Przetargi.pl
Remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku nr 14 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj”

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, gen. Sylwestra Kaliskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865, , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2020-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    gen. Sylwestra Kaliskiego 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, , fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku nr 14 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku nr 14 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj” Zakres robót: 1) W zakresie projektowania wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oddzielnie dla występujących branż dla budynku nr 14 obejmującej zakresem: • Wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego dla budynku nr 14 we wszystkich występujących branżach, • Opracowanie ekspertyzy technicznej budynku, powiązanej z ekspertyzą stanu ochrony przeciwpożarowej budynku wraz z uzyskaniem Uzgodnienia (IWOP) Inspektoratu Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej potwierdzającej warunki techniczne bezpiecznego użytkowania budynku oraz uzyskaniu innych niezbędnych opinii (jeżeli zachodzi taka konieczność). Należy uwzględnić ewentualną możliwość obecności osób niepełnosprawnych, • Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego (PB+PW) oddzielnie dla każdej branży (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej), w zakresie uwzględniającym specyfikację robót wskazanych w pkt. 2 oraz: - zalecenia ekspertyzy technicznej dla budynku nr 14 we wszystkich branżach (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) w zakresie robót objętych zamówieniem; - wymiana windy towarowo-osobowej o udźwigu 500 kg na nową o podobnych parametrach (nie mniejszych, 3 przystanki, wymiarami dopasowana do istniejącego szachtu) wraz z zasilaniem i sterowaniem z wykorzystaniem istniejącego szachtu (winda musi być dopasowana do obowiązujących przepisów i odebrana przez WDT), - wykonanie projektu aranżacji wyposażenia w pomieszczeniach: nr 6, 106, 108, 112 i 114 (planowanego do zakupu wyposażenia meblowego i laboratoryjnego - poza zakresem przedmiotu zadania) oraz wskazanie w dokumentacji rozmieszczenia mebli i punktów podłączenia do instalacji sanitarnej i elektrycznej - punkt 3.2PFU), -wykonanie projektu robót remontowych: w pomieszczeniach laboratorium: nr 6, 106, 108, 112 i 114, w remontowanych pomieszczeniach w piwnicy oraz w wybranych pomieszczeniach sanitariatów: męskiego z prysznicami, damskiego z pokojem porządkowym (na poziomie parteru), dwiema łazienkami (na poziomie I piętra) oraz pokoju wagowego i przygotowawczego, - wykonanie projektu (od strony wejścia bocznego do budynku) przedłużenia, istniejącego 1-spadowego pokrycia z poliwęglanu komorowego, o ok 30cm wraz z podkonstrukcją, - wykonanie projektu (wejście główne do budynku) nowego samodzielnego zadaszenia, wraz z podkonstrukcją, o wym. 200cmx400cm, z poliwęglanu komorowego nad istniejącym żelbetowym zadaszeniem (za małym – o wymiarach ok. 125cm x 340cm), wspierającej się na podeście schodów. Należy przewidzieć wykonanie dachu 1-spadowego, z orynnowaniem. - wykonawca w ramach Projektu ujmie również do wykonania roboty nie wymienione niżej, a konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, • Wykonanie dokumentacji powykonawczej (wraz z pomiarami powykonawczymi dla branży elektrycznej), po wykonaniu robót remontowych dla budynku nr 14 z podziałem na występujące branże. 2) Wykonanie robót na podstawie opracowanego Projektu Budowlano-Wykonawczego, o którym mowa wyżej, a w szczególności wymienionych robót budowlanych: • Wymiana windy towarowo-osobowej o udźwigu 500 kg na nową o podobnych parametrach (nie mniejszych, 3 przystanki, wymiarami dopasowana do istniejącego szachtu) wraz z zasilaniem i sterowaniem z wykorzystaniem istniejącego szachtu (winda musi być dostosowana do obowiązujących przepisów i odebrana przez WDT), • Usunięcie uszkodzeń w elementach konstrukcyjnych stropodachu. Elementy metalowe z demontażu należy posortować i przekazać do magazynu Zamawiającego. • Aranżację wyposażenia w pom. nr 6, nr 106, nr 108, nr 112 i nr 114 (planowanego do zakupu wyposażenia meblowego i laboratoryjnego – zakup mebli i wyposażenia laboratoryjnego poza zakresem przedmiotu zamówienia) oraz wskazanie w dokumentacji rozmieszczenia mebli i punktów podłączenia do instalacji sanitarnej ielektrycznejpkt.3.2PFU);oraz wskazanie w dokumentacji rozmieszczenia mebli i punktów podłączenia do instalacji sanitarnej i elektrycznej punkt 3.2 PFU); • Wykonanie Instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla całego budynku (wraz z czerpnią powietrza oraz wymianą kanałów wentylacyjnych w całym budynku, także w pomieszczeniach laboratoryjnych uprzednio remontowanych) z wykorzystaniem 5-ciu wentylatorów wywiewnych zamontowanych w 2017 r., Kluczową kwestią projektową jest właściwa konfiguracja wentylacji w celu zapewnienia właściwych parametrów powietrza nawiewanego i odpowiedniego ukierunkowania przepływu, ale również prawidłowa regulacja pracy urządzeń w celu zmniejszenia zużycia energii przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa ich użytkowania; • Opracowanie wytycznych na wykonanie demontażu kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z usunięciem i utylizacją okładzin z kocy azbestowych zgodnie z ustawą o zagospodarowaniu odpadów – Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2019 poz. 1403); • Dobór właściwego rozwiązania usuwania ścieków z laboratoriów chemicznych (np. separator, odstojnik, zbiornik pośredni na ścieki, neutralizator); • Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach nr: 6, 106 i 112 (np. typu split); klimatyzatory umieścić na konstrukcji wsporczej, podestach lub na dachu; • Wykonanie instalacji elektrycznej od złącza elektroenergetycznego (wraz ze złączem), zasilającego budynek - do odbiorników elektroenergetycznych oraz oświetleniowych, oswietlenie zewnętrzne oraz instalacje niskonapięciowe wraz z przyłączami – wraz z demontażem starej instalacji. Dopuszcza się zachowanie instalacji istniejącej – o ile spełnia ona wymogi aktualnych norm elektrycznych; • Wykonanie robót remontowych w pom. nr 6, 106, 108, 112 i 114 na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej polegających na: a) usunięciu konfliktu między wentylacją grawitacyjną a wentylacją mechaniczną. b) dostosowaniu wentylacji grawitacyjnej do pracy wentylacji mechanicznej w pom. 106, c) wymiana zlewozmywaka dwukomorowego odpornego na substancje chemiczne w pom. 106, d) w zakresie branży ogólnobudowlanej obejmujących ( patrz: PF-U; załączniki 1-3):  prace demontażowe wraz z wyniesieniem na miejsce wskazane przez Użytkownika lub do kontenera,  przesunięcie dygestorium i urządzeń technicznych w miejsce wskazane przez Użytkownika w pomieszczeniach laboratoryjnych, przewiduje się konieczność wyniesienia dygestorium, urządzeń technicznych oraz mebli w inne miejsce na czas remontu,  remont posadzek w zakresie wynikającym z ich stanu technicznego (wymiana posadzek),  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej (posadzki, ściany),  wykonanie uzupełnienia tynków, oczyszczenia ścian i sufitów, szpachlowania gładzi, gruntowania i malowania ścian i sufitów,  wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych (gres antypoślizgowy min. 20x30 cm, glazura min. 20x30 cm, spoinowanie),  obłożenie istn. parapetów płytkami ceramicznymi z wykonaniem fug z zastosowaniem w pom. chemicznych i laboratoryjnych,  wymianę oraz wstawienie nowych rolet wewnętrznych w oknach: materiałowe, sterowanie ręczne, kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem,  wywiezienie materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją i opłatą za składowanie na odległość wynikającą z lokalnych warunków terenowych. Elementy metalowe z demontażu należy posortować i przekazać do magazynu Zamawiającego. • Wykonanie robót remontowych w wybranych pomieszczeniach: sanitariatów męskiego z prysznicem, damskiego z pom. porządkowym na poziomie parteru i dwóch sanitariatów na poziomie I piętra, pokoju wagowego i przygotowawczego na podstawie dokumentacji projektowej, polegających na:  zabezpieczeniu posadzki istniejącej,  oczyszczeniu ścian i sufitów,  pomalowaniu ścian i sufitów farbą białą emulsyjną, odświeżeniu lamperii na ścianach na kolor zbliżony do istniejącego; • Na