Przetargi.pl
Remont pomieszczeń mieszkalnych, korytarza i klatki schodowej oraz schodów wejściowych zewnętrznych w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym

ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. DR Z. KLUKOWSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 22-460 Szczebrzeszyn, ul. Zamojska 70
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6821024
  • Data zamieszczenia: 2022-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. DR Z. KLUKOWSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE
    ul. Zamojska 70
    22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
    tel. 84 6821024
    REGON: 951151748
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2szcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń mieszkalnych, korytarza i klatki schodowej oraz schodów wejściowych zewnętrznych w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń mieszkalnych, korytarza i klatki schodowej oraz schodów wejściowych zewnętrznych w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym położonym przy ul. Ogrodowej 14, 22 – 460 Szczebrzeszyn, będącym w zarządzie trwałym Zespołu Szkół nr 2 im. dr Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie.2. Budynek jest własnością Powiatu Zamojskiego.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:1) dokumentacją techniczną,2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,3) przedmiarem robót,4) obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną.4. Do remontu przewidziano 6 segmentów mieszkalnych w układzie:- pokój dzienny 3,81x4,58- pokój dzienny 3,34x6,0- przedpokój 1,37x2,10- łazienka 2,1x3,08Zakres prac do wykonania:- demontaż istniejących okładzin podłogowych i ściennych;- demontaż ścianek działowych w łazienkach;- wymianę stolarki drzwiowej;- wykonanie zabudowy łazienek z płyt gipsowych wodoodpornych;- wymianę podokienników wewnętrznych i grzejników wraz z korektą podejść instalacji c.o.;- wymianą armatury wod-kan wraz z korektą podejść odpływowych i dopływowych;- wymianę instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem i osprzętem;- roboty wykończeniowe ścian, podłóg i sufitów zgodnie z przedmiarem robót.5. Korytarze i klatki schodowe.Do remontu przewidziano 2 korytarze wraz z boczną klatką schodową na dwóch kondygnacjach: Zakres prac do wykonania:- demontaż istniejących okładzin podłogowych i ściennych;- wymianę podokienników wewnętrznych i grzejników wraz z korektą podejść instalacji c.o.;- wymianę instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem i osprzętem;- roboty wykończeniowe ścian, podłóg i sufitów zgodnie z przedmiarem robót.6. Pomieszczenia kuchenne.Do remontu przewidziano 2 pomieszczenia kuchenne o wymiarach 4,50x3,33: Zakres prac do wykonania:- demontaż istniejących okładzin podłogowych i ściennych;- demontaż ścianek działowych;- wymianę stolarki drzwiowej;- wymianę podokienników wewnętrznych i grzejników wraz z korektą podejść instalacji c.o.;- wymianą armatury wod-kan wraz z korektą podejść odpływowych i dopływowych;- wymianę instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem i osprzętem;- roboty wykończeniowe ścian, podłóg i sufitów zgodnie z przedmiarem robót.7. Pomieszczenia techniczne.Do remontu przewidziano po 3 szt pomieszczeń technicznych na trzech kondygnacjach.Po likwidacji ścianek działowych powstaną trzy pomieszczenia o wymiarach 1,26x3,37 po jednym na każdej kondygnacji.Zakres prac do wykonania:- demontaż istniejących okładzin podłogowych i ściennych;- demontaż ścianek działowych;- wymianę stolarki drzwiowej;- wymianą armatury wod-kan wraz z korektą podejść odpływowych i dopływowych;- wymianę instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem i osprzętem;- roboty wykończeniowe ścian, podłóg i sufitów zgodnie z przedmiarem robót.8. Przebudowa schodów zewnętrznych.W celu umożliwienia dostępu do obiektu osobom niepełnosprawnym do przebudowy przewidziano schody zewnętrzne wraz z wiatrołapem przy wejściu głównym od strony zachodniej budynku. Zakres prac do wykonania:- rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych i dojścia do budynku z chodnika przy drodze publicznej;- wykonanie schodów, podjazdu dla niepełnosprawnych i dojścia utwardzonego zgodnie z załączonym schematem;- roboty wykończeniowe ścian, podłóg i sufitów wiatrołapu zgodnie z przedmiarem robót.- wymianę instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem i osprzętem;- wymianę tablicy elektrycznej głównej wraz z wyposażeniem i podłączeniem;9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy:1) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp i p.poż., zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną;2) wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu materiałów własnych, fabrycznie nowych, posiadających stosowne atesty, certyfikaty oraz spełniające normy przewidziane przepisami prawa, wskazanych w projekcie i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zastosowane materiały muszą być oznaczone zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2021 poz. 1213) oraz zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351);3) zorganizowanie zaplecza robót budowlanych we własnym zakresie i na własny koszt, utrzymania go w należytym porządku;4) ponoszenie kosztów wywozu i utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami;5) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody na osobach i w mieniu, jakich może doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem lub z nienależytym wykonywaniem przedmiotu zamówienia;6) przestrzeganie wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (ppoż., ochrony mienia) i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracowników w przypadku szkody powstałej w wyniku prowadzenia robót.10. Wykonawca będzie wykonywał pracę w warunkach utrudnionych. Prace budowlane powinny być prowadzone w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania schroniska.11. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45400000-1, 45110000-1, 45330000-9, 45310000-3.12. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty jak również zaoferowane urządzenia będące przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.13. Jeżeli w dokumentach niniejszego postępowania w szczególności w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw handlowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej.14. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.15. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych zero groszy) za całość przedmiotu zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej:warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że należycie wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą prace remontowe i instalacyjne wewnątrz budynku, o wartości co najmniej 300 000,00 złotych brutto.Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.3. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Zamawiający wykluczy z postępowania również Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.5. Wykluczeniu nie podlega wykonawca, o którym mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach