Przetargi.pl
„Remont pomieszczeń kuchennych i sanitarnych w budynku OSP w Słupi pod Kępnem”

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pomieszczeń kuchennych i sanitarnych w budynku OSP w Słupi pod Kępnem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń kuchennych i sanitarnych w budynku OSP w miejscowości Słupia pod Kępnem na działce nr 626/2. Celem remontu jest poprawa rozwiązań funkcjonalnych i podniesienie standardu: kuchni wraz z pomieszczeniami do niej przynależnymi oraz pomieszczeń sanitarnych. Budynek jest częściowo podpiwniczony. W piwnicy oprócz pom. pomocniczych do kuchni tj. trzech pomieszczeń magazynowych (w tym chłodnia) znajduje się również kotłownia. Pomieszczenia w piwnicy znajdują się na poziomie minus 1,00 m w stosunku do pomieszczeń kuchennych na parterze. Przewidziane do remontu pomieszczenia piwnicy zlokalizowane są pod pomieszczeniami pomocniczymi sali bankietowej, które wraz ze sceną znajdują się na poziomie + 0,89 m. Wejście główne do budynku zlokalizowano od strony północnej poprzez wiatrołap z węzłem sanitarnym do sali bankietowej. Z przedsionka znajduje się również przejście do klatki schodowej prowadzącej na piętro budynku. Remont nie obejmuje pomieszczeń na piętrze. 2. Prace remontowe będą polegały między innymi na: a) Strefa wejściowa: Zmiana drzwi wejściowych na okno w miejscu istniejącego wejścia do budynku; Wkucie nowego otworu drzwiowego wraz z montażem przeszklonych drzwi wejściowych dwuskrzydłowych na profilach aluminiowych; Wydzielenie nowych toalet: męskiej (przeznaczonej również dla osób niepełnosprawnych); damskiej; W celu zapewnienia odpowiednich wymiarów pomieszczeń, toaletę damską rozszerzono o część pomieszczenia, gdzie znajdował się magazyn; Dodatkowo w strefie wejściowej za pomocą lady wydzielono szatnię. Wyposażenie szatni będą stanowiły wieszaki ścienne składane szt. 5 z przeznaczeniem na min. 20 okryć każdy; b) Strefa łącząca salę bankietową z kuchnią właściwą: Usunięcie istniejących okładzin ściennych i podłogowych oraz wykonanie nowych; Wydzielenie trzech pomieszczeń (pomieszczenie gospodarcze oraz dwa pomieszczenia magazynowe); Zmiana wielkości otworu drzwiowego pomiędzy korytarzem a salą bankietową; Zamurowanie wnęki ściennej oraz rozbiórka płyt gk i zastąpienie ich ścianą murowaną; Rozbiórka schodów betonowych wraz z zamurowaniem otworu drzwiowego (prowadzących na półpiętro); Wykucie okna podawczego; Wstawienie nowej stolarki drzwiowej; Zmiana geometrii schodów do piwnicy; Zmiana otworu okiennego na otwór drzwiowy. c) Kuchnia właściwa: Wydzielenie pomieszczenia do obróbki brudnej; Rozbiórka schodów istniejących betonowych oraz wykonanie nowych schodów o innej geometrii i wymiarach; Skucie istniejących okładzin ściennych i podłogowych oraz wykonanie nowych; Demontaż istniejących sprzętów kuchennych wraz z montażem nowych oraz częściowym wykorzystaniem istniejących sprzętów; Demontaż istniejącego, kaflowego pieca do gotowania; Wymiana stolarki drzwiowej; Zmiana okna podawczego w miejsce do zainstalowania szafy przelotowej (rozbiórka ściany). d) Zmywalnia: Nowa obudowa istniejących schodów; Skucie istniejących okładzin ściennych i podłogowych oraz wykonanie nowych; Montaż nowych urządzeń kuchennych. e) Pomieszczenia piwnicy: Zmiana magazynu na WC – montaż urządzeń sanitarnych, grzejnika elektrycznego oraz podgrzewacza wody; Zmiana magazynu na pom. socjalne dla pracowników – montaż grzejnika elektrycznego. f) Zagospodarowanie terenu: Wykonanie utwardzenia terenu przed nowym wejściem do budynku wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego i włączeniem go do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej. g) wyposażenie: Wyposażenie przewidziane w projekcie budowlano - wykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004 z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.2.2020 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach