Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU -postępowanie II.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU -postępowanie II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu pomieszczeń kuchennych w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Jana Kantego 4 w Olkuszu.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (załącznik nr 5 do SIWZ) . Do złożonej oferty należy załączyć kosztorys ofertowy, który będzie zawierał wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia oraz utrudnień związanych z pracą w czynnym budynku administracyjnym. Wykonawca powinien dokonać przeglądu budynku Domu Pomocy Społecznej w Olkuszu i zapoznać się z występującymi tam utrudnieniami związanymi z użytkowaniem budynku; godziny pracy trzeba będzie każdorazowo uzgadniać z Dyrektorem DPS w Olkuszu.Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji; niewyszczególnienie jakichkolwiek z obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia wykonawcy od ich stosowania. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz przedmiarem robót. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p/poż. na terenie wykonywanych robót. Wykonawca udzieli co najmniej 2 - letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - wykonali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, o charakterze, złożoności i zakresie robót porównywalnych do niniejszego zamówienia o minimalnej wartości 40 000,00 PLN brutto potwierdzone odpowiednimi referencjami; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą:1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ,2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3.decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odnoszącą się do osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, 4.zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - odnoszące się do osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, 5.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze, złożoności i zakresie robót porównywalnych do niniejszego zamówienia z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje osobami o wymaganych uprawnieniach przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( wraz z dołączeniem dokumentów, o których mowa w punkcie 3 i 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach