Przetargi.pl
Remont pomieszczeń kuchni PSP w Przytyku.

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, ul. Zachęta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 486 180 087
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    ul. Zachęta 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    tel. 048 6180095 w. 35, fax. 486 180 087
    REGON: 54536600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przytyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń kuchni PSP w Przytyku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Remont pomieszczeń kuchni PSP w Przytyku. 2.Lokalizacja inwestycji i zakres zamówienia: Publiczna Szkoła Podstawowa w Przytyku, ul. Szkolna 3. Roboty budowlane: rozbiórkowe trzonów kuchennych, ścianki, posadzki z płytek łącznie z cokolikami, wywiezienie i utylizacja gruzu w il.ok.5,4m3. Roboty modernizacyjne: wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych ognio i wodoodpornych o pow.ok.10,50m2,dostawa i montaż ościeżnicy drewnianej oraz skrzydła, wyposażone w zamek, klamkę i kratkę wentylacyjną- 1 szt, przygotowanie podłoża i wykonanie płytek ściennych ok.25m2, przygotowanie podłoża; oczyszczanie, zmycie, gruntowanie, wykonanie izolacji przy użyciu powłoki uszczelniającej i wklejenie taśmy uszczelniającej na powierzchni i wykonanie posadzki i okładzin schodów z płytek 30x30cm ok.77m2, wykonanie cokolików przyściennych z kształtek cokołowych w wys.10cm., w ilości ok.85 mb, malowanie dwukrotne pomieszczeń ok.172m2, farbami emulsyjnymi odpowiednimi farbami do tych pomieszczeń, uzupełnienie tynków-ok.17m2, malowanie dwukrotne grzejników ok.25m2, oraz rur wodociągowych ok.45mb. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w tym: układanie kanałów kablowych i rurowanie ok.48 mb, układanie przewodów ok.130mb,montaż osprzętu i urządzeń: puszki, odgałęźniki, łączniki oraz oprawy oświetleniowe bryzooporne i strugoodporne - 7 kpl – LED, montaż rozdzielnicy zgodnie z parametrami wg. dokumentacji projektowe z osprzętem, wykonanie: instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, pomiarów kontrolnych oraz robót dodatkowych energetycznych. Instalacja wentylacji mechanicznej w tym: dostawa i montaż: centrali wentylacyjnej zgodnie z parametrami wg. dokumentacji projektowej nawiewnej wraz z automatyką - 1 szt, modułu hydraulicznego do odzysku glikolowego-1 szt, okapy wentylacyjne stalowe prostokątne z łapaczami tłuszczu o wym.1,6x2,6; 1,9x0,7 po 1 szt, wentylator kanałowy TD 500/160-1 szt, łazienkowy EB 175-6 szt, czerpnia powietrza – 1 szt, wyrzutnia powietrza 1 szt, kratki wentylacyjne 600x200– 3 szt, 200x100 – 4 szt, anemostaty-2szt, przewody wentylacyjne oraz izolacja kanałów wentylacyjnych, pomiary i regulacja działania wentylacji, włączenie wentylacji wyciągowej w istniejące kominy oraz instalacja wodociągowa. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót który jest dokumentem poglądowym. 2.2a. Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 2.2 obejmuje: 1) projekty techniczne, 2) specyfikacje techniczne, 3) przedmiary robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3.Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy (dot. wszystkich); b) naniesione zmiany w dokumentacji powykonawczej, c) zabezpieczenie na czas robót istniejących elementów np. uzbrojenia, d) odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni lub instalacji, e) uzyskanie zgody oraz koszty na korzystanie z wody i energii elektrycznej oraz innych niezbędnych przy realizacji zadania we własnym zakresie, f) uporządkowanie pomieszczeń, likwidacja placu budowy, g) kosztorys powykonawczy uwzględniający pełen zakres wykonanych robót, sporządzony wg systematyki przyjętej w przedmiarze robót, h) atesty, aprobaty i inne dokumenty na wbudowane materiały ; oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.3a.W przypadku stwierdzenia rozbieżności w treści dokumentacji projektowej przyjmuje się, że zadaniem wykonawcy jest wykonania robót, dostaw i usług w najszerszym zakresie jaki wynika z któregokolwiek zapisu dokumentacji, a dodatkowo jaki jest konieczny lub uzasadniony do wykonania dla osiągnięcia głównego celu zamówienia jakim jest remont pomieszczeń kuchni PSP w Przytyku, w zakresie i standardzie wynikającym z załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz umożliwiającym jej prawidłową eksploatację. Wykonawca ma obowiązek wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami, przepisami zawartymi w Polskich Normach i innych dla przedmiotowego zamówienia. 2.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie w tym na wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) dotyczące przedmiotowego zamówienia; w zakresie wykonania poszczególnych robot wraz z dostawą i montażem urządzeń w tym: roboty budowlane, roboty instalacji elektrycznych, roboty związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, były przez Wykonawcę a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony).Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach