Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU NR 3 PRZY UL. MONIUSZKI 7 W GIŻYCKU

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU NR 3 PRZY UL. MONIUSZKI 7 W GIŻYCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie pomieszczeń I piętra oraz klatki schodowej w budynku nr 3 - budynek orkiestry wojskowej, w Giżycku, przy ul. Moniuszki 7. 2. Opis budynku nr 3 - budynek orkiestry wojskowej w Giżycku, przy ul. Moniuszki 7. Budynek podpiwniczony o dwóch kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku: - kubatura - 9.260m3 - powierzchnia zabudowy - 664,33m2 - powierzchnia objęta zakresem zadania - 611,06m2 3. Ogólny zakres prac: I piętro - Obicie glazury, rozebranie posadzek. Demontaż ościeżnic i drzwi. Wywóz gruzu. - Osadzenie ościeżnic, drzwi i przepierzeń. - Zamurowanie bruzd po osadzeniu ościeżnic. Obudowa pionów z płyt gipsowo- kartonowych. Wykonanie ścianek działowych. - Wykonanie tynków kat. III na ścianach oraz osadzenie kratek wentylacyjnych. - Obłożenie ścian sanitariatu glazurą. Wykonanie izolacji akustycznej sali prób. - Częściowa wymiana podłóg drewnianych. Przygotowanie powierzchni pod wykładzinę PCV. Ułożenie wykładziny PCV. Wykonanie posadzki z terakoty i gresu. - Wykonanie sceny. - Wykonanie izolacji wodoodpornej ścian i posadzki. - Demontaż baterii i rur. - Osadzenie baterii i wykonanie instalacji sanitarnej. - Demontaż instalacji kanalizacyjnej. - Montaż umywalki, półpostumentu, brodzika z kabiną i kompaktu. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej. -Demontaż zaworów. Rozbiórka grzejników do malowania i ich ponowny montaż. - Demontaż opraw, gniazd i tablic. - Osadzenie tablic wraz z osprzętem. - Ułożenie przewodów oraz montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych z wykonaniem prób i badań technicznych. Klatka schodowa: - Rozebranie okładziny z glazury. Wykucie drzwi i ościeżnic. Demontaż balustrad i pochwytów. Wywóz gruzu. - Zamurowanie otworów drzwiowych i bruzd po osadzeniu ościeżnic. - Wykonanie tynków kat. III na ścianach. - Wstawienie drzwi i ościeżnic. - Zeskrobanie farby. Wykonanie gładzi gipsowej. Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. Wykonanie wyprawy dekoracyjnej na ścianach. Malowanie farbą olejną lamperii rur i grzejników. - Montaż balustrady i pochwytów ze stali nierdzewnej. - Wykonanie posadzki z gresu. - Demontaż opraw, gniazd i tablic. - Osadzenie tablic wraz z osprzętem. -Ułożenie przewodów oraz montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych z wykonaniem prób i badań technicznych. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy pzp. 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 500,00 zł słownie: sześć tysięcy pięćset zł 00 gr. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O. Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: wadium post. nr 05 2015 remont I piętra oraz klatki schodowej w budynku nr 3 przy ul. Moniuszki. 5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium przed upływem terminu składania ofert nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium art. 46 ustawy pzp. 1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy pzp - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termion realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach