Przetargi.pl
Remont pomieszczeń na potrzeby archiwum Starostwa Powiatowego w Gnieźnie

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62200 Gniezno, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 240 706 , fax. 614 240 770
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Jana Pawła II 42623
    62200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 240 706, fax. 614 240 770
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń na potrzeby archiwum Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń na potrzeby archiwum Starostwa Powiatowego w Gnieźnie przy ulicy Gdańskiej 106 zgodnie z rysunkami (rzut przyziemia, schemat rozmieszczenia lamp i osprzętu elektrycznego), przedmiarami robót i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (robót budowlanych, instalacji elektrycznych) stanowiącymi załączniki do SIWZ.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca powinien wykonać prace budowlano remontowe w obiekcie Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie przy ul. Gdańskiej 106 w celu adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Archiwum Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: roboty rozbiórkowe, roboty murarskie i tynkarskie, stolarka drzwiowa, montaż i demontaż urządzeń sanitarnych, wewnętrzne instalacje elektryczne, zewnętrzne instalacje kanalizacyjne, roboty wykończeniowe. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać zakres robót ujęty w przedmiarach, w tym: a. zabezpieczenie pomieszczeń piwnic przed napływem wód deszczowych poprzez wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej zewnętrznej o średnicy 160 mm; b. częściowa wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podłączeniem c.w.u. w węźle cieplnym; c. rozbiórka wskazanych ścian wewnętrznych wraz z wywiezieniem gruzu; d. przebudowanie instalacji elektrycznej z montażem osprzętu i pomiarami; e. wykonanie posadzki z płytek gresowych 30x30 cm; f. obudowanie widocznych rur kanalizacyjnych płytami GK; g. zamontowanie nowych drzwi z ościeżnicą; h. pomalowanie ścian, sufitów i grzejników. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: rysunki (rzut, schemat) stanowiące załączniki nr 7 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacje elektryczne stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki nr 10 do SIWZ. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2. Ze względu na wykonywanie prac budowlanych na terenie działającego Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapeutycznego organizacja robót musi być uzgodniona i zaakceptowana przez zamawiającego i nie może nadmiernie utrudniać działalności placówki. 3. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz podpisanym protokołem odbioru robót, do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. 4. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór inwestycyjny i merytoryczny będzie prowadził Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu. Odbioru robót dokona powołana przez Starostę Gnieźnieńskiego komisja odbiorowa - warunkiem koniecznym przyjęcia odbioru zrealizowanych prac jest wcześniejsze pisemne zgłoszenie wykonanych prac do odbioru oraz przekazanie dokumentacji powykonawczej. Na 7 dni przed odbiorem wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wszystkich dokumentów odbiorowych, tj. przynależnych do wykonanego zakresu rzeczowego aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, ocen higienicznych, itp. atestów na materiały zabudowane, protokołów z pomiarów. 5. Termin przystąpienia zamawiającego do odbiorów w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości wykonawcy do odbioru. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia bezusterkowego odbioru robót. 7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach