Przetargi.pl
Remont pomieszczeń magazynu depozytowego i składnicy akt Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie

Urząd Skarbowy Warszawa Praga ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5091800 , fax. 022 5091990
  • Data zamieszczenia: 2011-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Warszawa Praga
    ul. Jagiellońska 15 15
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5091800, fax. 022 5091990
    REGON: 12037732000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń magazynu depozytowego i składnicy akt Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń magazynu depozytowego i składnicy akt Działu Eg-zekucji Administracyjnej w budynku przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie t.j.: -demontaż ścianki działowej wydzielającej pomieszczenie nr 032, -demontaż drzwi wewnętrznych stalowych pomiędzy pomieszczeniami nr 031/033, -wymianę ślusarki zewnętrznej i wewnętrznej drzwiowej do pomieszczenia nr 030 i 031, -wykonanie ścianki działowej wydzielającej magazyn depozytów (z pom. 033) murowanej do wysokości 2,50 m, powyżej kraty stalowej ? 12 mm o oczkach 12x12 cm z drzwiami 1? skrzydłowymi szerokości 1,50 m, antywłamaniowymi, -wykonanie tynków suchych gipsowych na ruszcie stalowym w pomieszczeniu 033, -wykonanie sufitów podwieszanych gipsowo-kartonowych na rusztach stalowych, -wykonanie ocieplenia stropodachu wełną mineralną, -ocieplenie ścian wiatrołapu styropianem z wykonaniem tynku strukturalnego na siatce z włókna szklanego, -remont posadzek betonowych, -naprawa i uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych i zewnętrznych, -malowanie emulsyjne pomieszczeń, -przemontowanie istniejącej instalacji SAP i DSO, -uzupełnienie instalacji elektrycznej siły i światła, -uzupełnienie instalacji teledacyjnej, -rozbudowa instalacji SSWiN, -uzupełnienie instalacji CO, -dostawa i montaż regałów magazynowych stałych i jezdnych, -dostawa wyposażenia. Roboty budowlane Wykonawca wykona pod nadzorem autorskim projektanta. 2.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określają poniższe załączniki: -Projekt budowlany. -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE, -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-ROBOTY MURARSKIE, -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-SUFITY PODWIESZANE I SUCHE TYNKI GIPSOWE Z PŁYT G-K. -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- TERMOIZOLACJE. -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-KRATY I DRZWI STALOWE. -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- MALOWNIE EMULSYJNE I OLEJNE, -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-SZLICHTA BETONOWA ZBROJONA. -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-OKŁADZINY Z PŁYTEK CERAMICZNYCH, -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-INSTALACJE SIŁY I ŚWIATŁA ORAZ NISKOPRĄDOWE, -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-INSTALACJA CO. -Przedmiar robót 3.O terminie odbioru prac Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem. 4.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z charakterem remontowanych pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy i 00/100 złotych). 2.Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiające-go: - NBP O/O Warszawa 52101010100165641391200000 z adnotacją: Wadium OL/ZP4/11. 4.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadiumw formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6.Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskaza-nych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum należy wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsor-cjum. 7.Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy (dotyczy ust. 4 -Zamawiający posiada konto depozytowe nieoprocentowane, a zatem zwracane wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie nieoprocentowane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl./USWPraga/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach