Przetargi.pl
Remont pomieszczeń kuchni PSP w Przytyku.

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, ul. Zachęta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 486 180 087
  • Data zamieszczenia: 2019-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    ul. Zachęta 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    tel. 048 6180095 w. 35, fax. 486 180 087
    REGON: 54536600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przytyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń kuchni PSP w Przytyku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Remont pomieszczeń kuchni PSP w Przytyku. 2.Lokalizacja inwestycji i zakres zamówienia: Publiczna Szkoła Podstawowa w Przytyku, ul. Szkolna 3. Roboty budowlane: rozbiórkowe trzonów kuchennych, ścianki, posadzki z płytek łącznie z cokolikami, wywiezienie i utylizacja gruzu w il.ok.5,4m3. Roboty modernizacyjne: wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych ognio i wodoodpornych o pow.ok.10,50m2,dostawa i montaż ościeżnicy drewnianej oraz skrzydła, wyposażone w zamek, klamkę i kratkę wentylacyjną- 1 szt, przygotowanie podłoża i wykonanie płytek ściennych ok.25m2, przygotowanie podłoża; oczyszczanie, zmycie, gruntowanie, wykonanie izolacji przy użyciu powłoki uszczelniającej i wklejenie taśmy uszczelniającej na powierzchni i wykonanie posadzki i okładzin schodów z płytek 30x30cm ok.77m2, wykonanie cokolików przyściennych z kształtek cokołowych w wys.10cm., w ilości ok.85 mb, malowanie dwukrotne pomieszczeń ok.172m2, farbami emulsyjnymi odpowiednimi farbami do tych pomieszczeń, uzupełnienie tynków-ok.17m2, malowanie dwukrotne grzejników ok.25m2, oraz rur wodociągowych ok.45mb. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w tym: układanie kanałów kablowych i rurowanie ok.48 mb, układanie przewodów ok.130mb,montaż osprzętu i urządzeń: puszki, odgałęźniki, łączniki oraz oprawy oświetleniowe bryzooporne i strugoodporne - 7 kpl – LED, montaż rozdzielnicy zgodnie z parametrami wg. dokumentacji projektowe z osprzętem, wykonanie: instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, pomiarów kontrolnych oraz robót dodatkowych energetycznych. Instalacja wentylacji mechanicznej w tym: dostawa i montaż: centrali wentylacyjnej zgodnie z parametrami wg. dokumentacji projektowej nawiewnej wraz z automatyką - 1 szt, modułu hydraulicznego do odzysku glikolowego-1 szt, okapy wentylacyjne stalowe prostokątne z łapaczami tłuszczu o wym.1,6x2,6; 1,9x0,7 po 1 szt, wentylator kanałowy TD 500/160-1 szt, łazienkowy EB 175-6 szt, czerpnia powietrza – 1 szt, wyrzutnia powietrza 1 szt, kratki wentylacyjne 600x200– 3 szt, 200x100 – 4 szt, anemostaty-2szt, przewody wentylacyjne oraz izolacja kanałów wentylacyjnych, pomiary i regulacja działania wentylacji, włączenie wentylacji wyciągowej w istniejące kominy oraz instalacja wodociągowa. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót który jest dokumentem poglądowym. 2.2a. Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 2.2 obejmuje: 1) projekty techniczne, 2) specyfikacje techniczne, 3) przedmiary robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3.Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy (dot. wszystkich); b) naniesione zmiany w dokumentacji powykonawczej, c) zabezpieczenie na czas robót istniejących elementów np. uzbrojenia, d) odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni lub instalacji, e) uzyskanie zgody oraz koszty na korzystanie z wody i energii elektrycznej oraz innych niezbędnych przy realizacji zadania we własnym zakresie, f) uporządkowanie pomieszczeń, likwidacja placu budowy, g) kosztorys powykonawczy uwzględniający pełen zakres wykonanych robót, sporządzony wg systematyki przyjętej w przedmiarze robót, h) atesty, aprobaty i inne dokumenty na wbudowane materiały ; oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.3a.W przypadku stwierdzenia rozbieżności w treści dokumentacji projektowej przyjmuje się, że zadaniem wykonawcy jest wykonania robót, dostaw i usług w najszerszym zakresie jaki wynika z któregokolwiek zapisu dokumentacji, a dodatkowo jaki jest konieczny lub uzasadniony do wykonania dla osiągnięcia głównego celu zamówienia jakim jest remont pomieszczeń kuchni PSP w Przytyku, w zakresie i standardzie wynikającym z załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz umożliwiającym jej prawidłową eksploatację. Wykonawca ma obowiązek wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami, przepisami zawartymi w Polskich Normach i innych dla przedmiotowego zamówienia. 2.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 36 miesięcy. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) dotyczące przedmiotowego zamówienia; w zakresie wykonania poszczególnych robot wraz z dostawą i montażem urządzeń w tym: roboty budowlane, roboty instalacji elektrycznych, roboty związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, były przez Wykonawcę a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony).Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach