Przetargi.pl
Remont pomieszczeń i korytarzy na II piętrze i III piętrze w budynku nr 100

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, Gen. Witolda Urbanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2019-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    Gen. Witolda Urbanowicza 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń i korytarzy na II piętrze i III piętrze w budynku nr 100
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i korytarzy na II piętrze i III piętrze w budynku nr 100 Zakres dotyczący robót ogólnobudowlanych i wentylacji 1.1 Roboty branży ogólnobudowlanej w zakresie robót remontowych w pokojach na II p - nr 251, 252, 252A, 252B, 252C, 253, 253A ,254A, 254B, 255,256, 257, WC,258,259 : 1.1.1 Zabezpieczenie posadzki w progach podczas wymiany drzwi i ościeżnic; 1.1.2 Wymiana drzwi (na korytarz) do pomieszczeń biurowych z zamontowaniem w sposób otwierający się do wewnątrz z wykorzystaniem zamków górnych z elektrozaczepami i kontaktronami, a drzwi do WC z otwieraniem na zewnątrz. 1.1.3 Malowanie emulsyjne starych tynków ścian i sufitów pomieszczeń z przetarciem starej farby z podszpachlowaniem nierówności i wzmocnieniem spękań; 1.1.4 Malowanie olejne grzejników; 1.1.5 Przetarcie starej farby na sufitach wraz z podszpachlowaniem nierówności i wzmocnieniem spękań; 1.1.6 Remont posadzek w pom. 251 polegający na wymianie z istniejącej ceramicznej z wykładziną, na posadzkę z deszczułek posadzkowych z wykonaniem wymaganych warstw podbudowy i lakierowaniem lakierem. . 1.2 Remont posadzek parkietowych pomieszczeń II p. 252A, 252B, 252C, 253, 253A 254A, 254B, 256, 257,258,259 oraz fragmentu ok 12m2 korytarza przy pom 277 polegający na ocyklinowaniu, ewentualnych uzupełnieniach i lakierowaniu parkietów, a posadzkę gresową w sali wykładowej 252 odnowić preparatami konserwującymi do pomników. Wykonanie wentylacji sal wykładowych 252 i 255. 1.3 Przebudowa na połaci dachowej kominów oraz jego czapek w sposób umożliwiający montaż wentylatora dachowego z wylotem poziomym o parametrach: silnik trójbiegowy, jednofazowy , waga ok ok.8kg, , max pobór mocy ok 150W, natężenie ok 1.8A, wydajność max. 490m³/h . Wentylator typu turbowent hybrydowy zamontować na fabrycznych podstawach tłumiących, 1.4 Zakup i zamontowanie w ramiakach górnych i dolnych skrzydeł okiennych okien sal wykładowych nawiewników higrosterowalnych długości 420mm zwymiarowanych na przepływ przy 10 PA (min-max) 7 - 28m3/h. 1.5 Roboty branży ogólnobudowlanej w korytarzu II p przy pom 251-259 1.5.1 Wykonanie ścianki z cegły pełnej z nadprożem prefabrykowanym dzielącej korytarz (między 252C a 253) z wykonaniem tynków oraz uszczelnieniem przejść (masą ppoż) koryt kablowych z częściową ich przebudową 1.5.2 Malowanie emulsyjne starych tynków ścian i sufitów korytarza z przetarciem starej farby z podszpachlowaniem nierówności i wzmocnieniem spękań; 1.5.3 Zamontowanie aluminiowych szklonych dwuskrzydłowych 200/160 EI 30 w ściance dzielącej korytarz między pom. 252C a 253, wyposażonych w: klamki, samozamykacz dostosowanych. do ciężaru drzwi i zamek wpuszczany, dostosowane do elektroprzytrzymywacza, wymagane są 3 zawiasy; 1.5.4 Malowanie olejne grzejników; rur i gałązek; 1.5.5 Odczyszczenie i uzupełnienie brakujących pokryw koryt kablowych(na ścianach) z usunięciem folii na jednej z pokryw wzdłuż korytarza; 1.6 Remont pom. w korytarzu 261-277 na II p: 1.6.1 Remont posadzek parkietowych z polegający na ewentualnym uzupełnieniem, cyklinowaniu, lakierowaniem parkietów lakierem poliuretanowym 1.6.2 Malowanie emulsyjne starych tynków ścian i sufitów w wybranych 6-ciupomieszczeniach z przetarciem starej farby z podszpachlowaniem nierówności i wzmocnieniem spękań; 1.6.3 Malowanie olejne grzejników; 1.7 Wykonanie remontu korytarzy na III p. od pom nr 300 – 329A Roboty naprawcze ubytków i spękań tynków; 1.7.1 Malowanie lamperii farbą olejną wysokodporną na szorowanie. z wcześniejszym zeszlifowaniem, podszpachlowaniem i ewentualnymi uzupełnieniam rys i ubytków tynków.i; 1.7.2 Roboty malarskie: gruntowanie, malowanie farbą emulsyjną sufitów i ścian powyżej lamperii; 1.7.3 Remont posadzek parkietowych z polegający częściowym przełożeniu, na uzupełnieniu braków cyklinowaniu, lakierowaniem parkietów dwukrotnie lakierem o wysokiej wytrzymałości na ścieranie; 1.7.4 Malowanie olejne grzejników oraz drabiny włazowej na dach.; 1.7.5 Wywiezienie gruzu wraz z utylizacją odpadów powstałych po remontach. na odległość do 30 km. 1.8 Roboty branży ogólnobudowlanej pom.218, 220, 222,225 korytarza na II p: 1.8.1 Remont posadzek parkietowych z ewentualnym uzupełnieniem, cyklinowanie, lakierowaniem dwukrotnie parkietów lakierem poliuretanowym w pom 218, 220 i 222. 1.8.2 Malowanie emulsyjne starych tynków ścian i sufitów w wybranych pomieszczeniach z przetarciem starej farby z podszpachlowaniem nierówności i wzmocnieniem spękań; 1.8.3 Malowanie olejne grzejników; 1.8.4 Usunięcie wykwitów na sufitach i ścianie pom środkiem pleśniobójczym z malowaniem emulsyjnym części ściany i sufitu pomieszczenia i fragmentu korytarza. 1.9 Roboty branży ogólnobudowlanej pom.218, 220, 222,225 korytarza na II p: 1.9.1 Remont posadzek parkietowych z ewentualnym uzupełnieniem, cyklinowanie, lakierowaniem dwukrotne parkietów lakierem poliuretanowym w pom 218, 220 i 222. 1.9.2 Malowanie emulsyjne starych tynków ścian i sufitów w wybranych pomieszczeniach z przetarciem starej farby z podszpachlowaniem nierówności i wzmocnieniem spękań; 1.9.3 Malowanie olejne grzejników; 1.9.4 Usunięcie wykwitów na sufitach i ścianie pom środkiem pleśniobójczym z malowaniem emulsyjnym części ściany i sufitu pomieszczenia i fragmentu korytarza przy WC. 1.9.5 Wywiezienie wraz z utylizacją odpadów powstałych po remontach. na odległość do 30 km. 1.9.6 Wykonanie dokumentacji powykonawczej przeprowadzonego remontu W zakres robót elektrycznych wchodzą roboty elektryczne remontowe w wybranych pomieszczeniach oraz korytarzach budynku nr 100 WAT. 1. W pomieszczeniach: 1.1 Demontaż opraw oświetlenia podstawowego - nastropowych oraz z sufitu podwieszonego. 1.2 Montaż opraw nastropowych oraz w suficie podwieszonym (600mm x 600mm). 1.3 Wymiana obwodów zasilających oświetleniowych 230V, pt., YDY3x1,5. 1.4 Wymiana przełączników p.t. oświetlenia. 1.5 Demontaż starej instalacji elektrycznej oraz listew i kanałów PCV naściennych i nastropowych. 1.6 Montaż kanałów systemowych dwu- lub trójdzielnych. 1.7 Montaż gniazd systemowych 230V w kanałach jw. 1.8 Montaż gniazd systemowych RJ45 w kanałach jw. 1.9 Montaż gniazd 230V pt. 1.10 Wymiana listew nt. PCV. 1.11 Montaż obwodów zasilających 230V, pt., YDY3x2,5. 1.12 Zmiana lokalizacji sterowników klimatyzacji. 1.13 Zmiana lokalizacji sterowników kontroli dostępu. 1.14 Przeniesienie obwodu zasilającego jednostkę wewnętrzną klimatyzacji z listwy nt. – pt. 1.15 Montaż szafy sterującej natynkowej z zasilaczem dla 3 wentylatorów hybrydowych wraz z elektronicznymi regulatorami prędkości obrotowej z podłączeniem wentylatorów. 2. W korytarzach: 2.1 Demontaż nastropowych opraw oświetlenia podstawowego. 2.2 Montaż instalacji zasilającej 230V, pt., YDY3x1,5, wraz z polami zasilającymi - dla opraw oświetlenia podstawowego. 2.3 Montaż opraw nastropowych lub wiszących oświetlenia podstawowego (600mm x 600mm). 2.4 Regulacja czasów uruchamiania i wyłączania opraw, regulacja czułości czujników obecności oraz czujników natężenia oświetlenia. 2.5 Demontaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego kierunkowego. 2.6 Montaż instalacji zasilającej 230V, pt., YDY3x1,5, wraz z polami zasilającymi - dla opraw oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego kierunkowego. 2.7 Montaż nastropowych opraw awaryjnych. 2.8 Montaż opraw ewakuacyjnych kierunkowych (nastropowych, wiszących lub naściennych). 2.9 Doprowadzenie kabli monitoringu od opraw awaryjnych i kierunkowych ewakuacyjnych do szafy RACK w pom. 221. 3. Pozostałe: 3.1 Wykonanie pomiarów powykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 7 100,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 18.09.2019r. do godz.09:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna e) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. b) – stanowiące załącznik Nr 2B do SIWZ OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a) Formularz oferty; b) ZKZ - załącznik nr 1A do SIWZ c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; d) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. f) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność; g) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. b) - stanowiące załącznik nr 2B do SIWZ; h) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach