Przetargi.pl
Remont pomieszczeń i korytarzy 2 piętra w budynku nr 17 – Sztab – środkowe i lewe skrzydło w m. Radom.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26603 Radom, ul. Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9
    26603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń i korytarzy 2 piętra w budynku nr 17 – Sztab – środkowe i lewe skrzydło w m. Radom.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń i korytarzy 2 piętra w budynku nr 17 – Sztab – środkowe i lewe skrzydło w m. Radom. Zakres prac: I. Roboty ogólnobudowlane: - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych i drewnianych; - montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych – ościeżnice drzwiowe stalowe oraz drzwi wejściowe do poszczególnych pomieszczeń dostarcza Inwestor; - wykucie z muru krat okiennych stalowych o pow. ponad 2 m2; - zerwanie posadzki tworzyw sztucznych lub paneli; - wykonanie izolacji pod panele z płyt ecco; - wykonanie podłóg z paneli podłogowych deska UF915 QUICK STEP kl. 32 w pokojach; - wykonanie na korytarzach posadzek z płytek gres o wym. 60x60 cm. na zaprawie klejowej wraz z cokolikami 15 cm-płytki PARADYŻ; kl.V /R-10; - montaż listew progowych aluminiowych wykańczających; - wymiana parapetów okiennych na parapety z konglomeratu; - zabezpieczanie podłóg folią ochronną; - gruntowanie powierzchni sufitów i ścian preparatem uni-grunt; - przyklejenie narożników ochronnych w ościeżach drzwiowych w okiennych; - wykonanie gładzi dwuwarstwowych na powierzchni sufitów i ścian; - dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi; - wykonanie lamperii z tynku cienko-warstwowego typu marmolit ; - dwukrotne malowanie farbami olejnymi rur stalowych do 50 mm. II. Roboty sanitarne: - demontaż armatury grzewczej co; - wykonanie przyłączy instalacji grzewczej z rur stalowych; - montaż urządzeń grzewczych – grzejniki kolumnowe aluminiowe oraz armatury – zawory z głowicą termostatyczną, zawory powrotowe, odpowietrzniki automatyczne co, (grzejniki zawieszać we wnękach podokiennych symetrycznie); - kucie i zaprawianie bruzd pionowych i poziomych w celu skrycie odcinków rur zasilających i powrotowych; - wymiana odcinków rur stalowych o połączeniach spawanych; - wykucie wnęk w ścianach oraz obsadzenie skrzynek z drzwiczkami stalowymi malowanymi proszkowo w ścianach pod odpowietrzniki automatyczne. - próby ciśnieniowe szczelności instalacji co w budynku; III. Roboty elektryczne: - demontaż instalacji, osprzętu oraz opraw oświetleniowych; - demontaż tablic bezpiecznikowych; - wykonanie bruzd i przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu elektrycznego; - montaż przewodów wtynkowych, puszek, łączników, gniazd, opraw oświetleniowych oraz innego osprzętu elektrycznego; - montaż tablic rozdzielczych łącznie z osprzętem modułowym; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej; - sprawdzenie działania samoczynnego wyłączenia zasilania – wyłącznika różnicowoprądowego; IV. Prace porządkowe: - rozliczenie materiałów z demontażu; - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja odpadów; V. Charakterystyka podłóg: panele podłogowe typ deska UF915 QUICK STEPP kl. 32 wraz z cokolikami systemowymi; płytki podłogowe korytarz 60x60 Paradyż kl. ścieralności V; kl. antypoślizgowa R 10 ; Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarach robót. ODBIÓR ROBÓT Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - montaż stolarki drzwiowej; - obsadzenie podokienników wewnętrznych; - wykonanie izolacji przeciwdźwiękowych poziomych pod panele; - wykonanie nowych posadzek z paneli i płytek gres; - przygotowanie powierzchni do malowania; - malowanie ścian i sufitów; - wykonanie nowych podejść instalacji co. - montaż grzejników aluminiowych oraz armatury co; - pomiar szczelności instalacji centralnego ogrzewania; - demontaż instalacji, opraw oraz osprzętu elektrycznego; - wykonanie instalacji elektrycznej; - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; - pomiary instalacji elektrycznej. UWAGI KOŃCOWE Na wszystkie materiały Wykonawca obowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej – zgodnie z ustawa o wyrobach budowlanych [Dz. U. Nr 92 poz. 881 z 2004 roku z późniejszymi zmianami]. Przy wykonywaniu prac należy przestrzegać ogólnych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych [Dz. U. Nr 47 poz. 401]. Wszystkie roboty należy wykonać w sposób nieuciążliwy dla użytkownika, rejon prac po zakończeniu robót należy uporządkować. Wszystkie koszty związane z wykonaniem prac tymczasowych i towarzyszących Wykonawca powinien uwzględnić w cenach jednostkowych robót podstawowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość 10 056,45 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy pięćdziesiąt sześć i 45/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach