Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Katedry Automatyki, Biomechaniki i Mechatroniki

Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 22 11 , fax. 42 631 27 02
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
    ul. Stefanowskiego 1/15
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 22 11, fax. 42 631 27 02
    REGON: 158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Katedry Automatyki, Biomechaniki i Mechatroniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie prac remontowych w pomieszczeniach 2M323 i 2M322 w budynku A22 Katedry Automatyki, Biomechaniki i Mechatroniki Wydziału Mechanicznego, obejmujących wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej, założenie płytek podłogowych, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie, wymianę starych grzejników, itp. Przeprowadzenie remontu jest niezbędne aby doprowadzić przekazane stare pomieszczenie do stanu umożliwiającego prowadzenie pracy naukowo-badawczej (2M323), oraz prowadzenie zajęć laboratoryjnych i instalację zakupionej aparatury badawczej (2M322).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Kosztorys ofertowy Załącznik nr 2 Formularz oferty Załącznik nr 3 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Załącznik nr 4 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 5 Oświadczenie o ochronie p.poż Załącznik nr 6 Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom Załącznik nr 7 Oświadczenie Wykonawcy – Wykaz osób Załącznik nr 8 Wzór umowy wymienione załączniki są w SIWZ - www.zp.p.lodz.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach