Przetargi.pl
Remont pomieszczeń internatowych II piętra w budynku nr 3 na terenie Placówki SG w Szczecinie

Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Poprzeczna 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 358 20 84 , fax. 68 358 27 22
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
    ul. Poprzeczna 1 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 68 358 20 84, fax. 68 358 27 22
    REGON: 97059875600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń internatowych II piętra w budynku nr 3 na terenie Placówki SG w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonania przebudowy pomieszczeń na pokoje internatowe na II p. w budynku nr 3, na terenie Placówki SG w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4. Remont obejmuje 4 aneksy mieszkalne (każdy aneks składa się z dwóch pokoi mieszkalnych, łazienki, przedpokoju oraz kuchni lub aneksu kuchennego), ciąg komunikacyjny nr 348 i 345, pomieszczenie biurowe 305 oraz montaż ścianek oddzielających S2 i S3. Zakres zamówienia obejmuje: I. Roboty budowlane: 1. Wykonanie nowych nadproży, zamurowanie zbędnych otworów. 2. Wykonanie ścianek działowych z cegły. 3. Montaż drzwiczek i kratek wentylacyjnych. 4. Obudowa pionów c.o. i kanalizacji z płyt gipsowo-kartonowych. 5. Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo kartonowych na rusztach metalowych. 6. Wykonanie sufitów podwieszanych (łazienki, przedpokoje, kuchnie oraz ciągi komunikacyjne - 348 i 345). 7. Wykonanie wewnętrznych tynków kat. III na ścianach i sufitach. 8. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. 9. Uszczelnienie pomieszczeń mokrych płynną folią. 10. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi. 11. Gruntowanie powierzchni i minimum dwukrotne malowanie farbą akrylową ścian i sufitów. 12. Wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,70m. 13. Uzupełnienie posadzek wraz z wykonaniem warstwy wyrównawczej samopoziomującej. 14. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli PE. 15. Wykonanie posadzki z płytek kamionkowych wraz z osadzeniem listew progowych. 16. Wykonanie cokolików wysokości 10cm z płytek kamionkowych wraz z osadzeniem listew wykańczających. 17. Ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych (ciągi komunikacyjne, przedpokoje, kuchnie). 18. Ułożenie wykładzin dywanowych w pokojach mieszkalnych. 19. Wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierno - uchylne z PCV- szt. 2 (okno O2 i O3 - zestawienie stolarki okiennej). 20. Wymiana podokienników do ww okien. 21. Montaż nawiewników okiennych 45m3 h np. typu AMO lub równoważnych w istniejących oknach. 22. Osadzenie drzwi z profili aluminiowych lub stalowych - szt 2 (Drzwi S2 o odporności ogniowej EI 30, dymoszczelne, szklonych szkłem bezpiecznym; Drzwi S3 szklonych szkłem bezpiecznym - zestawienie ślusarki). 23. Montaż ościeżnic regulowanych w zakresie 400-430mm MDF EI30 wraz z drzwiami wewnętrznymi, wejściowymi przeciwpożarowymi EI30 np. drzwi techniczne Porta lub równoważne (Drzwi D1 - zestawienie stolarki drzwiowej) - szt 4. 24. Montaż ościeżnic regulowanych w zakresie 400-430mm MDF - wraz z osadzeniem drzwi wewnętrznych (Drzwi D2 - zestawienie stolarki drzwiowej) - szt.1 25. Montaż ościeżnic MDF regulowanych w zależności od grubości ściany 100-250mm - zgodnie z projektem wraz z osadzeniem drzwi wewnętrznych (Drzwi D3 - zestawienie stolarki drzwiowej) - szt. 10 26. Montaż ościeżnic MDF regulowanych w zależności od grubości ściany 100-250mm - zgodnie z projektem wraz z osadzeniem drzwi łazienkowych oszklonych szybą o powierzchni do 0,2m2 z otworami nawiewnymi (Drzwi D4 - zestawienie stolarki drzwiowej) - szt. 4 II. Roboty instalacyjne branży elektrycznej: 1. Instalacja teletechniczna: 1) montaż listew ściennych z PCV wraz z osadzeniem gniazd; 2) montaż korytek wraz z pokrywami; 3) montaż kanałów instalacyjnych z PCW; 4) montaż rur winidurowych; 5) instalowanie przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej; 6) montaż puszek; 7) wykonanie pomiarów. 2. Instalacja ostrzegania pożarowego i oprzewodowania RTV: 1) montaż rur winidurowych; 2) instalowanie przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej; 3) montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru - materiał Inwestora; 4) montaż gniazd pożarowych - materiał Inwestora; 5) montaż czujek pożarowych - materiał Inwestora; 6) montaż sygnalizatora akustycznego - materiał Inwestora; 7) montaż puszek i gniazd; 8) wykonanie badań, sprawdzeń i pomiarów; 9) uruchomienie systemów. 3. Instalacja elektryczna wewnętrzna: 1) montaż tablicy TE- 31 oraz TE 21 i TE21G a także tablicy TM - szt. 4; 2) montaż puszek bakelitowych oraz z tworzyw sztucznych a także łączników podtynkowych; 3) montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych pojedynczych, podwójnych oraz bryzgoszczelnych z uziemieniem; 4) montaż przewodów kabelkowych w powłoce oponowej; 5) montaż opraw świetlówkowych oraz oświetlenia ewakuacyjnego; 6) montaż korytek; 7) ułożenie przewodów kabelkowych wraz z połączeniem; 8) wykonanie badań, sprawdzeń i pomiarów. III. Roboty instalacyjne branży sanitarnej 1. Instalacja wod-kan: 1) ułożenie rurociągów z tworzyw sztucznych; 2) montaż zaworów antyskażeniowych typ EA; 3) montaż zaworów przelotowych; 4) montaż baterii umywalkowych, natryskowych; 5) płukanie instalacji wodociągowej oraz wykonanie prób szczelności; 6) montaż otulin termoizolacyjnych; 7) montaż rurociągów z rur PCW kanalizacyjnych; 8) montaż ustępów typu kompakt, umywalek wraz z postumentami porcelanowymi, zlewozmywaków stalowych na szafce; 9) montaż brodzików wraz z kabinami natryskowymi szklanymi. 2. Instalacja c.o. i wentylacja: 1) ułożenie rurociągów w instalacjach c.o. z rur stalowych; 2) ułożenie przewodów z polietylenu sieciowego PEX-c z osłoną antydyfuzyjną; 3) montaż zaworów grzejnikowych odcinających; 4) montaż głowic termostatycznych; 5) montaż grzejników stalowych łazienkowych - materiał Inwestora; 6) montaż automatycznego odpowietrznika z zaworkiem stopowym; 7) wykonanie prób ciśnienia i szczelności, płukanie instalacji oraz wykonanie prób instalacji c.o. na gorąco; 8) czyszczenie rurociągów wraz z odtłuszczeniem i dwukrotne malowanie; 9) wykonanie izolacji termicznej otulinami z wełny mineralnej; 10) montaż wentylatorów osiowych; Roboty wykonać zgodnie z: 1) Projektem budowlano-wykonawczym - załącznik nr 7 do SIWZ w zakresie II piętra - INTERNAT; 2) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie należy wycenić w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ: - dział 1, roboty budowlane; - dział 2, roboty branży elektrycznej; - dział 3, roboty branży sanitarnej; oraz własną kalkulację w oparciu o wizje lokalną na terenie budowy, posiadaną wiedzę i doświadczenie - na własną odpowiedzialność i ryzyko. W razie nieuwzględnienia w ofercie, jakiegokolwiek zakresu robót, uważać się będzie, że został on, ujęty w innej pozycji, i nie będzie podlegał dodatkowej zapłacie. UWAGA ! Podstawy wyceny podane w przedmiarze robót służą jedynie do opisania zakresu robót objętych dana pozycją i nie są podstawą do wyliczenia ilości nakładów na te roboty. Wykonawca jest zobowiązany do pobrania wymiarów z natury. Przedmiar robót ma wyłącznie charakter informacyjny, gdyż obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje wszelkie roboty konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, choćby ich rozmiarów i kosztów prac nie można było przewidzieć w czasie zawarcia umowy, a koniecznych do wykonania w celu umożliwienia użytkowania i funkcjonowania obiektu zgodnie z przepisami. W czasie prowadzenia przedmiotowych robót budowlanych w budynku będą prowadzone równolegle inne prace budowlane polegające na wykonaniu remontu klatek schodowych. W ramach prowadzonych robót Wykonawca skoordynuje swoje prace z Wykonawcą realizującym powyższe prace. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z inwestycją oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zadania. Materiały, które mają być użyte do wykonania zamówienia. Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, albo odmiennych z tym, że Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały do wykonania przedmiotowej roboty budowlanej spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku sytuacji o której mowa powyżej. Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych materiałów wraz z ofertą. Roboty budowlano - remontowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; obowiązującymi w powyższym zakresie normami; ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach