Przetargi.pl
Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Seniora w Budrach

Gmina Budry ogłasza przetarg

  • Adres: 11-606 Budry, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 278 003 , fax. 874 278 017
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budry
    Al. Wojska Polskiego 27
    11-606 Budry, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 278 003, fax. 874 278 017
    REGON: 53285000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbudry.warmia.mazury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Seniora w Budrach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Seniora w Budrach w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2020. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontu i adaptacji pomieszczeń znajdujących się w istniejącym budynku, bez konieczności integracji w główną konstrukcje budynku. Zmianie aranżacji pomieszczeń będzie towarzyszyła wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej, remont wszystkich powierzchni pomieszczeń (podłogi, ścian i sufitów), w tym wyrównanie poziomu posadzek w obrębie całego opracowywanego lokalu oraz wprowadzenie nowych wlotów wentylacji grawitacyjnej (bądź przez możliwość włączenia do istniejących przewodów, bądź przez wyprowadzenie na zewnątrz). Dodatkowo zaplanowano remont i modernizację instalacji wewnętrznych oraz prace zewnętrzne w obrębie wejść do budynku (remont spocznika i schodów oraz wykonanie utwardzenia fragmentu terenu w obrębie wejścia na tyłach budynku. Zmianie ulegnie jedynie powierzchnia użytkowa. Dostęp do opracowywanych pomieszczeń budynku dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich zapewni istniejące wejście z zewnątrz, z poziomu chodnika (placu utwardzonego) znajdującego się na tyle budynku. Wewnątrz zaś, na możliwość poruszania się osoby na wózku inwalidzkim po całej ogólnodostępnej przestrzeni pozwoli przystosowanie pod względem technicznym wyznaczonych pomieszczeń, w tym odpowiednio wyposażonych sanitariatów oraz odpowiednio wyznaczone ciągi komunikacyjne. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszej Umowy określony został w dokumentacji przetargowej, na którą składa się: Projekt Budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót (materiał pomocniczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na kwotę 4.000,00 zł 8.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy, w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 8.3 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Węgorzewie/O Budry Nr konta 83934800000260013020000010 z dopiskiem Wadium na: Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Seniora w Budrach 8.5. Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty. 8.6. Pozostałe formy wadium (oryginały) muszą być dołączone do oferty. 8.7. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą i terminem obowiązywania wadium lub gdy wadium nie zostanie wniesione w terminie, zostanie odrzucona z przyczyn formalnych. 8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1843 ze zm.). 8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach