaty techniczne wbudowanych wyrobów budowlanych, dziennik budowy i inne dokumenty wynikające ze specyfikacji technicznych, warunkujące odbiór końcowy i oddanie przedmiotu zamówienia do użytku.18. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową wystąpienie w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w projekcie lub projekcie wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej. Wykonawca ma prawo skorygować ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z oferta w sposób przewidziany dla oferty.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp, tj w:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument gwarancji bankowej powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy:Gmina Kamień PomorskiBank Spółdzielczy w Wolinie 21 9393 0000 0012 9600 2000 0450w tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu nr PIGK.271.10.2023Pn. Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej w m. Buniewice6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli dotyczy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Minimalny poziom zdolności:- zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł .2) zdolności technicznej lub zawodowej.Minimalny poziom zdolności:- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającym na budowie/przebudowie/remoncie obiektu kubaturowego o wartości minimum 300.000,00 zł brutto- potwierdzone referencjami i/lub protokołami odbioru;W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.b) dysponuje lub będzie dysponował:Kierownikiem budowy/robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót, na co najmniej 2 inwestycjach, których przedmiotem była robota budowlana polegająca na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego kubaturowego.Wskazana osoba skierowana do realizacji przedmiotu umowy winna posiadać aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U.2019.831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego oraz wymiana lamp na lampy LED na kompleksie boisk sportowych w Barlinku przy ul. Leśnej 10 w Barlinku.
Dodano: 2024-07-17 - REMONT BUDYNKÓW ZLOKALIZOWANYCH W SKŁADZIE MOSTY
Dodano: 2024-07-15 - Remont elementów hydraulicznych mostu zwodzonego w m. Dziwnów w ciągu DW 102
Dodano: 2024-06-05 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku głównym Zespołu Szkół w Sławnie im. J.H. Dąbrowskiego
Dodano: 2024-05-16 - Remont sal wykładowych nr 122, 107, 108, 109, klatek schodowych nr 1 i 2 w budynku nr 3, ciągów komunikacyjnych nr 1, 2 i 3 na parterze, I piętrze i II piętrze budynku nr 3 w m. Koszalin
Dodano: 2024-04-25 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku głównym Zespołu Szkół w Sławnie im. J.H. Dąbrowskiego
Dodano: 2024-04-05 - Remont pomieszczenia nr 22 i klatki schodowej nr 3 w budynku nr 3 oraz montaż systemu wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2024-01-25 - „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”
Dodano: 2024-01-22 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-12-28 - Kompleksowy remont wszystkich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie
Dodano: 2023-11-23