Zespół Placówek Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 55-140 Żmigród, ul. Wrocławska 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 385 31 34 , fax. 071 385 27 45
- Data zamieszczenia: 2013-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Kultury
ul. Wrocławska 12 12
55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 071 385 31 34, fax. 071 385 27 45
REGON: 93074102100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpk-zmigrod.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej im. A. Kamińskiego w Żmigrodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej im. A. Kamińskiego w Żmigrodzie, w ramach którego przewidziano: wykonanie nowych tynków wraz z malowaniem, wymianę stolarki drzwiowej, renowację parkietów, ułożenie płytek ceramicznych na schodach, wykonanie antresoli w kąciku zabaw dla dzieci, wymianę opraw oświetleniowych na klatce schodowej, wykonanie oddzielenia części bibliotecznej roletą zamykającą klatkę schodową. Opis przedmiotu zamówienia wykonany zgodnie z przedmiarem . Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia: na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym możliwe jest przeprowadzenie oględzin istniejącego budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Żmigrodzie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 7) oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane świadectwa zgodności oraz certyfikatów i pomiarów niezbędnych do odebrania inwestycji. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej. Płatności: Jedna faktura końcowa wystawiona po bezusterkowym protokole odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 5 grudnia 2013 r. o godzinie 9.30. Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zawiera SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=102949 oraz www.zpk-zmigrod.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kancelarii leśnictwa Nowa Morawa wraz z budynkiem gospodarczym w miejscowości Nowa Morawa.
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek PCPR ul. Kościuszki w Trzebnicy - etap II
Dodano: 2016-07-22 - 1. Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na organizację i funkcjonowanie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni. 2. Dostawa wyposażenia związana z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni.
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ KLAS W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W JELCZU-LASKOWICACH, UL. ŚWIĘTOCHOWSKIEGO 1
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa pomieszczeń szatni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1.
Dodano: 2016-07-01 - Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej
Dodano: 2016-06-30 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek LO w PZS w Obornikach Śląskich - etap II
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa budynku podstacji Pogotowia Ratunkowego ze zmianą zagospodarowania terenu oraz budową przyłącza wodociągowego przy ul. Jantarowej we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-22 - BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ - ARCHIWUM - w miejscowości Dziadowa Kłoda
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa pomieszczeń klas w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1
Dodano: 2016-06-14