korytarzach – poziom parteru – zamontowanie deski-odbojnicy, w celu ochrony ściany przed obiciem, w miejscach wskazanych przez Użytkownika; • Wykonanie robót remontowych na podstawie dokumentacji projektowej w pomieszczeniu piwnicy. Na etapie projektu należy sprawdzić, które pomieszczenia w piwnicy wymagają drzwi ppoż. Pomiędzy korytarzem a pomieszczeniami jest duża różnica w poziomach posadzek, należy przewidzieć ewentualne wykonanie spadków we wszystkich pomieszczeniach w strefie drzwi (wskazania materiałowe wg PF-U): a) W pom. piwnicy: zamurowanie 2 otworów okiennych o wymiarach: 90 x 50 cm oraz 90 x 60 cm z wyprawieniem ściany zewnętrznej, b) Remont w pomieszczeniach: korytarz oraz pomieszczenia: nr 015, nr 013, nr 012, nr 011, nr 010, nr 09, nr 08, nr 07, nr 02 (03, 04) obejmujący:  demontaż okładzin ścian i posadzek w pomieszczeniach;  demontaż drzwi z ościeżami w pom. 03 i 04 ( bez montowania nowych drzwi),  wykonanie remontu posadzek, po ocenie stanu technicznego posadzek;  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - oczyszczenie wewnętrznych ścian i sufitów- wszystkie pomieszczenia, - wykonanie uzupełnienia tynków, gładzi i malowanie ścian oraz sufitów,  wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych,  wykończenie posadzek powłoką z żywicy epoksydowej,  wymiana drzwi wraz z ościeżami oraz ich regulacja, po ocenie na miejscu- wszystkie pomieszczenia,  udrożnienie instalacji wentylacji wraz z wymianą wentylatora w pom. nr 015,  usunięcie zbędnej, nieczynnej rury instalacji wodnej - dotyczy: pom. nr 015,  wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia - dotyczy: wszystkich pomieszczeń oraz korytarza zgodnie z PFU,  wymianę instalacji wentylacji - dotyczy: pom.nr: 013, 012, 011, 09, 08,  usunięcie nieczynnej i zbędnej rury gazowej - dotyczy: pom. nr 012, 010,  usunięcie instalacji gazu w pom. korytarza,  wykonanie nowej instalacji wentylacji dotyczy: pom. nr 011,  wymianę i montaż nowych rozdzielni dotyczy: pom. nr 08,  zaprojektowanie odrębnej instalacji nawiewno – wywiewnej, dedykowanej tylko dla tego pomieszczenia- dotyczy pom. 010,  wywiezienie materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją i opłatą za składowanie na odległość wynikającą z lokalnych warunków terenowych. Elementy metalowe z demontażu należy posortować i przekazać do magazynu Zamawiającego. • Szacht windowy oraz maszynownia – w trakcie wymiany dźwigu należy oczyścić i pomalować posadzki, ściany i sufit; • Wymianę istniejących drzwi do wentylatorni (poddasze) na stalowe, z ościeżnicami, ich klasę p.poż oraz ilość - ustalić po ocenie na miejscu, w miejscu wskazanym przez Użytkownika; • Udrożnienie, oczyszczenie, pomalowanie ścian i sufitów czerpni powietrza oraz jej kanału nawiewnego; • Wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych w oparciu o uzgodnione i zaakceptowane projekty budowlano-wykonawcze. • (Wejście boczne do budynku wg dokumentacji elewacja E3); demontaż istniejącego daszka z poliwęglanu komorowego wraz z podkonstrukcją, celem wykonania projektu przedłużenia istniejącego pokrycia o ok. 30 cm w poziomie, a następnie na podstawie wykonanego projektu należy połączyć nową podkonstrukcje do istniejącej i całość zamocować na miejscu. Należy pomalować całą podkonstrukcje jak istniejącej oraz w konsekwencji wymienić pokrycie z poliwęglanu o właściwych parametrach na całym daszku. Stare płyty z poliwęglanu należy usunąć na miejsce składowania. (Wejście główne do budynku): wykonanie nowego samodzielnego daszka o wym. 200cmx400cm, z poliwęglanu komorowego nad istniejącym żelbetowym (za małym o wymiarach ok. 1255cmx340cm), zadaszeniem wraz z podkonstrukcją, wspierającej się na podeście schodów. Należy przewidzieć wykonanie dachu 1-spadowego z orynnowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 60 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 17.01.2020r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku nr 14 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie pisemnej poprzez załączenie do oferty oryginału tego dokumentu. Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT). c) dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna; e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach